-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць.Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів): Лот №1 - Послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць. Лот №2 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Вулецьке» вулиць, газонів та скверів. Лот №3 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Львівський Ліхтар» вулиць та газонів. Лот №4 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Магістральне» вулиць та газонів. Лот №5 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Південне» вулиць та газонів. Лот №6 - Санітарна очистка газонів на території Франківського району.
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Завершена
40 865 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6 290.50 UAH
мін. крок: 0% або 6 290.50 UAH
Номер:
d7950c5a13664e79a0e9d7b10e27d2be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-18-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
18.05.2023 13:23 - 09.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-01-24-004925-a 24.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами по Лотах 5,6, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2023 № 5/1 (далі - ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (далі – Переможець 1), Львівське комунальне підприємство «Вулецьке» (далі – Переможець 2), Львівське комунальне підприємство «Львівський ліхтар» (далі – Переможець 3), ФОП «ФЕЩУК ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА», Львівське комунальне підприємство «Магістральне» (далі – Переможець 4), Львівське комунальне підприємство «Південне» (далі – Переможець 5), Акціонерне товариство «Зеленбуд» (далі – Переможець 6), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03.02.2023 № 5/2, 17.02.2023 № 3/4, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.03.2023 № 4/23, договір від 01.03.2023 № 5/23, договір від 01.03.2023 № 6/23, договір від 01.03.2023 № 7/23, договір від 01.03.2023 № 8/23, договір від 01.03.2023 № 9/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 4/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 5/23, додаткові угоди від 01.03.2023 № 1 та від 06.03.2023 № 2 до договору № 6/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 7/23, додаткову угоду від 01.03.2023
№ 1 до договору № 8/23, додаткові угоди від 01.03.2023 № 1, від 01.03.2023 № 2 та від 07.03.2023 № 3 до договору № 9/23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.03.2023.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Львівського комунального підприємства «Південне» за Лотом №5 вимогам тендерної документації Замовника.
Так, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД учасником надається інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язковою є наявність матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу, тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Для документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасником надаються копії документів на право власності, договір оренди, користування, тощо.
Переможцем 5 надано довідку від 30.01.2023 № 180, в якій зазначено інформацію про наявність орендованого приміщення за адресою м. Львів, вул. Кульпарківська, 131 та договір оренди нерухомого майна від 12.06.2018
№ Ф – 11212-18 терміном дії до 11.06.2021. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції ЛКП «Південне» надано заяву від 05.03.2021 № 225 про припинення дії договору оренди від 12.06.2018 № Ф – 11212-18 згідно з актом прийому передачі від 05.03.2021. Інших документів які б підтверджували право власності або користування нерухомим майном Переможцем не надано, чим порушено вимоги пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД в частині наявності приміщення, складу, тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено невідповідність тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Зеленбуд» за Лотом 6 умовам тендерної документації Замовника.
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД учасником надається інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язковою є наявність матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Для документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасником надаються копії документів на право власності, договір оренди, користування, тощо.
На виконання даної вимоги Переможцем 6 надано довідку від 14.02.2023
№ 8-2, яка містить інформацію про оренду адміністративної будівлі та надано договір оренди нерухомого майна від 04.01.2022 № 1/22. Відповідно до умов цього договору АТ «Зеленбуд» набув у користування частину адміністративної будівлі, розташованої на другому поверсі.
Слід зауважити, що Замовником вимагається наявність саме складу чи іншого приміщення для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Виходячи з цього, Переможцем 6 не дотримано вимогу пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД в частині підтвердження обов’язкової наявності приміщення, складу, тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922.
Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції Львівського комунального підприємства «Південне» за Лотом № 5 та Акціонерного товариства «Зеленбуд» за Лотом 6, а уклав з ними договори.
Період усунення порушень:
13.06.2023 14:36 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 14:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
Оскаржено в суді
Дата публікації:
28.06.2023 21:15
Дата відкриття провадження:
05.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
№380/15218/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
49e8c293672c4051900f96142a2be828
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.05.2023 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1f78af5e7e454db49f3ed34310c3f62d
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2023 08:51
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 19.05.2023 щодо закупівлі - ДК 021:2015 - 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів):
Лот №1- Послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць.
Лот №2 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Вулецьке» вулиць, газонів та
Лот №3 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Львівський Ліхтар» вулиць та газонів).
Лот №4 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Магістральне» вулиць та газонів.
Лот №5 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Південне» вулиць та газонів.
Лот №6 - Санітарна очистка газонів на території Франківського району,
ідентифікатор закупівлі (UA-2023-01-24-004925-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-05-18-000032 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно прогнозованих макропоказників на 2023 рік на основі фактичного виконання за 2022 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2023 рік - розмір бюджетного призначення затверджується ухвалою міської ради від 06.12.2022 № 2583 “Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік“. Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011р. № 376 «Про Правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015р. № 116 «Про затвердження класифікації територій м.Львова для санітарного прибирання»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
- Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004р. № 27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“;
- Інших діючих нормативних документів.
Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих
територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації.
Обгрунтування Франківської районної адміністрації Львівської міської ради опубліковано на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 ради - посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24106/download?cf_id=36
Номер:
3145e35b9b1140c888e18ee4ab54268b
Назва:
Запит щодо висновку
Дата опублікування:
16.06.2023 13:29
Опис:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 - 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова Лот №5 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Південне» вулиць та газонів. Лот №6 - Санітарна очистка газонів на території Франківського району, ідентифікатор закупівлі (UA-2023-01-24-004925-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-05-18-000032.
Відповідно до наказу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.05.2023 № 129 Київ, Замовник, Франківська районна адміністрація Львівської міської ради, розглянувши висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в м.Київ не погоджується із вимогою констатуючої частини висновку, а саме – «з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами по Лотах 5,6, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», оскільки підстави застосування санкцій, зазначені в ньому, є не законними та необґрунтованими у зв’язку з наступним.
Відповідно до п. 38 Постанови №1178 від 12.10.2022 року КМУ про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в редакції від 25.02.2023 року (далі –Особливості) Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Лот №5 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Південне» вулиць та газонів:
Додаток 1 Документації містить вимогу пп.1.2. «Обов’язковим є наявність матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів (надати підтвердження: завірені копії документів на право власності, договір оренди, користування тощо)».
У даному контексті слово «ТО́ЩО» вживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше.
На підтвердження вказаної вимоги Учасник ЛКП «Південне» надано:
1) договір оренди від 12.06.2018 №Ф-11212-18 укладений з Управлінням комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради»;
2) акт приймання–передачі від 05.03.2021;
3) заяву ЛКП «Південне» від 05.03.2021 №225.
Замовником було проаналізовано надані документи та встановлено наступне: згідно з предметом Договору оренди від 12.06.2018 №Ф-11212-18: «Орендодавець на підставі наказу управління комунальної власності від 14.05.2018 №250-О та договору оренди від 14.05.2015 передає, а Орендар приймає в строкове платне користування нерухоме майно (далі – об’єкт оренди), що знаходиться на балансі ЛКП «Південне» (надалі Балансоутримувач).» Термін дії договору до 11.06.2021.
Згідно акту приймання–передачі від 05.03.2021 ЛКП «Південне» як Орендар здав приміщення, а ЛКП «Південне», як Балансоутримувач прийняв. Отже, ЛКП «Південне» з 05.03.2021 є Балансоутримувачем вказаного приміщення. Заявою 05.03.2021 №225 ЛКП «Південне» повідомило Управління комунальної власності про припинення договору оренди від 12.06.2018 №Ф-11212-18, на підставі, визначеній статтею 19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», що орендоване приміщення ЛКП «Південне» необхідне для власних потреб балансоутримувача. З наведеного вище, вбачається, що ЛКП «Південне» використовує приміщення як Балансоутримувач.
Враховуючи наведене, ЛКП «Південне» на підтвердження наявності матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів надано договір оренди від 12.06.2018 №Ф-11212-18 з Управлінням комунальної власності департаменту економічного розвитку ЛМР, акт приймання–передачі від 05.03.2021 та заяву ЛКП «Південне» від 05.03.2021 №225.
Таким чином, у відповідності до вимоги пп.1.2., інформація надана Учасником в повному обсязі. Відповідно до п. 41 Особливостей підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника не було.
Лот №6 - Санітарна очистка газонів на території Франківського району:
Додаток 1 Документації містить перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність учасників процедури закупівлі, зокрема:
Пункт 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми Додаток 1.1).
1.2. Обов’язковим є наявність матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів (надати підтвердження: завірені копії документів на право власності, договір оренди, користування тощо).
За таких умов, Документація не містила окремих вимог щодо місця розміщення чи будь-яких інших вимог щодо матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу тощо.
У складі Пропозиції Учасника АТ «Зеленбуд» містяться, зокрема:
- інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.02.2023 вих.№ 8-2, що відповідає формі заповнення, наведеній у Додатку 1.1.
- скан-копія договору оренди нерухомого майна від 04.01.2020 № 1/22, а саме на усі приміщення частини адміністративної будівлі площею 119 м2 , що розташовані на другому поверсі.
Враховуючи, наведене, інформація надана Учасником в повному обсязі, і відповідно до п. 41 Особливостей, підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника не було.
Враховуючи наведене, Франківська районна адміністрація Львівської міської ради обґрунтовано вважає, що діяла у відповідності до вимог чинного законодавства і в даному випадку відсутні порушення в частині не відхилення замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та просить замінити висновок моніторингу.