-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі
Завершена
712 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 564.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 564.00 UAH
Номер:
aba1cb6a1f744f13860a9d63adeb2df1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 14:04 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 26-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.03.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.03.2023 № 26-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-01-24-015197-a 24.01.2023
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2023року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) (ID: UA-P-2023-01-24-004639-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023 протокол №3; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Ю.КЕЙ» (далі – ТОВ «Ю.КЕЙ»); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 08.02.2023 № 94 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримане 20.03.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладання. Договір про закупівлю оприлюднений в електронній системі закупівель 16.02.2023, тобто на шостий робочий день.
Період усунення порушень:
03.04.2023 15:17 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2023 15:17
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
14/10/2023 пр від 13.04.2023
Дата відкриття провадження:
13.04.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
14/10/2023
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
НАКАЗ
07.04.2023 м.Миколаїв № 128-к/тр
Про вжиття заходів про недопущення порушень при здійснені закупівель.
Дата публікації звіту:
10.04.2023 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
cd2306fb689d44e48b3d030cd8f93166
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
15.03.2023 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eebbd74fb8e6478f9dfbacded5e803ed
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 15.03.2023р. про надання пояснень, інформації, документів, уповноважена особа КНП «МОКГВВ» МОР надає наступну інформацію.
Дата опублікування:
20.03.2023 09:03
Опис:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 15.03.2023р. про надання пояснень, інформації, документів, уповноважена особа КНП «МОКГВВ» МОР надає наступну інформацію:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931, з урахуванням вимог, встановлених ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови. Зі змінами та поправками.
Кількість предмета закупівлі розраховано на підставі службової записки комірника КНП «МОКГВВ» МОР Павленко Алли Анатоліївни від 28.12.2022 (додаток 1)
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 712 800,00 грн з ПДВ. Очікувану вартість розраховано у межах затверджених обсягів фінансування на 2023 рік, шляхом аналізу ринку через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, даних Державної служби статистики України, а також інформації, що міститься в електронній системі закупівель ProZorro та комерційних пропозицій постачальників.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням технічних та якісних вимог до предмета закупівлі, замовником було зроблено запит цінових пропозицій до ФОП «Булкін Сергій Сергійович», ФОП «Григорян Армен Смбатович» та ФОП «Хомич Петро Петрович»
На підставі наданої інформації, згідно листів № 01-12 від 10.01.2023 (додаток 2), б/н від 11.01.2023 (додаток 3) та б/н від 10.01.2023 (додаток 4) було розраховано очікувану вартість в розмірі 712 800,00 грн.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://mykolaivhospital.com/archives/2224
Додатково повідомляємо наступне:
Пунктом 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – «Постанова») передбачено, що:
«Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів
нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого,
ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Як вбачається з положення пункту 4-1 Постанови, відповідний пункт зобов’язує здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі наступних суб’єктів:
1. Головного розпорядника бюджетних коштів.
2. Розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
3. Суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Пунктами 2-3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на
реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, який затверджено Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі – «Порядок») визначено, що для реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, у тому числі оплати медичних послуг, пов’язаних з наданням екстреної медичної допомоги (пункти 1, 4 Порядку), «2.
Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ.
3. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем
бюджетної програми є НСЗУ».
Пунктом 5 Порядку визначено, що «Оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ (далі - договір), здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я. Порядок та строки подання звітів (рахунків), інформація, що включається до них, визначаються договором, типова форма якого затверджується в установленому законодавством порядку».
Отже, КНП «МОКГВВ» МОР є надавачем медичних послуг та не є ані головним
розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Що також підтверджується Методичними рекомендаціями з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства Міністерства охорони здоров’я України (абзац 2 сторінка 5).
Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України передбачено, що «Суб’єктами
господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що «Суб’єктами
господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
З огляду на зазначене, КНП «МОКГВВ» МОР є суб’єктом господарювання комунального сектору економіки, а не державного, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому вимоги щодо розміщення відповідного обґрунтування на власному веб-сайті не поширюється на КНП «МОКГВВ» МОР