• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичне обладнання (наркозно-дихальний апарат)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

5 090 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 900.00 UAH
Номер: 704cd59c2a94488dacebf5d15c2cebec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.05.2023 18:30 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2023 № 111 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 № 111 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 27 UA-2023-01-25-008682-a 25.01.2023 Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради, код ЄДРПОУ 03067009 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено порушення вимог пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Комунального підприємства "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради (далі - Замовник) про закупівлю, тендерну документацію Замовника (далі ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06 лютого 2023, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі - учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 06 лютого 2023, договір від 16.02.2023 № 126 та додаткову угоду від 22.05.2023 № 1, пояснення замовника отримане 18.05.2023 через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 3 розділу 5 тендерної документації до ціни тендерної пропозиції учасником включена сума ПДВ, що суперечить нормі пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового Кодексу України. Замовником укладено договір з ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» на суму 4 990 000,00 грн, в тому числі ПДВ на суму 326 448,60 грн. Під час проведення моніторингу Замовником зменшено договір на суму ПДВ, шляхом укладання додаткової угоди від 22.05.2023 № 1.
Період усунення порушень: 30.05.2023 18:09 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2023 18:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2023-05-08-000028 закупівлі «Медичне обладнання (наркозно-дихальний апарат), предмет якої визначено за кодом Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації, повідомляємо: Під час проведення моніторингу було зменшено договір закупівлі на суму ПДВ, а саме 326 448,60 грн. шляхом укладання Додаткової угоди від 22.05.2023 р. №1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель та повернуто кошти ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» в сумі 326 448,60 грн. згідно Платіжного доручення №832 від 31.05.2023 р. (додається). Щодо вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту: 05.06.2023 16:31

Запити/Пояснення