-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система рентгенівська діагностична мобільна
Завершена
3 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
a3a912481960453f91d707639a142eb4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 15:58 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 131
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 131.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-24-012220-a, 24.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пункту 28 Особливостей №1178.
Крім цього, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, внаслідок не надання Замовником пояснення (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації а також порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону при не наданні пояснення (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-24-005692-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДГАРАНТ» (далі – ТОВ «МЕДГАРАНТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 №52; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «МЕДГАРАНТ» як переможцем тендеру документи; договір поставки медичного обладнання від 16.02.2023 №285; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом встановлено, що Замовником у тендерній документації зазначено електронну адресу для зв’язку з учасниками: tomakupa04@gmail.com.
Водночас, в електронних полях в електронній системі закупівель при зазначенні контактів вказано електронну адресу bol8@i.ua.
З врахуванням наведеного, під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 27.04.2023 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме щодо надання інформації про те, через яку електронну адресу здійснювався зв’язок учасників процедури закупівлі з уповноваженою особою Замовника.
Водночас, на вищевказаний запит Західного офісу Держаудитслужби від 27.04.2023 Замовником відповідь в електронній системі закупівель не надана, чим порушено норми частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 44 Особливостей №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
При цьому, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178 відсутня.
Водночас моніторингом встановлено, що у розділу 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до вимог, визначених статтею 17 (крім пункту 13 частини першої статті 17) Закону з урахуванням Особливостей» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, що суперечить пункту 44 Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178, при складанні тендерної документації не враховано норми цих Особливостей.
Період усунення порушень:
08.05.2023 15:54 - 23.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2023 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про вжиття заходів щодо недопущення порушень
вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради засвідчує Вам свою повагу та повідомляє про вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Стосовно порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону:
уповноваженої особою Мариною КОЩЕЄВОЮ були підготовлені та опубліковані пояснення на майданчику е-тендер 01.05.2023 року з прикріпленням всіх відповідних документів стосовно проведеної процедури закупівлі, а саме:
- рапорт завідуючого відділення про необхідність придбання рентгенівського обладнання саме з тими характеристиками, які зазначені в технічному завданні до тендерної документації;
- Три комерційні пропозиції на рентгенапарат;
- Ліцензії, тощо.
Скрин-копії додаються.
Адміністрацією закладу прийнято рішення про проведення роз’яснювальної роботи, попередження з вимогою безумовного дотримання вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель та направлення фахівця з публічних закупівель - уповноважену особу на проходження навчання з питань публічних закупівель.
Для недопущення поібних порушень у сфері публічних закупівель, фахівця з публічних закупівель - уповноважену особу КОЩЕЄВУ Марину та уповноважену особу – головного бухгалтера КУПУ Тамару буде направлено на повторне проходження навчання з питань публічних закупівель.
Підприємством будуть вжиті всі заходи для недопущення в подальшому подібних правопорушень.
Скан копія наказу додається в окремому файлі.
З повагою,
Генеральний директор Валентин БОРОДУЛЯ
Дата публікації звіту:
15.05.2023 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
53dc909c8c17441997ac002bc96dd4eb
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради
Дата опублікування:
26.04.2023 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-24-012220-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9e4f0535b1824748a00c9efdc26c5ee2
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради
Дата опублікування:
27.04.2023 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-24-012220-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
В оголошенні про проведення відкритих торгів за ІD:UA-2023-01-24-012220-a Замовника у графі «Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками», зазначено електронну адресу - bol8@i.ua.
Проте у тендерній документації Замовника (частина 2 розділ 1) зазначено електронну адресу - tomakupa04@gmail.com.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, через яку електронну адресу здійснювався зв’язок учасників процедури закупівлі з уповноваженою особою Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6045fd92caaa4ac1b2b1f98a72a00e2b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит про надання пояснень Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №8» Дніпровської міської ради
Дата опублікування:
01.05.2023 13:43
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ
УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
м. Львів
Начальнику відділу контролю
у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
ПОЯСНЕННЯ
на запит про надання пояснень
Замовником – Комунальним некомерційним
підприємством «Міська клінічна лікарня №8»
Дніпровської міської ради
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
1. 1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради, 49100, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 19; категорія замовника – комунальне підприємство.
1.2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» НК 024:2019: 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова.
1.3. Ідентифікатор закупівлі: — UA-2023-01-24-012220-a.
1.4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
В зв’язку з військовою агресію російської федерації на території України, згідно Закону України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено правовий режим воєнного стану на території України.
Через велику кількість поранених військових та цивільних хворих з опіками, різного ступеню важкості, виникла необхідність в придбанні цифрового палатного (мобільного) рентгенівського апарату для проведення діагностичних рентгенівських досліджень під час хірургічних втручань пацієнтам пікового відділення Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради .
