-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт «СДП-Т-50»
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50»)
Завершена
6 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 500.00 UAH
Номер:
2b72405fa8e14786a2bf77de0f299360
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:03 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-24-001651-a 24.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, встановлено порушення п. 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2022-12-15-004352-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 24.01.2023 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «СКОРПІОН МАРІН» та ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «СП РЕМФЛОТ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023, від 10.02.2023, від 16.02.2023, від 02.03.2023, від 02.03.2023 (про визначення переможця процедури закупівлі), повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 14.03.2023 №41-В-РЕФ-23, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.07.2023 та 13.07.2023 .
Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасників ТОВ «СКОРПІОН МАРІН» та ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» порушень не встановлено.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) , головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 03.07.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником надано пояснення від 05.07.2023, в якому, зокрема, зазначено, що «із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 6 ст. 40 Закону», а також «зважаючи на те, що Ренійська філія ДП «АМПУ» не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються».
Однак, Постанова № 710 є обов’язковою до застосування головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктами господарювання державного сектору економіки.
Таким чином, всупереч вимогам пункту 4-1 Постанови №710 Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель не оприлюднив на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, встановлено наступне.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зазначена вимога передбачена в Додатку 2 до Тендерної документації.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Однак, в Тендерній документації Замовника не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17, чим порушено п. 2 частини другої статті 22 Закону.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником надано пояснення від 13.07.2023, в якому, зокрема, зазначено, що «підстави, визначені пунктом 3 частини першої статті 17 не визначені, оскільки інформація міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні», установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
У повідомленні, розміщеному на вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції 31.05.2022 року за посиланням https://nazk.gov.ua/uk/novyny/yak-uchasnyky-publichnyh-zakupivel-mozhut-otrymaty-informatsiyu-z-reyestru-koruptsioneriv-pid-chas-diyi-voyennogo-stanu/?fbclid=IwAR1X4B5UMSlYYVvnyttT1GpN0o69sFWpFxP_ql_cjQyVEssx98Zfq4_t6CQ, зазначено, що з 24 лютого 2022 року Національне агентство з питань запобігання корупції (далі - НАЗК) тимчасово обмежило функцію перегляду відомостей (доступ до публічної частини) та формування інформаційних довідок з Реєстру корупціонерів, зокрема, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/)
З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначених вище відкритих єдиних державних реєстрах, доступ є обмеженим або зупиненим.
Водночас учасники публічних закупівель можуть отримати інформацію з Реєстру у вигляді витягу стосовно фізичної особи. Для цього необхідно направити до НАЗК запит з відповідними документами, які передбачені Положенням про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Окрім того, НАЗК відновило тимчасово припинену функцію, що дозволяє громадянам України, а також представникам юридичних осіб отримувати довідки з Реєстру в онлайн режимі, які формуються користувачами на основі персональних даних, вказаних у їх кваліфікованих електронних підписах або електронних печатках юридичних осіб.
Таким чином, пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень:
14.07.2023 16:07 - 29.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2023 16:07
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація щодо поданої позовної заяви. З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) РФ ДП «АМПУ» повідомляє, що 27 липня 2023 року РФ ДП «АМПУ» було подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») (ідентифікатор висновку UA-M-2023-07-03-000050), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-01-24-001651-a, який оприлюднено 14.07.2023. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Тернопільським окружним адміністративним судом провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
28.07.2023 11:45
Дата відкриття провадження:
09.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
380/20441/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону надаємо аргументовані заперечення до висновку в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
19.07.2023 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
23623d04df6f4e90a4ed587c9cf15e12
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.07.2023 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт «СДП-Т-50»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
dba189a90dba4f80b8517a97675d393b
Назва:
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Дата опублікування:
05.07.2023 08:15
Опис:
Ренійська філія ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю послуги Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a).
Наказом Державної аудиторської служби від 30.06.2023 №49 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
3.07.2023 о 17:00:22 год в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення:
Необхідність ремонту «СДП-Т-50» обумовлена необхідністю продовження строку дії документів Регістру судноплавства України та підтримання робочого та відповідного технічного стану судна.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначенні на підставі вимог Регістру судноплавства України («Правила оглядів суден (ПОС)» видання 2012 року, Частина II «Періодичність і обсяги класифікаційних оглядів») та фактичного технічного стану судна. Перелік та обсяги робіт необхідних для проведення ремонту «СДП-Т-50» визначено у Попередній ремонтній відомості (Технічна специфікація (технічні вимоги) до предмету закупівлі Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») додаток 3 до тендерної документації.
Розмір витрат та очікувана вартість предмету закупівлі визначена із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,
затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою)
надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. На підставі отриманих цінових пропозиції
від надавачів послуг було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі.
Додатки:
– копія листа-запиту №1303/21-03-03/Вих від 30.11.2022 (ПП "МЕРОС") на 7 арк;
– копія листа-запиту №1301/21-03-03/Вих від 30.11.2022 (ТОВ «СКОРПІОН МАРІН») на 7 арк.;
– копія листа-запиту № 1302/21-03-03/Вих від 30.11.2022 (ТОВ «СП Ремфлот») на 7 арк.;
– копія листа-пропозицій ТОВ «СП Ремфлот» від 03.12.2022 № 07/12-02 КП на 1 арк.;
– копія листа-пропозицій ТОВ «Скорпіон Марін» від 02.12.2022 № 01-81/12-22 на 1 арк.;
– копія листа-пропозицій ПП «Мерос» від 05.12.2022. № 0512/01-2 на 1 арк.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Згідно з ч. 5 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Слід зазначити, що ч. 6 ст. 40 Закону містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 6 ст. 40 Закону.
Необхідно звернути увагу, що Ренійська філія ДП «АМПУ» відноситься до замовників у розумінні Закону відповідно до п.4 частини 1 статті 2 Закону, оскільки здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання, а саме: надання послуг портів.
Зважаючи на те, що Ренійська філія ДП «АМПУ» не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються.
Номер:
3c1bad64defc44c2a685ed389d53ebf7
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.07.2023 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт «СДП-Т-50»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зазначена вимога передбачена в Додатку 2 до Тендерної документації.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
По якій причині в Тендерній документації Замовника не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
71b5382f915346ed9feeb4c3e27279f3
Назва:
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Дата опублікування:
13.07.2023 09:01
Опис:
Ренійська філія ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю послуги Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a).
Наказом Державної аудиторської служби від 30.06.2023 №49 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
11.07.2023 о 11:11:38 год в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення:
Відповідно до абзацу 1 переліку документів для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону та п.44 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. (Додаток 2 до тендерної документації надається до відповіді на запит ДАСУ).
Відповідно до пункту 44 Особливостей - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Підстави, визначені пунктом 3 частини першої статті 17 не визначені, оскільки інформація міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додатки: Додаток 2 до тендерної документації.