• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць.Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів): Лот №1 - Послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць. Лот №2 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Вулецьке» вулиць, газонів та скверів. Лот №3 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Львівський Ліхтар» вулиць та газонів. Лот №4 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Магістральне» вулиць та газонів. Лот №5 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Південне» вулиць та газонів. Лот №6 - Санітарна очистка газонів на території Франківського району.

Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.

Завершена

40 865 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6 290.50 UAH
Номер: d7950c5a13664e79a0e9d7b10e27d2be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-18-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.05.2023 13:23 - 09.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.05.2023 № 129 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22 UA-2023-01-24-004925-a 24.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 381-64-05, labene.vita@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами по Лотах 5,6, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2023 № 5/1 (далі - ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (далі – Переможець 1), Львівське комунальне підприємство «Вулецьке» (далі – Переможець 2), Львівське комунальне підприємство «Львівський ліхтар» (далі – Переможець 3), ФОП «ФЕЩУК ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА», Львівське комунальне підприємство «Магістральне» (далі – Переможець 4), Львівське комунальне підприємство «Південне» (далі – Переможець 5), Акціонерне товариство «Зеленбуд» (далі – Переможець 6), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03.02.2023 № 5/2, 17.02.2023 № 3/4, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.03.2023 № 4/23, договір від 01.03.2023 № 5/23, договір від 01.03.2023 № 6/23, договір від 01.03.2023 № 7/23, договір від 01.03.2023 № 8/23, договір від 01.03.2023 № 9/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 4/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 5/23, додаткові угоди від 01.03.2023 № 1 та від 06.03.2023 № 2 до договору № 6/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 7/23, додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 до договору № 8/23, додаткові угоди від 01.03.2023 № 1, від 01.03.2023 № 2 та від 07.03.2023 № 3 до договору № 9/23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.03.2023. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Львівського комунального підприємства «Південне» за Лотом №5 вимогам тендерної документації Замовника. Так, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД учасником надається інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язковою є наявність матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу, тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Для документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасником надаються копії документів на право власності, договір оренди, користування, тощо. Переможцем 5 надано довідку від 30.01.2023 № 180, в якій зазначено інформацію про наявність орендованого приміщення за адресою м. Львів, вул. Кульпарківська, 131 та договір оренди нерухомого майна від 12.06.2018 № Ф – 11212-18 терміном дії до 11.06.2021. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції ЛКП «Південне» надано заяву від 05.03.2021 № 225 про припинення дії договору оренди від 12.06.2018 № Ф – 11212-18 згідно з актом прийому передачі від 05.03.2021. Інших документів які б підтверджували право власності або користування нерухомим майном Переможцем не надано, чим порушено вимоги пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД в частині наявності приміщення, складу, тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено невідповідність тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Зеленбуд» за Лотом 6 умовам тендерної документації Замовника. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД учасником надається інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язковою є наявність матеріально-технічної (виробничої) бази або приміщення, складу тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Для документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасником надаються копії документів на право власності, договір оренди, користування, тощо. На виконання даної вимоги Переможцем 6 надано довідку від 14.02.2023 № 8-2, яка містить інформацію про оренду адміністративної будівлі та надано договір оренди нерухомого майна від 04.01.2022 № 1/22. Відповідно до умов цього договору АТ «Зеленбуд» набув у користування частину адміністративної будівлі, розташованої на другому поверсі. Слід зауважити, що Замовником вимагається наявність саме складу чи іншого приміщення для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Виходячи з цього, Переможцем 6 не дотримано вимогу пунтку 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД в частині підтвердження обов’язкової наявності приміщення, складу, тощо для забезпечення розташування, зберігання обладнання/техніки/механізмів. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції Львівського комунального підприємства «Південне» за Лотом № 5 та Акціонерного товариства «Зеленбуд» за Лотом 6, а уклав з ними договори.
Період усунення порушень: 13.06.2023 14:36 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2023 14:36

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскаржено в суді
Дата публікації: 28.06.2023 21:15
Дата відкриття провадження: 05.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження: №380/15218/23

Запити/Пояснення