-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Паливо А-95 та Дизельне паливо
Завершена
8 181 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 906.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 906.80 UAH
Номер:
2525daa0d3cd47148ce770c99b2f4306
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-09-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
09.03.2023 14:28 - 31.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-01-24-002724-a 24.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2023 № 16, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2023 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2022, договір від 20.02.2023 № 27, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 15.03.2023.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 7 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати скановані копії за підписом керівника та завірені печаткою (за наявності) учасника дійсних сертифікатів відповідності та паспортів якості на кожен вид товару, що у разі укладення договору буде постачатися.
У разі якщо сертифікати або паспорти надані не учаснику, а наприклад посереднику, то разом із ними учасником додатково надається довідка в довільній формі з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати/ паспорти якості.
На виконання пункту 7 Додатку 1 до ТД ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» надано на бензин А-95 лише сертифікат відповідності на ІМ ROMPETROL MOLDOVA SA (AT «СП «Ромпетрол Молдова») .
Проте, Переможцем не надано паспортів якості, або інший рівнозначний документ на бензин А-95, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 1 до ТД які встановлені Замовником.
Також, слід зазначити, що на дизельне паливо Переможцем надано сертифікат відповідності, свідоцтво про відповідність (паспорт якості) та звіт про випробування на ROMPETROL RAFINARE S.A. (AT«СП «Ромпетрол Рафінаре») Румунія.
Однак, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не надано довідку в довільній формі з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати/ паспорти якості на товар, що буде постачатися, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю на суму 7 382 070,00 гривень.
Період усунення порушень:
29.03.2023 11:28 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 11:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення, КП УЗН Подільського району міста Києва, здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору. Також повідомляємо що оприлюднемо через електронну систему закупівель Додаткову угоду про розірвання одразу після надання цієї відповіді.
Дата публікації звіту:
05.04.2023 09:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.04.2023 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
d275b48f2a324cc5a1626372f9bf7632
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2023 13:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2207f59aafe545839d45f603d8bdb7ac
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 12:47
Опис:
КП УЗН Подільського району міста Києва при здійсненні закупівель постійно керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та іншими нормативно-правовими актами. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: код згідно ДК 09130000-9 Нафта і дистиляти ¬ (Паливо А-95 та Дизельне паливо), закупівля UA-2023-01-24-002724-a КП УЗН Подільського району під час планування вказаної вище закупівлі враховувало власний досвід проведення закупівель палива у попередні роки. Також під час планування закупівлі враховулась потреба підприємства у паливі, для виконання виробничих завдань, очікуваних підрядних робіт, а також для можливості проведення робіт з благоустрою у Подільському районі м. Києва (обговорювались технічні та якісні характеристики) (Протоколом УО КП УЗН Подільського району від 23 січня 2023 року № 16 було затверджено тендерну документацію та технічні вимоги (технічну специфікацію) до предмету закупівлі). Додатково повідомляємо, що обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни оприлюднено в інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/). Щодо очікуваної вартості: оскільки Законом не визначено органів, які мають надавати інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг, та переліку документів чи інформаційних ресурсів, якими мають послуговуватися замовники при визначенні очікуваної вартості, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, та дотримуючись принципів публічних закупівель, визначених Законом: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однією з найприйнятніших практик моніторингу ринкової кон’юнктури для формування очікуваної вартості предмета закупівлі є звернення до кількох учасників ринку для отримання від них комерційних пропозицій з цінами на той чи інший товар. Такий метод дозволяє отримати актуальну інформацію з першоджерел з урахуванням особливостей предмета закупівлі: витрат на доставку, пакування, зберігання тощо. При визначенні середньоринкових цін для закупівлі: Код згідно ДК 09130000-9 Нафта і дистиляти ¬ (Паливо А-95 та Дизельне паливо) КП УЗН Подільського району були отримані комерційні пропозиції від АЗС ТМ «ОККО», ТОВ «ГЛОБАЙЛ СЕЙЛ» та ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ». Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із наданих комерційних пропозицій були використані ті позиції, які включені до оголошення про закупівлю та тендерної документації. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова), за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.” Оскільки КП УЗН Подільського району не відноситься до головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то у нього відсутні зобов’язання забезпечувати публікування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Номер:
cda08c01ea4e42d0bba3f24208a91866
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 15.03.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 14.03.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі та підтверджуючі документи, які свідчать про моніторинг цін та аналіз ринку, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8dda2876e5be4e22809d8f2ac26e5853
Назва:
надання пояснень моніторинг цін
Дата опублікування:
15.03.2023 15:39
Опис:
Доброго дня! Надаємо документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема комерційні пропозиції та підтверження здійснення аналізу ринкових цін у вигляді роздруківок з цінами популярних мереж АЗС, на момент формування очікуваної вартості закупівлі. Підтвердження у вигляді сканованих документів прикріпляємо до цього пояснення.