• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Філе куряче, стегно куряче, стегно куряче без шкіри та кістки, свинина задня частина, свинина вирізка, яловичина задня частина, яловичина вирізка, телятина биток, сало

Завершена

4 816 738.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 083.69 UAH
Номер: 07c0b26432ae4a07a1bee42261d4f13c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 08.05.2023 16:02 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2023 Одеса № 124 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.05.2023 № 124 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2023-01-23-010996-a 23.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2023 № 8, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Євро-Комерс» (далі – ТОВ «Євро-Комерс») та виробничо-торгівельного приватного підприємства «Іта-1» (далі – ВТПП «Іта-1»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Євро-Комерс», протокольні рішення уповноваженої особи від 08.02.2023 № 37, від 13.02.2023 № 42, від 17.02.2023 № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 17.02.2023 в електронній системі закупівель, договір постачання товару від 01.03.2023 № 14/2023 (далі – Договір), пояснення отримані 22.05.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до вимог частини 1 додатку 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Водночас відповідно до вимог частини 1 додатку 3 до ТД на підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати експлуатаційний дозвіл на зазначені в довідці потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (згідно з частиною другою статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), а також дані про внесення до Реєстру операторів ринку, на які видано експлуатаційний дозвіл - виданого учаснику або іншій особі, у разі укладення між ними договору оренди, суборенди, лізингу тощо. Учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 26.09.2022 № 14, в якій міститься інформація щодо наявності в учасника ВТПП «Іта-1» орендованих виробничо-складських та офісних приміщень, що розташовані за адресою: м. Київ, вул. Сирецька, буд. 28/2. Водночас між учасником ВТПП «Іта-1» та товариством з обмеженою відповідальністю «Логістично-виробничий центр» (далі – ТОВ «ЛВЦ») укладено договір складського зберігання від 01.01.2018 № 01/01/181, згідно якого ТОВ «ЛВЦ» зберігає м’ясну, рибну та іншу продукцію ВТПП «Іта-1»; договір суборенди нежитлових приміщень від 01.09.2020 № 01/09 відповідно до якого ВТПП «Іта-1» здає в оренду виробничо-складські та офісні приміщення ТОВ «ЛВЦ»; а також договір про надання послуг на виготовлення м’ясної продукції від 01.01.2023 № 02/01/2023, відповідно до якого ВТПП «Іта-1» передає сировину для виготовлення готової продукції ТОВ «ЛВЦ». Разом з тим, учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції надано експлуатаційні дозволи від 05.12.2017 № a-UA-26-00-163-0-CS-I-CP-II-CP-V-MMMP та від 05.12.2019 № a-UA-26-00-299-VI-PP-XII-CC-PP-XVI-PP-SP-SP, які видані оператору ринку ТОВ «ЛВЦ». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.05.2023 щодо ненадання учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції даних про внесення до Реєстру операторів ринку, на які видано експлуатаційний дозвіл - виданого учаснику або іншій особі, у разі укладення між ними договору оренди, суборенди, лізингу тощо, Замовник 22.05.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції на підтвердження внесення до Реєстру операторів ринку надано наказ Головного управління Держпродспоживслужби у м. Києві від 09.12.2019 № 6259 «Про здійснення державної реєстрації потужності». Слід зазначити, що наказ Головного управління Держпродспоживслужби у м. Києві від 09.12.2019 № 6259 «Про здійснення державної реєстрації потужності», який надано учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції, містить відомості щодо державної реєстрації потужності ВТПП «Іта-1», присвоєння потужності особистого реєстраційного номеру, адресу потужності оператора ринку та виду діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності. Проте учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції не надано дані про внесення до Реєстру операторів ринку, на які видано експлуатаційний дозвіл, виданого учаснику або іншій особі, у разі укладення між ними договору оренди, суборенди, лізингу тощо, а саме не надано дані про внесення до Реєстру операторів ринку ТОВ «ЛВЦ», чим не дотримано вимоги частини 1 додатку 3 до ТД. Крім того, відповідно до вимог частини 2 додатку 3 до ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою та загального стажу роботи. Водночас відповідно до вимог частини 2 додатку 3 до ТД з метою підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу), або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини). Учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників від 31.01.2023 б/н, в якій зазначено, що Кузьміч Юрій Володимирович обіймає посаду водія, експедитора, вантажника та Крилов Олексій Євгенович обіймає посаду комірника, вантажника. Разом з тим, учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку БТ-І № 9778797 Кузьміча Юрія Володимировича, в якій зазначено, що Кузьміч Юрій Володимирович займає посаду водія та експедитора; а також трудову книжку БТ-ІІ № 2018133 Крилова Олексія Євгеновича, в якій зазначено, що Крилов Олексій Євгенович займає посаду комірника. Також відповідно до частини 7 розділу I «Загальні положення» ТД документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Якщо у складі тендерної пропозиції є документи, складені іншою мовою, ніж українська, вони повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру та печаткою (у разі її використання). