-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15613000-8-Продукція із зерна зернових культур (Арнаутка крупа, Вівсяна крупа, Гречана крупа, Кукурузна крупа, Перлова крупа, Пшенична крупа, Пшено крупа, Ячнева крупа, Борошно пшеничне , Рис, борошно кукурудзяне,булгур, сочевиця, манна крупа)
Завершена
316 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 583.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 583.75 UAH
Номер:
1fcadc0fadd34d8fa096a5e9e16891f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 17:44 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 Одеса № 195
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 07.08.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 195
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2023-01-24-011338-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом засідання уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 № 1-ВТ, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Двойнос Валентина Степанівна (далі – ФОП Двойнос В.С.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Двойнос В.С. у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ФОП Двойнос В.С. виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.02.2023 № 17-ВТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.02.2023, договір про постачання продукції від 16.02.2023 № 16 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.05.2023, пояснення та документи Замовника від 10.08.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021-2015: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Арнаутка крупа, Вівсяна крупа, Гречана крупа, Кукурудзяна крупа, Перлова крупа, Пшенична крупа, Пшоно крупа, Ячнєва крупа, Борошно пшеничне, Рис, Борошно кукурудзяне, Булгур, Сочевиця, Манна крупа); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021-2015: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «арнаутка крупа», «гречана крупа», «кукурудзяна крупа», «перлова крупа», «ячнєва крупа», «пшоно крупа» «манна крупа», «булгур», становить код «ДК 021:2015: 1561300-8 — Продукція із зерна зернових культур», «вівсяна крупа» становить код «ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа», «борошно пшеничне» становить код «ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне», «рис» становить код «ДК 021:2015: 15614200-7 — Рис шліфований», «борошно кукурудзяне» становить код «ДК 021:2015: 15612210-6 — Борошно кукурудзяне».
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
У пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказується системою.
Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД Замовник вимагає подання у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2023 року.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Двойнос В.С. надано договори від 21.01.2022 № 06/22 та від 12.04.2022 № 07/22 про надання ветеринарно-санітарних послуг не у повному обсязі, а саме: відсутні Додатки 1 до договору, які є їх невід’ємними частинами відповідно до пунктів 7.1 розділу VII вказаних договорів, чим не дотримано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД.
Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД Замовник вимагає подання у складі тендерної пропозиції cкан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів.
Проте у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Двойнос В.С. було подано одну скан-копію акту від 10.01.2023 № 02 із санітарної обробки автотранспорту, що не підтверджує проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів, чим не дотримано вимоги підпункту 2.5 пункту 2 Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД.
У підпункті 3.3 пункту 3 Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД Замовником визначено перелік документів та даних, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, а саме:
копія висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або копія сертифікату відповідності, та/або копія посвідчення про якість, та/або копія декларації виробника, або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Двойнос В.С. не надано копію висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або копію сертифікату відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію декларації виробника, або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується, а саме: на борошно кукурудзяне та сочевицю, чим не дотримано вимоги підпункту 3.3 пункту 3 Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 щодо надання пояснень стосовно відсутності вищезазначених документів Замовник 10.08.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, що не спростовує факту виявлених порушень.
Отже, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Двойнос В.С. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
У пункті 2 Додатка 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» до ТД Замовником визначено, що переможець торгів (фізична особа чи фізична особа-підприємець) на виконання вимог статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати наступні документи:
витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або індивідуальну довідку, отриману на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (пункт 3 частини першої статті 17 Закону);
витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, який датований не більше місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій (пункт 5, 12 частини першої статті 17 Закону);
довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно частини другої статті 17 Закону (частини другої статті 17 Закону).
Проте переможець процедури закупівлі ФОП Двойнос В.С. не надав Замовнику у спосіб, зазначений у пункті 2 Додатка 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» до ТД, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Двойнос В.С. у той час, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей та укладено з ним Договір.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення встановлено.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником на підставі додаткової угоди до Договору від 26.05.2023 № 1 було змінено істотну умову Договору в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та оприлюднено 30.05.2023 повідомлення про внесення змін до Договору.
Отже, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду до Договору від 26.05.2023 № 1, якою внесено зміни до істотних умов Договору, протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень:
18.08.2023 09:37 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2023 09:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунено шляхом розірвання договору та частково виконаний на суму 85217,95 грн
Дата публікації звіту:
25.08.2023 19:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
28.08.2023 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
efd6aeb47b0c4498a8dacad872702896
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Двойнос Валентина Степанівна (далі – ФОП Двойнос В.С.) вимогам Додатка 1 до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи щодо сертифікації НАССР?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Двойнос В.С. вимогам підпункту 2.4 пункту 2 Додатка 3 до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції були подані скан-копії договорів від 21.01.2022 № 06/22 та від 12.04.2022 № 07/22 про надання ветеринарно-санітарних послуг не у повному обсязі, а саме: без Додатків 1, які є невід’ємними частинами відповідно до пунктів 7.1 розділу VII вказаних договорів?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Двойнос В.С. вимогам підпункту 2.5 Додатка 3 до ТД, щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції скан-копій оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції було подано одну скан-копію акту від 10.01.2023 № 02 із санітарної обробки автотранспорту?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Двойнос В.С. вимогам підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не було надано копію висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або копію сертифікату відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію декларації виробника, або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується, а саме на борошно кукурудзяне та сочевицю?
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Двойнос В.С. та укладення з ним договору, тоді як зазначений учасник не надав, у спосіб, визначений у пункті 2 Додатка 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» до ТД, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
98fbe3830aaf4af0a0f01072d4c0d73d
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
10.08.2023 12:41
Опис:
1. Згідно із розділом ІІІ Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) затвердженим наказом Мінагромполітики 01.01.2012 №590 ФОП Двойнос В. С. не є великим дистриб'ютором продукції, тому в неї наявний лише 1 склад який забезпечує зберігання невеликої кілкості продукції тому відповідно до законодавства їм надано лиш Довідку. Тому Тендерна пропозиція відповідно до цього питання відповідає Тендерній документації.
2, Документи по сан обробці надано в повному обсязі так як надано Д У в якому чітко все написано.
3. ФОП Двойнос В С надала акти на сан обробюку, Тому ТП відповідає ТД
4. ФОП Двойнос В С надала декларацію виробника тому її пропозиція відповідає умовам ТД
5. Фоп Двойнос В С надала відповідно до норм чинного законовавства та до постанови 1178 в редакції чинній на той період відповідні документи!
Відповідно до п 37. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критеріями оцінки є:
ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна разом з іншими критеріями оцінки, що пов’язані із предметом закупівлі. Пропозиція ФОП Двойнос В С була найекономічно вигідною.