-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування), які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади
Завершена
415 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 075.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 075.20 UAH
Номер:
96104d63709a496294be59172efe339c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 12:40 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-01-24-014591-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 19 та абзацу 2 пункту 40 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30 січня 2023 року №12), запитання до процедури закупівлі від 25 та 27 січня 2023 року, відповіді Замовника від 27 та 30 січня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ВВГ БУД», КП «Хмільниккомунсервіс», вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ВВГ БУД» у тендерній пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 лютого 2023 року №21 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВГ БУД», вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані КП «Хмільниккомунсервіс» у тендерній пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 лютого 2023 року №23 про обрання переможця процедури закупівлі учасника КП «Хмільниккомунсервіс», повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20 лютого 2023 року, договір за кошти місцевого бюджету від 20 лютого 2023 року №20-1-02-2023 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 29 березня 2023 року №1 до Договору та пояснення від 17 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Так, в пункті 4 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що:
- істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених частиною 5 статті 41 Закону, чим недотримався пункту 19 Постанови №1178.
Крім того, моніторингом установлено, що в пункті 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 40 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
04.04.2023 15:11 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради повідомляє про те, що висновок Північного офісу Держаудитслужби взято до уваги, уповноваженій особі вказано на необхідність дотримання вимог чинного законодавства України та недопущення подібних порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
05.04.2023 08:33
Запити/Пояснення
Номер:
15695c49f5cb4aae831e15db8e22b8f8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.03.2023 09:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування), які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-24-014591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником КП «Хмільниккомунсервіс», якого обрано переможцем торгів, виконано умови пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині відображення прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та назви учасника під час перевірки КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2e547c048fca4441b875282d8b3cca62
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.03.2023 15:17
Опис:
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
надає відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит про надання пояснення я, Сидоришин Павло Миколайович, головний спеціаліст з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
1.Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено на підставі Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21 липня 2021 року № 612 (зі змінами), що опублікована на веб-сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk, п.6.2 проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування) які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади. В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуг на 2023 рік, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі аналізу аналогічних закупівель проведених в попередніх роках. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Хмільницької міської ради за посиланням https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk/page/publichni-zakupivli.
2. В тендерній документації не прописувалась вимога щодо підтвердження повноважень підписанта учасника. Замовник самостійно перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки замовником КЕП учасника були відображені посада, прізвище та ініціали особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та назва учасника.
Номер:
30df9665cfbe4e2a9082fc090bce7dea
Назва:
Відповідь на запит пронадання пояснення
Дата опублікування:
17.03.2023 15:30
Опис:
Відповідь на запит пронадання пояснення
На Ваш запит про надання пояснення я, Сидоришин Павло Миколайович, головний спеціаліст з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
1.Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено на підставі Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21 липня 2021 року № 612 (зі змінами), що опублікована на веб-сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk, п.6.2 проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування) які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади. В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуг на 2023 рік, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі аналізу аналогічних закупівель проведених в попередніх роках. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Хмільницької міської ради за посиланням https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk/page/publichni-zakupivli.
2. В тендерній документації не прописувалась вимога щодо підтвердження повноважень підписанта учасника. Замовник самостійно перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки замовником КЕП учасника були відображені посада, прізвище та ініціали особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та назва учасника.