-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лінолеум, зварювальний шнур для лінолеуму, клей, профіль, ґрунтовка (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська
Завершена
4 810 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 050.00 UAH
Номер:
817e72e545cf4e2699a37a11f8e125ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 10:17 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №22-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.04.2023 №22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-01-23-012828-a 23.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.02.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кривошея Руслана Володимировича, товариства з обмеженою відповідальністю «ВУДЛЕР», товариства з обмеженою відповідальністю «ВІТЕКС УКРАЇНА», вимогу про усунення невідповідностей до 08.02.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.02.2023, 03.02.2023, 08.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2023, договір від 17.02.2023 № 88, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.04.2023 року.
Період усунення порушень:
10.05.2023 11:33 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
64859339195044a0ace32cb9aab805f5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.04.2023 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лінолеум, зварювальний шнур для лінолеуму, клей, профіль, ґрунтовка (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-23-012828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c311fc088a0c4b5e8ab9fc46d11aa47d
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
27.04.2023 16:28
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до фактичної потреби КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі КНП «1 Територіальне медичне об’єднання м. Львова»), оптимального співвідношення ціни та якості відповідно з урахуванням вимог законодавства. Зокрема, закупівлю «Лінолеум, зварювальний шнур для лінолеуму, клей, профіль, ґрунтовка (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)» проведено для покриття підлоги у національному реабілітаційному центрі "Незламні" який відкрито у квітні 2023 року.
Слід вказати, що у приміщеннях лікарень, лікувальних центрів та поліклінік використовують медичне обладнання, меблі на колесах й хімічні речовини. Тому, для таких цілей потрібно універсальне підлогове покриття, здатне витримати тиск, тертя, вплив вологи і хімікатів. Лінолеум для медустанов - це комерційний вид ПВХ-покриттів з високою зносостійкістю і міцністю.
Враховуючи, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що сформована відповідними фахівцями замовника було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначалися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником у тендерній документації на Закупівлю зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, із найменуванням товару, з поміткою, що у разі, якщо у тексті даного технічного завдання йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент».
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою КНП «1 Територіальне медичне об’єднання м. Львова» з урахуванням стандартів до вказаної продукції. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб лікувального закладу та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Слід зазначити, що ухвалою 14 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 02.03.2023 №2882 затверджено Міську програму комплексних заходів з облаштування Національного реабілітаційного центру "Незламні" (додається) де визначено закупівлю матеріалів та обладнання для Національного реабілітаційного центру "Незламні", зокрема п. 3.1.14. Покриття підлог. Відповідно, ухвалою Львівської міської ради від 02.03.2023 №2883 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» затверджено видатки на придбання обладнання та предметів довгострокового користування для реабілітаційного центру "Незламні" в будівлі КНП "1 територіальне медичне об’єднання м. Львова" на вул. І. Мазепи, 25. Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/4A614C064DA8462CC2258971002FF740?OpenDocument та https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/4A614C064DA8462CC2258971002FF740?OpenDocument
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та запиті комерційних пропозицій. Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі лінолеуму, зварювального шнура для лінолеуму, клею, профілю та ґрунтовки визначено шляхом проведення моніторингу цін, аналізі цінової інформації з реального ринку товару, а також запиті комерційних пропозицій (копії комерційних пропозицій додаються).
2. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту то Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Поряд з тим, частиною 4 статті 3 Закону, визначено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не може бути предметом моніторингу.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty-3