-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичне обладнання (наркозно-дихальний апарат)
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
5 090 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 900.00 UAH
Номер:
704cd59c2a94488dacebf5d15c2cebec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 18:30 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2023 № 111 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2023-01-25-008682-a
25.01.2023 Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради, код ЄДРПОУ 03067009
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено порушення вимог пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Комунального підприємства "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради (далі - Замовник) про закупівлю, тендерну документацію Замовника (далі ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06 лютого 2023, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі - учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 06 лютого 2023, договір від 16.02.2023 № 126 та додаткову угоду від 22.05.2023 № 1, пояснення замовника отримане 18.05.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 3 розділу 5 тендерної документації до ціни тендерної пропозиції учасником включена сума ПДВ, що суперечить нормі пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового Кодексу України. Замовником укладено договір з ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» на суму 4 990 000,00 грн, в тому числі ПДВ на суму 326 448,60 грн.
Під час проведення моніторингу Замовником зменшено договір на суму ПДВ, шляхом укладання додаткової угоди від 22.05.2023 № 1.
Період усунення порушень:
30.05.2023 18:09 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2023 18:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2023-05-08-000028 закупівлі «Медичне обладнання (наркозно-дихальний апарат), предмет якої визначено за кодом Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації, повідомляємо:
Під час проведення моніторингу було зменшено договір закупівлі на суму ПДВ, а саме 326 448,60 грн. шляхом укладання Додаткової угоди від 22.05.2023 р. №1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель та повернуто кошти ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» в сумі 326 448,60 грн. згідно Платіжного доручення №832 від 31.05.2023 р. (додається).
Щодо вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту:
05.06.2023 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
02959a520690456c887f110e06e8b79c
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
16.05.2023 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі - Медичне обладнання (наркозно-дихальний апарат) (за ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації) (UA-2023-01-25-008682-a) очікуваною вартістю 5 090 000,00 грн., яку проведено КП "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 4 частиною 2 статті 4 Законом № 922-VІІІ передбачено, що У річному плані повинна міститися інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Відповідно до Вами опублікованого плану закупівель, відсутній код економічної класифікації видатків бюджету в зазначеній закупівлі.
Крім того пунктом 32 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ визначено, що тимчасово, на період введення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України в т.ч.:
2) лікарських засобів та медичних виробів відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України;
3) лікарських засобів та медичних виробів без державної реєстрації та дозвільних документів щодо можливості ввезення на митну територію України, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком та в обсягах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції або надати обґрунтування придбання наркозно - дихального апарату у ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» з ПДВ.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
22205a351f7f404bbb2bb539dff84a93
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.05.2023 18:12
Опис:
Відповідаючи на Ваш запит, повідомляємо, що КП «Рівненська обласна дитяча лікарня» не є закладом охорони здоров’я, що бере участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком та в обсягах, встановлених Кабінетом Міністрів України. Враховуючи вищезазначене, даним пунктом 32 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ; Підпункт "в" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу не керувались, виходячи з того, що заккупівля відповідного обладнання проводилася з метою надання медичної допомоги дитячому населенню.
Стосовно інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) повідомляємо, що інформація в річний план не вносилася, оскільки відповідні видатки на закупівлю медичного обладнання фінансувалися за рахунок коштів від господарської діяльності (кошти НСЗУ).