-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ліфтів. (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфті.)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
c6218128d4f943fba37fcee16a9eeeb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 15:50 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2023 № 76
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 21.03.2023 № 76
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16. UA-2023-01-25-009349-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 45 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об'єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями , тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 25.01.2023 № 7, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області від 08.02.2023 № 15, тендерну пропозицію ПП Квартал-сервіс Лозова 2, (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2023, договір про закупівлю послуг від 15.02.2023 № 52, відповідь замовника на пояснення від 23.03.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.03.2023 року.
Згідно пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що в тендерній документації відсутня вимога надання учасниками інформації на відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) згідно статті 16 Закону, що не відповідає вимогам пункту 45 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.03.2023 21:05 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 21:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок по результату моніторингу процедури закупівлі, в тендерній документації було виявлено порушення до пункт 45 Особливостей. У зв’язку з тим, що процедура закупівлі завершена, внести зміни до тендерної документації, у порядок встановленому ст. 24 Закону України, немає можливості. В подальшому здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленого законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів до не допущення та під час оголошення відкритих торгів, привести тендерну документацію у відповідність до пункту 45 Особливостей.
Дата публікації звіту:
03.04.2023 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
4797ae82e7b6492abfef779bdcfc507d
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2023 23:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів. (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфті.)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-25-009349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff281e94227b45d2bd0ae2efee8f71f0
Назва:
Пояснення щодо надання запиту
Дата опублікування:
23.03.2023 16:13
Опис:
21.03.2023 на підставі Наказу від 21.03.2023 № 76 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочато моніторинг закупівлі № UA-2023-01-25-009349-a (далі – Закупівля) «Послуги з технічного обслуговування ліфтів. (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів.)». 21.03.2023 р. о 23:55 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень. Комунальне некомерційне підприємство «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – КНП «Лозівське ТМО») надає пояснення щодо здійснення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі Послуги з технічного обслуговування ліфтів. (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів.) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-009349-a). КНП «Лозівське ТМО» надає медичні послуги з діяльності лікарняних закладів в м. Лозова, в яких розміщено 8 ліфтів. Технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до технічних паспортів ліфтів в об’ємі, передбаченому Порядком встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затвердженим Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 № 369. Якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог: 1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190; 2. Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73; 3. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76; 4. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 в редакції від 13.01.2015; 5. Інструкцій по експлуатації ліфтів заводів виробників відповідних ліфтів. Щодо розміру витрат та визначення їх очікуваної вартості предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості послуг проводиться методом порівняння ринкових цін,
зокрема шляхом моніторингу цінових пропозицій учасників, які надають послуги з ремонту та
технічного обслуговування ліфтового обладнання. Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних: 200 000,00 грн. (Двісті тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. за 11 місяців.