-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція (Ceftazidime, Phenylephrine, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Naloxone, Sodium chloride, Budesonide, Glyceryl trinitrate, Isosorbide dinitrate, Nifedipine, Lactulose, Omeprazole, Omeprazole, Ofloxacin, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Pilocarpine, Pyrantel, Prednisolone, Neostigmine, Ranitidine, Salbutamol, Ethanol, Ethanol, Spironolactone, Timolol, Thiopental, Thiopental, Clopidogrel, Tropicamide, Nifedipine, Insulin (human), Ferric oxide polymaltose complexes, Fluconazole, Folic acid, Folic acid, Ipratropium bromide, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyanocobalamin, Bisoprolol, Captopril, Levothyroxine sodium, Levothyroxine sodium, Sevoflurane, Paracetamol, Thiosulfate, Chlorpromazine, Sodium bicarbonate, Povidone-iodine, Povidone-iodine, Povidone-iodine, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Amoxicillin, Amoxicillin, Sodium bicarbonate, Amoxicillin, Cefepime, Cefepime)
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
4b83a456f36244ee9999e3a7769d5f66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:04 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-25-001106-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 40, п.п. 1, 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 16.02.2023 №112 згідно додаткової угоди від 11.07.2023 №1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-01-24-000190-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2023 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТМ-Фарм» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі від 08.02.2023, протокол про обрання переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір від 10.02.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 16.02.2023 №112.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ «СТМ-Фарм» та ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ».
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття пропозицій відбулось 02.02.2023.
За результатами оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «СТМ-Фарм» (1724425,33 грн).
Згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, з метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості; дана вимога стосується препаратів одиниці виміру яких становлять більше ніж 100 одиниць (упаковок, флаконів).
На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «СТМ-Фарм» надано в складі пропозиції лист ТОВ «БаДМ» від 31.01.2023 №031/23/0689/232-Вих-Р, в якому зазначено, що ТОВ «БаДМ» є офіційним дистриб’ютором та представником: ПАТ «Київмедпрепарат», Україна ; ПАТ»Галичфарм», Україна ; Лабораторіос Алкала Фарма,С.Л., Іспанія; ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод», м.Київ, Україна; ТОВ «Кусум Фарм»,Україна; ТОВ «Фармацевтична компанiя «Здоров’я», Україна; ТОВ «Фармекс Груп», м.Бориспіль, Україна; ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», Україна, ТОВ «ФК»Здоров'я», Україна та АТ «Фармак», Україна, повноваження якого поширюються на територію України, та гарантує Замовнику поставку препаратів, що є предметом закупівлі номером ID: UA-2023-01-25-001106-a, у необхідній кількості, якості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Поряд з цим, Замовником до учасника торгів ТОВ «СТМ-Фарм» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «Перелік виявлених невідповідностей: згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічна специфікація» встановлено, що з метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості; дана вимога стосується препаратів одиниці виміру яких становлять більше ніж 100 одиниць (упаковок, флаконів). Учасник – ТОВ «СТМ-ФАРМ» не надав підтвердження, що ТОВ «БаДМ» є офіційним дистриб’ютором та представником: ПАТ «Київмедпрепарат», Україна; ПАТ «Галичфарм», Україна; Лабораторіос Алкала Фарма ,С.Л., Іспанія; ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод», м.Київ, Україна; ТОВ «Кусум Фарм»,Україна; ТОВ «Фармацевтична компанiя «Здоров’я», Україна; ТОВ «Фармекс Груп», м.Бориспіль,Україна; ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», Україна/ТОВ «ФК «Здоров'я», Україна та АТ «Фармак», Україна. 12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п. 1. Додатку №2 тендерної документації. 13. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог умов тендерної документації та керуючись п. 40 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи, які підтверджують що ТОВ «БаДМ», згідно наданого листа № «031/23/0689/232-Вих-Р» від 31.01.2023 в складі тендерної пропозиції, є офіційним дистриб’ютором та представником наступних підприємств: ПАТ «Київмедпрепарат», Україна; ПАТ «Галичфарм», Україна; Лабораторіос Алкала Фарма, С.Л., Іспанія; ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод», м.Київ, Україна; ТОВ «Кусум Фарм»,Україна; ТОВ «Фармацевтична компанiя «Здоров’я», Україна; ТОВ «Фармекс Груп», м.Бориспіль,Україна; ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», Україна/ТОВ «ФК «Здоров'я», Україна та АТ «Фармак», Україна - протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Документи, що підтверджують, що ТОВ БаДМ» офіційний дистриб’ютор та представник є: копії договорів, відповідно до яких ТОВ «БаДМ» визнано офіційним представником та дистриб’ютором, або копія сертифікату дистриб’ютора, або копія листа про представництво інтересів, тощо».
Відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, в Тендерній документації та в Додатку №2 до Тендерної документації Замовником не встановлено вимоги про надання в складі тендерної пропозиції документів для підтвердження офіційного представництва (авторизаційних листів, копій договорів, копій сертифікатів дистриб’ютора тощо).
Таким чином, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах, поданих учасником ТОВ «СТМ-Фарм» у тендерній пропозиції, з підстав не передбачених пунктом 40 Особливостей.
Як наслідок, згідно з протоколом прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі від 08.02.2023 Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм», чим недотримано вимоги п.п.1, 2 пункту 41 Особливостей.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.07.2023 Замовником 06.07.2023 повідомлено, що у зв’язку з неможливістю усунути порушення Замовник планує розірвати договір про закупівлю.
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 16.02.2023 №112 згідно додаткової угоди від 11.07.2023 №1.
Період усунення порушень:
12.07.2023 16:44 - 27.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2023 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
4f746877c4724f46839c16c3c5282216
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.07.2023 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція (Ceftazidime, Phenylephrine, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Naloxone, Sodium chloride, Budesonide, Glyceryl trinitrate, Isosorbide dinitrate, Nifedipine, Lactulose, Omeprazole, Omeprazole, Ofloxacin, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Pilocarpine, Pyrantel, Prednisolone, Neostigmine, Ranitidine, Salbutamol, Ethanol, Ethanol, Spironolactone, Timolol, Thiopental, Thiopental, Clopidogrel, Tropicamide, Nifedipine, Insulin (human), Ferric oxide polymaltose complexes, Fluconazole, Folic acid, Folic acid, Ipratropium bromide, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyanocobalamin, Bisoprolol, Captopril, Levothyroxine sodium, Levothyroxine sodium, Sevoflurane, Paracetamol, Thiosulfate, Chlorpromazine, Sodium bicarbonate, Povidone-iodine, Povidone-iodine, Povidone-iodine, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Amoxicillin, Amoxicillin, Sodium bicarbonate, Amoxicillin, Cefepime, Cefepime)», ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-001106-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, з метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості; дана вимога стосується препаратів одиниці виміру яких становлять більше ніж 100 одиниць (упаковок, флаконів).
На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «СТМ-Фарм» надано в складі пропозиції лист ТОВ «БаДМ» від 31.01.2023 №031/23/0689/232-Вих-Р, в якому зазначено, що ТОВ «БаДМ» є офіційним дистриб’ютором та представником: ПАТ"Київмедпрепарат", Україна ; ПАТ»Галичфарм», Україна ; Лабораторіос Алкала Фарма,С.Л., Іспанія; ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод», м.Київ, Україна; ТОВ «Кусум Фарм»,Україна; ТОВ «Фармацевтична компанiя «Здоров’я», Україна; ТОВ «Фармекс Груп», м.Бориспіль, Україна; ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», Україна, ТОВ «ФК»Здоров'я», Україна та АТ «Фармак», Україна, повноваження якого поширюються на територію України, та гарантує Замовнику поставку препаратів, що є предметом закупівлі номером ID: UA-2023-01-25-001106-a, у необхідній кількості, якості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Поряд з цим Замовником до учасника торгів ТОВ «СТМ-Фарм» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «Перелік виявлених невідповідностей: згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічна специфікація» встановлено, що з метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості; дана вимога стосується препаратів одиниці виміру яких становлять більше ніж 100 одиниць (упаковок, флаконів). Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТМ-ФАРМ" не надав підтвердження, що ТОВ «БаДМ» є офіційним дистриб’ютором та представником: ПАТ"Київмедпрепарат", Україна ; ПАТ"Галичфарм", Україна ; Лабораторіос Алкала Фарма ,С.Л., Іспанія; ПАТ НВЦ"Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод", м.