• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальному закладі (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги)

Перелік, обсяг та опис предмета закупівлі наведено в Додатку 2, Додатку 6 тендерної документації

Завершена

9 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Номер: a1962a0ea0c34dc382202212baf4b3c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 08.05.2023 17:08 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2023 № 14-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.05.2023 № 14-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-01-25-009639-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для укладення додаткової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023 р. № 13; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЇЖАК РЕСТОРАЦІЯ» та «ХІЛІНГ ФУД» (далі – ТОВ «ЇЖАК РЕСТОРАЦІЯ» та ТОВ «ХІЛІНГ ФУД»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «ЇЖАК РЕСТОРАЦІЯ» від 08.02.2023 № 18; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 09.02.2023 № 20; повідомлення про намір укласти договори від 09.02.2023; договір з ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 20.02.2023 № ВТ-7; додаткову угоду № 1 від 02.03.2023; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11.05.2023.
Період усунення порушень: 23.05.2023 15:56 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2023 15:56

Запити/Пояснення