На підставі рапорту завідуючого опікового відділення Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради – Слєсаренко С.В. було прийнято рішення про закупівлю медичного обладнання, а саме - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова, мобільна з наступними медико-технічними вимогами:
№ п/п Функції й параметри Вимоги Відповідність так/ні
1 Призначення системи рентгенівської діагностичної мобільної
1.1. Пересувна рентгенівська діагностична система для проведення рентгенографічних досліджень в палатних умовах Відповідність
2. Вимоги до апарату
2.1. Максимальна відстань від підлоги до джерела випромінювання Не менше 205 см
2.2. Мінімальна відстань від підлоги до джерела випромінювання Не більше 39 см
2.3. Анатомічні програми Не менше 40
2.4. Максимальна дальність рукава трубки апарата
(відстань від випромінювача до колони апарату) Не менше 103 см
2.5. Обертання випромінювача навколо своєї осі Не менше ‐45° /+90°
2.6. Обертання випромінювача навколо рукава Не менше ‐180° /+180°
2.7. Обертання коліматора Не менше ‐90° /+90°
2.8. Вага апарату Не більше 180 кг
2.9. Дисплей з візуалізацією меню керування параметрами роботи рентгенівського генератору вибору анатомічних програм та повідомлень для користувача Наявність
2.10. Функція захисту рентгенівської трубки від перевантаження Наявність
2.11. Автоматична система контролю над тепловим навантаженням на рентгенівський випромінювач із індикацією поточного стану навантаження Наявність
2.12. Мікропроцесорне керування та система самодіагностики апарату Наявність
2.13. Дозиметричний пристрій Наявність
3 Вимоги до рентгенівського генератора
3.1 Тип генератора Високочастотний
3.2 Частота генератора Не менше 100 кГц
3.3 Потужність генератора Не менше 32 кВт
3.4 Мінімальна напруга генератора Не більше 40 кВ
3.5 Максимальна напруга генератора Не менше 125 кВ
3.6 Крок зміни напруги генератора Не більше 1 кВ
3.7 Мінімальне значення мАс Не більше 0,1 мАс
3.8 Максимальне значення мАс Не менше 320 мАс
3.9 Мінімальне значення сили струму Не більше 25 мА
3.10 Максимальне значення сили струму Не менше 450 мА
3.11 Мінімальний час експозиції Не більше 1 мс
4 Вимоги до рентгенівського випромінювача
4.1 Кількість фокусних плям Не менше 2
4.2 Розміри фокусної плями Не більше 0,6 мм та 1,3 мм
4.3 Швидкість обертання аноду Не менше 3000 обертів / хв.
4.4 Теплоємність аноду Не менше 107 кТО
5 Вимоги до цифрового детектора
5.1 Тип перетворювача CSI
5.2 Розмір матриці Не менше 3040х2530
5.3 Максимальний розмір поля Не менше 43х35 см
5.4 Крок пікселя Не більше 140 мкм
5.5 Щільність Не менше 3,5 пар ліній/мм
5.6 Перетворення Не менше 14 біт
5.7 Вага Не більше 3,4 кг
5.8 Тип підключення Безпровідний
6 Вимоги до цифрової системи отримання зображень
6.1 Система отримання зображень на базі планшета або ноутбука з сенсорним екраном Наявність
6.2 Повна DICOM сумісність станції Наявність
6.3 Зберігання зображень Наявність
6.4 Друк зображень Наявність
6.5 Функції обробки зображень Наявність
6.6 Набір додаткових інструментів оператора: зміна яскравості/контрастності зображення, збільшення/переміщення, колімація Наявність
Скан-копія рапорту додається.
1.5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось через пошук в мережі інтернет комерційних пропозицій та організацій, а також через система Прозорро, щодо надання комерційних пропозицій медичного обладнання, яке б відповідало заявленим Замовником медико-технічним вимогам.
На підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС» код ЄДРПОУ 34291733, № 190123-3 від 19.01.2023р., ТОВ «ІЛАТАНМЕД» код ЄДРПОУ 34494612, No004/107 від 17.01.2023р. та ТОВ «МЕДГАРАНТ» код ЄДРПОУ 32157279, №002/1 від 16.01.2023р., було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Скан-покії комерційних пропозицій додаються.
Однією з вимог було обов’язкова наявність розмитненого медичного обладнання на території України, з можливістю поставки обладнання, в обумовлені Замовником терміни.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У зв’язку з відсутністю офіційного вебсайту (веб-сторінки) в мережі інтернет Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради, Замовник не здійснював розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на вебсайті.
3. Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради підтверджує надання переможцем тендеру всієї передбаченої тендерною документацією Замовника та чинним законодавством України інформації та документів на виконання норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону.
На підтвердження виконання переможцем тендеру вимог пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника, надаємо наступні документи, які надані разом з договором:
1. Ліцензія ОВ № 010180 на право використання джерел іонізуючого випромінювання ТОВ «Медгарант» (скан-копія додається).
2. Протокол № 1 від 26.02.2016 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальність «Медгарант» (скан-копія додається).
3. Наказ № 115К від 01 березня 2016 р. про призначення директора (скан-копія додається).
Уповноважена особа
фахівець з публічних закупівель Марина КОЩЕЄВА