-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поводження з побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.)
Завершена
262 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 310.00 UAH
Номер:
078b75cc951145fabacc14143710637c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 15:46 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2023 № 76
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 21.03.2023 № 76
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
15. UA-2023-01-23-010984-a 23.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 45 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об'єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями , тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 23.01.2023 № 5, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області від 01.02.2023 № 10, тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір про закупівлю послуг від 09.02.2023 № 28, додаткова угода від 16.02.2023 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.03.2023 року.
Згідно пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що в тендерній документації відсутня вимога надання учасниками інформації на відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) згідно статті 16 Закону, що не відповідає вимогам пункту 45 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.03.2023 21:03 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 21:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок по результату моніторингу процедури закупівлі, в тендерній документації було виявлено порушення до пункт 45 Особливостей. У зв’язку з тим, що процедура закупівлі завершена, внести зміни до тендерної документації, у порядок встановленому ст. 24 Закону України, немає можливості. В подальшому здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленого законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів до не допущення та під час оголошення відкритих торгів, привести тендерну документацію у відповідність до пункту 45 Особливостей.
Дата публікації звіту:
03.04.2023 12:48
Запити/Пояснення
Номер:
a6664770818d451abd25d9017e0a8c60
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2023 00:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поводження з побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-23-010984-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a745fbe2ad6049b6956b098cbc20fc65
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
24.03.2023 14:34
Опис:
21.03.2023 на підставі Наказу від 21.03.2023 № 76 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочато моніторинг закупівлі № UA-2023-01-23-010984-a (далі – Закупівля) «Послуги з поводження з побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.)». 22.03.2023 р. о 00:11 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень. Комунальне некомерційне підприємство «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – КНП «Лозівське ТМО») надає пояснення щодо здійснення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі Послуги з поводження з побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-23-010984-a). КНП «Лозівське ТМО» надає медичні послуги з діяльності лікарняних закладів в м. Лозова, на балансі якого є 2 стаціонара та 1 поліклініка по яким здійснюється вивіз сміття.
Очікувану вартість визначено з урахуванням наказу Мінекономіки від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін за результатами моніторингу цін на вказані позиції предмету закупівлі на протязі 2022 року в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями (у відповідності до цін, вказаних у договорах про закупівлю), направлено запити цінових пропозицій надавачам послуг, а також враховуючи діючі рішення виконавчого органу Лозівської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) від 26.10.2021р. №1038. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних виконавців щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу відходів. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі середнього значення цінової пропозиції і становить: 262 000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Очікуваний обсяг закупівлі визначено на підставі аналізу попередніх періодів у 2021-2022 р.р. виходячи з фактичної кількості наявних контейнерів для збирання ТПВ , що підлягають вивезенню відповідно з Графіком виконання послуг по збиранню, вивезенню та утилізації побутових відходів з контейнерів в об’ємом 0,75 куб. м. у 2023 році, а також фактичної наявності побутових відходів, опалого листя та гілля на тимчасових місцях зберігання відходів (сміттєзвалищах), що утворились в результаті проведення медичної діяльності КНП «Лозівське ТМО»- 1 500 куб. м. Розмір бюджетного призначення на здійснення даної закупівлі визначено відповідно до потреби замовника, доведених граничних сум на 2023 рік та планових надходжень коштів по загальному фонду в 2023 році.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: для забезпечення належних санітарних умов функціонування 2-х стаціонарів та 1-ї поліклініки в м. Лозова, що знаходяться на балансі Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення, а також, які можуть забезпечити виконання обов’язків, визначених у частині другій статті 21 Закону України «Про житловокомунальні послуги» у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів»
Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Технічні та якісні характеристики складені у відповідності до Закону України «Про відходи» та нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби на 2023 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Відповідно до аб. 10 ст. 1 Закону України «Про відходи»: «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів».
Відповідно до аб. 19 ст. 1 Закону України «Про відходи»: «Відходи як вторинна сировина - відходи, для утилізації та переробки яких в Україні існують відповідні технології та виробничо-технологічні і/або економічні передумови».
Виходячи із зазначених положень Закону України «Про відходи», термін «утилізація» включає в себе можливість повторного використання будь-яких видів відходів, якщо є існує відповідна технологія такого використання.
Разом із тим звертаємо увагу, що можливість утилізації відходів не обмежується певним видом господарської діяльності, в тому числі і сільським господарством. Додатком 3 до Тендерної документації публічної закупівлі UA-2023-01-23-010984-a встановлено, що утилізація побутових відходів має здійснюватись за відповідною технологією самим учасником або третьою особою на підставі відповідного договору, яка має таку технологію, при цьому умовами тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності такої технології учасник має надати копії документів, виданих у встановленому законодавством порядку, а саме атестатом виробництва, що виданий уповноваженим органом, або чинними технічними умовами розробленими на утилізвацію побутових відходів.