-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо свійської птиці (бедро куряче, філе куряче), Свинина (м'ясо)
Завершена
144 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 723.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 723.75 UAH
Номер:
e7438f13357c4721af5e6b1288966c7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 11:22 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2023 № 30
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.04.2023 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-01-24-014968-a 24.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 40, п.п. 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товару від 14.02.2023№12/1 згідно додаткової угоди №1 від 27.04.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-01-24-006860-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 24.01.2023 №29 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства (далі – Райкоопзаготпром), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2023 №32, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 14.02.2023№12/1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 27.04.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до вимог п.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації, учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема:
- копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником, такий Учасник надає договір із виробником зі строком поставки товару та строком дії договору не менше ніж до 31.12.2023, в якому відображено зобов’язання виробника за замовленням Учасника виготовити та передати готову продукцію за асортиментом відповідно до замовлення Учасника;
- Експертний/і висновок/і та/або протокол(-и) досліджень, видані відповідною акредитованою лабораторією, на продукцію за предметом закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасником Райкоопзаготпром для підтвердження якості та безпеки свинини надано наступні документи: декларацію виробника ТОВ «Міком - ЛТД» № Б-н від 17.01.2023, договір поставки №2 від 16.01.2023, укладений між ТОВ «Міком-ЛТД» та Райкоопзаготпром. Однак в тендерній пропозиції учасника Райкоопзаготпром міститься експертний висновок № 000097 № п/23 від 17.01.2023, виданий не на продукцію виробника ТОВ «Міком - ЛТД», а на продукцію виробника ФОП Стихун П.В
Поряд з цим, Замовником до учасника торгів Райкоопзаготпром встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «При розгляді Тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що при поданні документів до своєї ТП Учасник: 1. Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» надав копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції: 1.1. декларацію виробника № Б-н від 17.01.2023; 1.2. експертний висновок № 000097 № п/23 від 17.01.2023; 1.3. договір поставки №2 від 17.01.2023. Експертний висновок виданий на ФОП Стихун П.В., а договір поставки та декларація виробника на ТОВ «Міком - ЛТД». Учаснику необхідно надати експертний висновок, який буде відповідати Договору поставки №2 від 16.01.2023 в частині найменування виробника продукції».
Однак, учасник Райкоопзаготпром не виконав вимоги Замовника, а саме не надано експертний висновок, який буде відповідати Договору поставки №2 від 16.01.2023. У зв’язку з чим пропозиція учасника Райкоопзаготпром підлягала відхиленню.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищевикладене, в порушення пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником Райкоопзаготпром у тендерній пропозиції, з підстав не передбачених вказаним пунктом Особливостей.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника Райкоопзаготпром вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція Райкоопзаготпром не відповідає вимогамп.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку №2 до Тендерної документації.
Як наслідок, в порушення вимог п.п. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію Райкоопзаготпром та визнано переможцем торгів.
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товару від 14.02.2023№12/1 згідно додаткової угоди №1 від 27.04.2023.
Період усунення порушень:
28.04.2023 17:01 - 13.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2023 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
7a8a42fb24bf4f8e874c14529e7f748a
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.04.2023 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М'ясо свійської птиці (бедро куряче, філе куряче), Свинина (м'ясо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-014968-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації, учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема:
- копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником, такий Учасник надає договір із виробником зі строком поставки товару та строком дії договору не менше ніж до 31.12.2023р, в якому відображено зобов’язання виробника за замовленням Учасника виготовити та передати готову продукцію за асортиментом відповідно до замовлення Учасника;
- Експертний/і висновок/і та/або протокол(-и) досліджень, видані відповідною акредитованою лабораторією, на продукцію за предметом закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасником Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства для підтвердження якості та безпеки свинини надано наступні документи: декларацію виробника ТОВ «Міком - ЛТД» № Б-н від 17.01.2023, договір поставки №2 від 16.01.2023, укладений між ТОВ «Міком-ЛТД» та Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства. Однак в тендерній пропозиції учасника Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства міститься експертний висновок № 000097 № п/23 від 17.01.2023, виданий не на продукцію виробника ТОВ «Міком - ЛТД», а на продукцію виробника ФОП Стихун П.В.
Поряд з цим, Замовником до учасника торгів Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «При розгляді Тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що при поданні документів до своєї ТП Учасник: 1. Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» надав копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції: 1.1. декларацію виробника № Б-н від 17.01.2023; 1.2. експертний висновок № 000097 № п/23 від 17.01.2023; 1.3. договір поставки №2 від 17.01.2023. Експертний висновок виданий на ФОП Стихун П.В., а договір поставки та декларація виробника на ТОВ «Міком - ЛТД». Учаснику необхідно надати експертний висновок, який буде відповідати Договору поставки №2 від 16.01.2023 в частині найменування виробника продукції».
Однак, відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується Замовником.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення чому надано можливість учаснику Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію?
Разом з тим, учасник Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства не виконанов вимоги Замовника , а саме не надано експертний висновок, який буде відповідати Договору поставки №2 від 16.01.2023 в частині найменування виробника продукції.
Крім того, відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації, учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати гарантійний лист Учасника на проведення відбору продукції на лабораторні дослідження та проведення аналізів в акредитованій лабораторії протягом поставки товару за власний рахунок на першу вимогу замовника. Однак, вищевказаний лист відсутній в складі тендерної пропозиції учасника учаснику Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаного документу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5d7a43b0187c4c358e15b4a9f9a9c184
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом "ДК 021:2015:15110000-2 М'ясо ( М’ясо свійської птиці (бедро куряче, філе куряче), Свинина (м’ясо))
Дата опублікування:
27.04.2023 16:45
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі: «М’ясо свійської птиці (бедро куряче, філе куряче), Свинина (м’ясо)» ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо, за номером ID: UA-2023-01-24-014968-a повідомляємо наступне.
Запитання 1:
надайте пояснення чому надано можливість учаснику Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства (далі Учасник) виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію?
У зв’язку із обмеженими строками проведення даної процедури закупівлі та у зв’язку із відсутністю конкуренції Учасників, які могли б взяти участь в даній процедурі, а також з нагальною потребою придбання даного продукту харчування, Замовник скористався п. 40 Особливостей та надав можливість Учаснику виправити невідповідність в документах задля можливості закупівлі м’яса. При розгляді тендерної пропозиції Учасника, Замовник вважав, що експертний висновок не містить інформації про помилки, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Запитання 2:
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника Березнівський Райкоопзаготпром Березнівського районного споживчого товариства Вами не зафіксовано відсутність в її складі гарантійного листа Учасника на проведення відбору продукції на лабораторні дослідження та проведення аналізів в акредитованій лабораторії протягом поставки товару за власний рахунок на першу вимогу замовника?
Вищезазначений лист міститься у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі під номером 38.
Разом з тим повідомляємо, що провівши переговори з Березнівським Райкоопзаготпромом Березнівського районного споживчого товариства, дійшли згоди розірвати договір №12/1 від 14.02.2023 за згодою двох сторін 27.04.2023, з метою усунення порушень ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 та пп. 2 п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.