• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти ДК021:2015: 09130000-9– Нафта і дистиляти (бензин А-95 - відповідний код ДК 021:2015:09132000-3; дизельне паливо - відповідний код ДК 021:2015:09134200-9)

Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною жокументацією. Відповідно до пунктів 35, 36 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.

Завершена

4 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 500.00 UAH
Номер: e0be55f8679046f0aaa6938b2c5a58c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-31-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 31.05.2023 15:16 - 22.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.05.2023 № 34-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.05.2023 № 34-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2023-01-24-006753-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель при внесенні змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель при внесенні змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель ЛКП «Ратуша-сервіс» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2023 № 32/УО та від 22.02.2023 № 37/УО, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2023, договір про закупівлю від 06.03.2023 року № 26-Т, додаткові угоди від 23.03.2023 № 1, від 11.04.2023 № 2, від 24.05.2023 № 3, повідомлення про внесення змін до договору від 28.03.2023, від 14.04.2023, від 29.05.2023 та пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 12.06.2023 року.
Період усунення порушень: 20.06.2023 09:10 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2023 09:10

Запити/Пояснення