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.05.2023 щодо надання учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції трудової книжки БТ-І № 9778797 Кузьміча Юрія Володимировича та трудової книжки БТ-ІІ № 2018133 Крилова Олексія Євгеновича, про яких йдеться в довідці про наявність працівників від 31.01.2023 б/н, які викладені іншою мовою, ніж українська без автентичного перекладу українською мовою, який зроблено в центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру та печаткою (у разі її використання), Замовник 22.05.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 № 301 «Про трудові книжки працівників» та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 (далі – Інструкція). Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Інструкції трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами, у зв’язку з цим, наявність окремої інформації у трудовій книжці російською мовою, форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 № 301 «Про трудові книжки працівників» не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Проте учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку БТ-І № 9778797 Кузьміча Юрія Володимировича та трудову книжку БТ-ІІ № 2018133 Крилова Олексія Євгеновича, про яких йдеться в довідці про наявність працівників від 31.01.2023 б/н, які викладені іншою мовою, ніж українська без автентичного перекладу українською мовою, який зроблено в центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру та печаткою (у разі її використання), чим не дотримано вимоги частини 7 розділу I «Загальні положення» ТД. Крім того, на запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.05.2023 щодо ненадання учасником ВТПП «Іта-1» документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та вантажниками Кузьмічем Юрієм Володимировичем та Криловим Олексієм Євгеновичем, Замовник 22.05.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції надано копію трудової книжки БТ-II № 2018133 Крилова Олексія Євгенійовича, якого призначено на посаду комірника та копію трудової книжки БТ-I № 9778797 водія Кузьміча Юрія Володимировича. Однак, учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують трудові відносини між учасником ВТПП «Іта-1» та вантажниками Кузьмічем Юрієм Володимировичем та Криловим Олексієм Євгеновичем, так як учасником ВТПП «Іта-1» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників від 31.01.2023 б/н, в якій зазначено, що Кузьміч Юрій Володимирович обіймає посаду водія, експедитора, вантажника та Крилов Олексій Євгенович обіймає посаду комірника, вантажника, проте на підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надав трудові книжки, а саме трудову книжку БТ-І № 9778797, де Кузьміч Юрій Володимирович займає посаду водія та експедитора та трудову книжку БТ-ІІ № 2018133, де Крилов Олексій Євгенович займає посаду комірника, чим не дотримано вимоги частини 2 додатку 3 до ТД. Проте Замовник на порушення вимог абзацу третього та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ВТПП «Іта-1», як таку, що викладена іншою мовою, ніж мова, що передбачена тендерною документацією, а також як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону відповідно.
Період усунення порушень: 26.05.2023 15:24 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 15:24

Оскарження висновку в суді

Опис: Державне підприємство України "Міжнародний дитячий центр "Артек" повідомляє, що до Окружного адміністративного суду міста Києва подано позовну заяву від 09.06.2023 року № 208 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель.
Дата публікації: 09.06.2023 15:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Окружний адміністративний суд міста Києва листом від 15.06.2023 року № 03-17/22400/23 повернув Державному підприємству України "Міжнародний дитячий центр "Артек" позовну заяву. У зв'язку з цим, між ДПУ "МДЦ "Артек" та Виробничо - торгівельним приватним підприємством "ІТА-1" укладено додаткову угоду № 1 від 06 липня 2023 року про розірвання договору постачання товару № 14/2023 від 01 березня 2023 року. Також, повідомляємо, що постачання товарів за вказаним договором не здійснювалося, а тому відповідні наслідки недійсності/нікчемності договору не застосовувалися.
Дата публікації звіту: 06.07.2023 11:58

Запити/Пояснення