Київ, Україна; ТОВ"Кусум Фарм",Україна; ТОВ"Фармацевтична компанiя "Здоров я", Україна; ТОВ"Фармекс Груп", м.Бориспіль,Україна; ТОВ"Дослідний завод "ГНЦЛС", Україна/ТОВ "ФК"Здоров'я", Україна та АТ"Фармак", Україна. 12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п. 1. Додатку №2 тендерної документації. 13. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог умов тендерної документації та керуючись п. 40 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи, які підтверджують що ТОВ «БаДМ», згідно наданого листа № "031/23/0689/232-Вих-Р" від 31.01.2023 в складі тендерної пропозиції, є офіційним дистриб’ютором та представником наступних підприємств: ПАТ"Київмедпрепарат", Україна; ПАТ"Галичфарм", Україна; Лабораторіос Алкала Фарма, С.Л., Іспанія; ПАТ НВЦ"Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод", м.Київ, Україна; ТОВ"Кусум Фарм",Україна; ТОВ"Фармацевтична компанiя "Здоров я", Україна; ТОВ"Фармекс Груп", м.Бориспіль,Україна; ТОВ"Дослідний завод "ГНЦЛС", Україна/ТОВ "ФК"Здоров'я", Україна та АТ"Фармак", Україна - протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Документи, що підтверджують, що ТОВ БаДМ» офіційний дистриб’ютор та представник є: копії договорів, відповідно до яких ТОВ «БаДМ» визнано офіційним представником та дистриб’ютором, або копія сертифікату дистриб’ютора, або копія листа про представництво інтересів, тощо».
Разом з тим, в Тендерній документації та в Додатку №2 Замовником не встановлено вимоги про надання в складі тендерної пропозиції документів для підтвердження офіційного представництва (авторизаційних листів, копій договорів, копій сертифікатів дистриб’ютора тощо).
Обгрунтуйте вимогу про усунення невідповідностей та рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d654c09e20a34536a3202f38a15f05c1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.07.2023 14:40
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
04.07.2023 р. через електронну систему закупівель КП «Славутська МЛ» надійшов запит щодо обгрунтування вимоги про усунення невідповідностей та рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм».
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що у зв’язку з неможливістю усунути порушення Замовник планує розірвати договір про закупівлю.
Фахівець
з публічних закупівель Юлія Шетманюк
06.07.2023 р.
Номер:
2b5097dab5f64b219f569e9c04172e95
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.07.2023 15:41
Опис:
ДОДАТКОВА УГОДА №1
до Договору № 112 від 16.02.2023р.
м. Славута 11.07.2023р.
Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради, в особі директора Радхивілюка Леоніда Анатолійовича, що діє на підставі Статуту (далі — Замовник), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Подорожник Хмельницький» в особі директора Дуди Сергія Анатолійовича, що діє на підставі Статуту (далі — Постачальник), з іншої сторони, в подальшому разом іменуються Сторонами, а кожна окремо — Сторона, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору № 112 від 16.02.2023 року (далі — Договір) про таке:
1. Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору з 11.07.2023 року.
2. Відповідно до пп.1 п.19 Особливостей Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 2 329 101 грн. 53 коп. (два мільйони триста двадцять дев’ять тисяч сто одна гривня 53 копійки) з ПДВ.
3. Загальна сума договору становить 702 138 грн. 47 коп. (сімсот дві тисячі сто тридцять вісім гривень 47 копійок) з ПДВ.
4. Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію в новій редакції.
5. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди.
6. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.
7. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН:
ПОСТАЧАЛЬНИК
ТзОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ»
79018, м. Львів, вул. Васильківського С., буд.1
Код ЄДРПОУ 40818374;
ІПН 408183713506;
р/р UA843257960000026001300547507
в Львівське обласне упр. В АТ «Ощадбанк» м.Львів
МФО 325796
Директор С.А. Дуда
ЗАМОВНИК
КП «Славутська МЛ»
30000, м.Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г»
Код ЄДРПОУ 02004410
ІПН 020044122143
р/р UA643157840000026009300033561
в АТ «Ощадбанк»
МФО 315784
Директор Л.А. Радзивілюк