-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (Борошно пшеничне) Номенклатурна позиція код 15612100-2 «Борошно пшеничне» (Вівсяні пластівці) Номенклатурна позиція код 15613380-5 «Вівсяні пластівці» (Рис) Номенклатурна позиція код 15614000-5 «Рис оброблений» (Гречана крупа) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа Гречана» (Крупа Арнаутка) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа арнаутка» (Крупа ячна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа ячна» (Крупа манна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа манна»(Крупа перлова) Номенклатурна позиція код 15610000-7 « Крупа перлова» (Крупа кукурудзяна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа кукурудзяна» (Крупа пшоняна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа пшоняна»
Завершена
351 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 513.50 UAH
мін. крок: 1% або 3 513.50 UAH
Номер:
048951c56f3944d7906c83370712921c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-20-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2023 00:00
Період моніторингу:
20.02.2023 17:20 - 14.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2023 Одеса № 39
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.02.2023 № 39
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
10 UA-2023-01-24-017864-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Болградської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023 б/н, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пейчева Сергія Івановича (далі – ФОП Пейчев С.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2023 № 20, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 02.02.2023 в електронній системі закупівель, договір від 08.02.2023 № 8 (далі - Договір), пояснення отримані 02.03.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
Так учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника б/д б/н та договір оренди нерухомого майна від 02.01.2023 № 74
(далі – Договір оренди).
Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору оренди, вступ орендаря у користування об’єктом оренди настає одночасно з підписанням сторонами Договору та Акта прийому-передачі, який є невід’ємною частиною цього Договору оренди.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 щодо ненадання учасником ФОП Пейчевим С.І. Договору оренди у повному обсязі, а саме відсутній вищезазначений Акт прийому-передачі до нього, Замовником 02.03.2023 надано пояснення, в якому зазначено, що учасником надано Договір оренди, який підтверджує наявність приміщення, а також до пояснення надано Акт прийому-передачі орендованого майна до Договору оренди.
Слід зазначити, що сторонами у Договорі оренди є Районне об’єднання громадського харчування Болградської райспоживспілки в особі директора Карасава Віри Антонівни та ФОП Пейчев С.І. Однак підписантами в цьому Договорі оренди є правління Болградської РСС в особі голови правління Дімчева І. Г. та ФОП Пейчев С.І.
Проте учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди не у повному обсязі, а саме відсутній Акт прийому-передачі, який є його невід’ємною частиною відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору оренди, чим не дотримано вимоги пункту 1 додатку 1 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 щодо ненадання учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції вищезазначеної довідки за встановленою у ТД формою, Замовник 02.03.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що підтвердженням відсутності довідки за встановленою у ТД формою, є довідка б/д б/н учасника
ФОП Пейчева С.І. щодо відсутності працівників відповідної кваліфікації, оскільки виконує зобов’язання з організації процесу постачання продуктів харчування самостійно.
Проте учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної не надано довідки за встановленою у ТД формою, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги пункту 2 додатку 1 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасників, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Відповідно до пункту 3 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
Так учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції на підтвердження фінансової спроможності надано податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи-підприємця за 2022 рік.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 щодо ненадання учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів, Замовник 02.03.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що підставою прийняття рішення щодо підтвердження фінансової спроможності учасника процедури закупівлі ФОП Пейчева С.І. є податкова декларація платника єдиного податку.
Проте учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції не надано ані фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ані лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 до ТД Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, в тому числі документ Держпродспоживслужби, виданий учаснику не раніше другого півріччя 2022 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщеня, зазначеного учасником у довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Учасником ФОП Пейчевим С.І. у складі тендерної пропозиції надано сканкопію акту від 05.01.2022 № 11, що раніше другого півріччя 2022 року, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР виданий ФОП Пейчеву С.І.
Проте учасником ФОП Пейчев С.І. у складі тендерної пропозиції не надано документ Держпродспоживслужби, виданий саме не раніше другого півріччя 2022 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщеня, зазначеного учасником у довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень, чим не дотримано вимоги підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Пейчева С.І., як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до Додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 щодо ненадання переможцем ФОП Пейчевим С.І. вищезазначених документів, Замовник 02.03.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що з метою виконання своєчасного харчування дітей було прийнято рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Пейчева С.І. та укладення з ним Договору про закупівлю.
