-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо свинини, філе куряче (код ДК 021:2015 1511000-2 - М'ясо)
М'ясо свинини, філе куряче (код ДК 021:2015 1511000-2 - М'ясо), закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Завершена
289 980.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 899.80 UAH
мін. крок: 1% або 2 899.80 UAH
Номер:
87dbe49aad644740ae8c8aa1148c619b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 16:56 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2023-01-25-001021-a 25.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2023, тендерну пропозицію учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» (далі – ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.02.2023 № 14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2023, договір поставки від 13.02.2023 № 13.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників цієї процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які визначені ним у Додатку 2 до ТД.
Згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 Додатка 2 до ТД учасники, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, мають надати скановану копію аналогічного договору поставки товару, що є предметом закупівлі (аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі: М’ясо ДК 021:2015 - 15110000-2) з усіма додатками до нього.
У складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» надано скановану копію договору купівлі-продажу харчової продукції від 23.11.2020 № 14 (далі – Договір), укладеного з Плахтіївським НВК «ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів-гімназія».
Відповідно до пункту 1.1 Договору предметом закупівлі за ним є продукти харчування в асортименті. Тобто визначити, які саме продукти харчування є предметом закупівлі та чи відповідають вони коду основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник) та вказаного Замовником у вимогі підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 2 до ТД неможливо.
Згідно з інформацією наявною в електронній системі закупівель «Prozorro», Плахтіївський НВК «ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів-гімназія» опублікував звіт стосовно укладення цього Договору за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15800000-6 «Продукти харчування різні» (Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднено за номером: UA-2020-12-16-003077-а).
Крім того, учасником ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» на підтвердження факту виконання аналогічного договору, надано копії видаткових накладних від 25.11.2020 № 1086 на суму 820,04 грн без ПДВ, від 02.12.2020 № 1085 на суму 95,16 грн без ПДВ та від 08.12.2020 №1084 на суму 5445,70 грн без ПДВ.
У пункті 3.1 Договору зазначено, що ціна цього договору становить 21 465,00 гривень. Відповідно до пункту 1.2 зазначеного договору найменування, ціна, кількість, асортимент та види кожної партії продукції вказуються у видаткових накладних, які є невід’ємною частиною даного договору, з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін.
Отже, учасником ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору, який не відповідає вимогам Замовника, стосовно предмета закупівлі та не містить усіх додатків, які відповідно до пункту 1.2 Договору є його невід’ємною частиною, а саме: не надано всіх копій видаткових накладних, які підтверджують його повне виконання, чим порушено вимоги підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Додатка 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники в складі тендерної пропозиції надають, зокрема копії свідоцтв про підвищення кваліфікації працівників за напрямом згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019.
У складі тендерної пропозиції учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» зазначених документів не надано, чим порушено вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Додатка 2 до ТД.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
У пункті 5 Додатку 4 «Технічні вимоги» до ТД Замовником визначено, що відбір проб на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника, про що останній має надати гарантійний лист.
Учасником ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки», у складі своєї тендерної пропозиції не надано вказаний гарантійний лист, чим порушено вимоги пункту 5 Додатку 4 «Технічні вимоги» до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у спосіб визначений Замовником у Додатку 3 до ТД, а саме:
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Крім того, Замовником у зв’язку з обмеженням доступу до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та відповідно до пункту 44 Особливостей, зобов’язано учасника переможця процедури закупівлі надати довідку в довільній формі про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. (пункт 8 Додатку 3 до ТД).
Також учасник переможець процедури закупівлі, згідно з вимогою пункту 14 Додатку 3 до ТД має надати довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Учасником переможцем процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» не надано жодного з вищезазначених документів, чим порушено вимоги Додатку 3 до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника переможця процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки», у зв’язку з ненаданням останнім у спосіб, визначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Період усунення порушень:
21.02.2023 16:45 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
За результатами висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), у зв’язку з виявленими порушеннями прийнято рішення розірвати договір № 13 від 13 лютого 2023 року з підприємством споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» щодо закупівлі М'ясо свинини, філе куряче (код ДК 021:2015 1511000-2 - М'ясо) за взаємною згодою 22 лютого 2023 року, з причини неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Жодних проплат за вказаним договором не проводилося. Обсяг зобов’язань за Договором № 13 від «13» лютого 2023 р. 00 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.). Таким чином виявлені ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто.
Копія додаткової угоди про розірвання Договору №13 від 13 лютого 2023 року та копія протоколу від 22 лютого 2023 року № 23 додається.
Дата публікації звіту:
22.02.2023 16:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
24.02.2023 11:39