• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі та фрукти (ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи)

Овочі та фрукти (ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи)

Завершена

248 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 244.20 UAH
Номер: 3b0c66347ece402e9e4d346e30befd07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.02.2023 17:12 - 07.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.02.2023 Одеса № 31 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.02.2023 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2023-01-24-000718-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 б/н, тендерну пропозицію учасника підприємство споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» (далі – ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.02.2023 № 13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.02.2023, укладений договір про закупівлю від 13.02.2023 № 14. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. У підпункті 1.5. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.6. цієї документації. Перевірити на відповідність кваліфікований електронний підпис можна на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify), в якому буде зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника – захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату – кваліфікований. При цьому, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис– удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, в тому числі якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та якщо під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Учасник ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений» та сертифікат «кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника електронного підпису, який не є кваліфікованим, що не відповідає вимогам підпункту 1.5. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Також, відповідно до пункту 1 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: довідку в довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. Копію чинного договору оренди нежитлового приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; довідку в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів-рефрижераторів*. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного засобу. Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований; копію акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару; копію санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу кожні 10 днів або частіше; результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати датовані не раніше 2022 року. Учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «МТБ.pdf»), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього орендованого 1 (одного) транспортного засобу-рефрижератору, власних складських приміщень площею 250 кв.м, власних 2 (двох) одиниць холодильного обладнання. Проте, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» не надано у складі тендерної пропозиції: документ, який посвідчує право на користування приміщенням, вказаним у довідці учасника б/д б/н; акт приймання-передачі транспортного засобу за договором оренди транспортного засобу від 04.01.2022 б/н; копії акту (виконання робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару; результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати датовані не раніше 2022 року, що не відповідає вимогам пункту 1 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатку 2 до ТД. Також, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» не підтверджено наявність не менше трьох власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, що не відповідає вимогам пункту 1 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД. Також, відповідно до пункту 2 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників (надати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо, та медичні довідки про придатність до керування транспортними засобами на водіїв, дійсні на момент подання), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі). Працівники повинні бути офіційно працевлаштовані, Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт) та працівниками, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби. Учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару за предметом закупівлі (файл «про працівників.pdf»), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 2 (двох) працівників: Брітков В.І. на посаді керівник, водій та Федьков О.І. на посаді вантажник, водій. Проте, у наданій у часником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції довідці б/д б/н відсутня інформація щодо освіти працівників, зазначених у довідці, що не відповідає пункту 2 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД. Також, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції не надано: стосовно керівника, водія Бріткова В.І. копію медичної книжки та медичної довідки про придатність до керування транспортним засобами, дійсної на момент подання; стосовно вантажника, водія Федькова О.І. повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД. Також, відповідно до пункту 3 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору); копію договору(ів) вказаного (них) в довідці про виконання аналогічного договору; копії накладних або актів прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці та копія якого надана до тендерної пропозиції. Учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про досвід виконання аналогічного договору (файл «Про аналогічні договори.pdf»), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду виконання 1 (одного) аналогічного договору купівлі-продажу харчової продукції від 23.11.2020 № 14, укладеного з Плахтіївським закладом загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 – гімназія Плахтіївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Також, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції надано копію договору купівлі-продажу харчової продукції від 23.11.2020 № 14, зазначеного у довідці учасника б/д б/н, згідно з пунктом 3.1 якого ціна цього договору становить 21 465,00 грн, та 1 (одну) видаткову накладну від 26.11.2020 № 1421/9 на суму 400,00 грн без ПДВ. Отже, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції не надано копії накладних або актів прийому-передачі, що підтверджують виконання договору від 23.11.2020 № 14 у повному обсязі, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону» Додатка 2 до ТД. Також, відповідно до пункту 4 таблиці розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності іншим вимогам Замовника у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: гарантійний лист про дотримання вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Проте, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції не надано зазначеного вище гарантійного листа, що не відповідає вимогам пункту 4 таблиці розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатка 2 до ТД. Також, відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: проєкту договору про закупівлю – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. У Додатку 4 до ТД Замовником наведено проєкт договору про закупівлю та окремо зазначено, що проєкт договору подається Учасником у наведеному нижче вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника. Проте, учасником ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у складі тендерної пропозиції не надано проєкт договору про закупівлю у наведеному у Додатку 4 до ТД вигляді, що не відповідає вимогам підпункту 1.2. пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником та Додатка 4 до ТД. Таким чином, на порушення абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС», у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Додатком 1 до ТД Замовником визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника та переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а саме для переможця: якщо на час оголошення процедури закупівлі доступ до відповідного реєстру обмежений, переможець надає витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 3 частини першої статті 17 Закону); витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (пункти 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону); переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього переможець повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (частина друга статті 17 Закону). Проте, переможцем процедури закупівлі ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, зазначені у Додатку 1 до ТД, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ПСК «РКЗП САРАТСЬКОЇ РСС» у той час, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, та укладено з ним договір про закупівлю від 13.02.2023 № 14.
Період усунення порушень: 21.02.2023 16:33 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2023 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), у зв’язку з виявленими порушеннями прийнято рішення розірвати договір № 14 від 13 лютого 2023 року з підприємством споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» щодо закупівлі Овочі та фрукти ( ДК 021:2015 код 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи) ID № UA-2023-01-24-000718-a за взаємною згодою 22 лютого 2023 року, з причини неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Жодних проплат за вказаним договором не проводилося. Обсяг зобов’язань за Договором № 14 від «13» лютого 2023 р. 00 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.). Таким чином виявлені ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто. Копія додаткової угоди про розірвання Договору №14 від 13 лютого 2023 року та копія протоколу від 22 лютого 2023 року № 24 додається. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради Юлія БЄРІЛ
Дата публікації звіту: 22.02.2023 16:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 24.02.2023 10:13