-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали: Лот № 1 - Медичні матеріали, Лот № 2 - Витратні матеріали для комп’ютерного томографа
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
5 745 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 975.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 975.00 UAH
Номер:
365132c0eb3d4f37a784a78348433774
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 12:07 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.05.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.05.2023 № 45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-01-24-013065-a 24.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2023року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» Миргородської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2023-01-20-000446-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023 № 20; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 № 29; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 13.02.2023 № 098/098 (Лот № 1); пояснення, надані Замовником 11.05.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.05.2023 15:43 - 26.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2023 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
b82170c86efc4c0ebdbcba8e14d271cb
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.05.2023 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Лот № 1)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
669b27f570314120bb9fc8383448c46c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.05.2023 12:25
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» Миргородської міської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 10.05.2023 року надає наступні пояснення та інформацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до потреб замовника за розглядом та вивченням пропозицій завідувачів відділень, врахувавши необхідність максимального задоволення потреби, з урахуванням вимог законодавства, дотримуючись галузевих стандартів охорони здоров’я, протоколів надання медичної допомоги та нормативних наказів, першочерговість в потребі та лікувальному процесі з метою забезпечення належних умов праці медичних працівників задля надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню.
Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується наданням при поставці наступних документів: сканованою копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або сканованою копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або сканованою копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявність товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення.
Зміст пропозиції учасника не повинен суперечити пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» щодо заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом, та іншому чинному українському законодавству, що містить обмеження ввезення товарів на митну територію України.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було проведено моніторинг цін по кожній позиції предмету закупівлі на ринку медичних матеріалів шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції), інформації з електронної системи закупівель «Prozorro» станом на дату оголошення закупівлі, а саме: на сайтах http://kalita.kiev.ua/; https://apteka911.ua/; https://vgmedical.com.ua; https://liki24.com/; та аналізуючи результати закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-24-002170-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-01-016929-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-17-001373-a та ін.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, на виконання вимоги пункту 41 частини 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів», відповідно до Бюджетного кодексу України замовник є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником, внаслідок чого не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Враховуючи цей факт, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті має рекомендаційний характер.