Проте переможець процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Пейчев С.І., у зв’язку з тим, що він як переможець не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
10.03.2023 13:23 - 25.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2023 13:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 10.03.2023р. про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 код 15610000-7 « Продукція борошномельно -круп'яної промисловості » (Борошно пшеничне ) Номенклатурна позиція код 15612100-2 «Борошно пшеничне » ( Вівсяні пластівці)Номенклатурна позиція код 15613380-5 «Вівсяні пластівці» (Рис) Номенклатурна позиція код 15614000-5 «Рис оброблений» (Гречана крупа) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа Гречана» (Крупа Арнаутка) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа арнаутка» (Крупа ячна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа ячна» (Крупа манна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа манна» (Крупа перлова) Номенклатурна позиція код 15610000-7 « Крупа перлова» (Крупа кукурудзяна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа кукурудзяна » (Крупа пшоняна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа пшоняна», з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 08.02.2023р. №8, сторони домовилися розірвати договір.
Дата публікації звіту:
16.03.2023 10:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
16.03.2023 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
935c3f9e06724333b523229e15dead0c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Пейчева Сергія Івановича (далі – ФОП Пейчев С.І.) вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасником надано договір оренди нерухомого майна від 02.01.2023 № 74 (далі – Договір), про який йдеться в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника б/д б/н, не у повному обсязі, а саме відсутній Акт прийому-передачі об’єкта оренди, який є невід’ємною частиною цього Договору? (надати зазначений договір у повному обсязі у разі наявності).
При цьому, відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору, вступ орендаря у користування об’єктом оренди настає одночасно з підписанням сторонами Договору та Акта прийому-передачі об’єкта оренди, який є невід’ємною частиною цього Договору.
2. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. вимогам пункту 2 додатку 1 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку за встановленою у ТД формою, яка містить інформацію про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. вимогам пункту 4 додатку 1 до ТД, тоді як учасником ФОП Пейчев С.І. у складі тендерної пропозиції не надано лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону, якщо складання та подання фінансової звітності відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, або скороченої фінансової звітності, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», не передбачені законодавством для учасника?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. вимогам підпункту 4.1 пункту 4 додатку 3 до ТД, тоді як учасником
ФОП Пейчев С.І. у складі тендерної пропозиції не надано документ Держпродспоживслужби, виданий учаснику не раніше другого півріччя 2022 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщення, зазначеного учасником у довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. та укладення договору про закупівлю, тоді як ним, як переможцем процедури закупівлі, не надано у спосіб, зазначений у додатку 2 до ТД, та у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d55030022d714015a8b13181d987b022
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
02.03.2023 12:35
Опис:
На запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-24-017864-а.
Тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням постанови №1178 від 12.10.2022р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Крім того, ТД визначено форму Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Учасником Фізична особа-підприємець Пейчев Сергій Іванович (ЄДРПОУ 2936702533) надано інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді Довідки, визначеної в ТД. Крім того, учасником надано договір оренди від 02.01.2023 №74, який підтверджує наявність приміщення та договір оренди автомобіля від 16.01.2023 №16.Підтвердженням відсутності довідки за встановленою у ТД формою, є довідка учасника ФОП Пейчев С.І щодо відсутності працівників відповідної кваліфікації, оскільки виконує зобов’язання з організації процесу постачання продуктів харчування самостійно.Підставою прийняття рішення щодо підтвердження фінансової спроможності учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. є Податкова декларація платника єдиного податку, надана учасником.Здорове, якісне та своєчасне харчування дітей пріоритетом освітньої політики. Основним чинником, які визначають переможців тендера і, звісно, постачальників продуктів є ціна. ФОП Пейчев С.І. був єдиним учасником зазначеної процедури закупівлі. З метою виконання своєчасного харчування дітей було прийнято рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. та укладення з ним договору про закупівлю.
З метою усунень вище наведених порушень, було прийнято рішення вжити заходи,щодо їх усунення ,а саме розірвати договірні зобов’язання за договором № 8 від 08.02.2023р. між Відділом освіти Болградської міської ради та ФОП Пейчевим С.І. шляхом підписання додаткової угоди на розірвання договору за згодою сторін,у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень.
Документи що додаються:
- Акт прийому-передачі об’єкта оренди;
- Довідка щодо не надання фінансової звітності;
- Довідка до ст.17 ЗУ« Про публічні закупівлі »;
- Довідка про наявність працівників.