• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафи, тумби, столи письмові, столи офисні, нависні полиці, дивани, крісла, матраци (код за ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому)

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: 352d1568d86d444ba4abd04232b30fa4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 26.04.2023 10:58 - 18.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2023 № 34-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 25.04.2023 № 34-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2023-01-23-015326-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 538-55-70, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 10 Закону, пункту 8 частини другої статті 22 Закону
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 02 » травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради (далі – Замовник) (протокол від 23 січня 2023 року), тендерна пропозиція переможця – ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУДРОБОТСЕРВІС", повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів від 10.02.2023 б/н, укладений договір від 22.02.2023 №59. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено невідповідність ТД Замовника вимогам пункту 1 частини першої статті 10 Закону. Відповідно пункту 1 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. При цьому, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель проект договору, в якому в пункті 13.1 визначив, що невід’ємною частиною є додаток – № 1 «Специфікація на поставку товару». Проте, Специфікація на поставку товару, як додаток до проекту договору Замовником в системі prozorro.gov.ua не оприлюднено. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону. Крім того, проєкт договору Додатку 3 до ТД не містить порядку змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону, де вказано, що ТД повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено
Період усунення порушень: 03.05.2023 09:55 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2023 09:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу UA-M-2023-04-26-000012, який був оприлюднений 03.05.203 року на закупівлю «Шафи, тумби, столи письмові, столи офісні, навісні полиці, дивани, крісла, матраци (код за ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому) повідомляємо наступне. Замовник при підготовці тендерної документації допустив помилку, а саме, в проекті договору відсутня специфікація, яка є невід’ємною частиною договору, чим допустив порушення вимоги пункту1 частини першої статті 10. При цьому наголошуємо, що в договорі про закупівлю, який було укладено в результаті відкритих торгів з особливостями, між замовником та переможцем, додаток №1 (Специфікація) до Договору № 59 від 22.02.2023 р. присутній. Стосовно порушень, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником допущено помилку та відсутні у проекті договору та в Договорі №59 від 22.02.2023 істотні умови договору. На підставі вищезазначеного, усунути порушення, які допущено Замовником та внести зміни в тендерну документацію відсутня технічна можливість, оскільки на час моніторингу Закупівля знаходиться у стадії «Завершена», та Постачальник перед Замовником виконав всі зобов’язання за договором, а Замовник сплатив за надані послуги в повному обсязі, згідно актів виконаних робіт. В подальшому, Замовником прийняті всі необхідні заходи щодо усунення невідповідності тендерної документації відповідно до чинного законодавства та недопущення порушень в наступних закупівлях.
Дата публікації звіту: 10.05.2023 15:40