• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази (Кисень рідкий медичний та кисень медичний, газоподібний)

Завершена

1 004 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 022.50 UAH
Номер: 0cf6f1fb58d04f1db9f5ec93102095df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-06-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.02.2023 16:49 - 28.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.02.2023 Одеса № 26 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 06.02.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.02.2023 № 26 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 9 UA-2023-01-23-002460-a 23.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.01.2023 № 12, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ» (далі – ТОВ «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.02.2023 № 42, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.02.2023, укладений договір про закупівлю від 14.02.2023 № 2220/31, пояснення та документи Замовника від 20.02.2023, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (у тому числі згідно Додатку №3 даної тендерної документації). У розділі 2 Додатка 3 «Медико-технічні вимоги» до ТД Замовником визначено, зокрема, наступні вимоги: товар повинен бути зареєстрованим у встановленому законодавством порядку і мати відповідні документи на застосування його в медичній практиці (надати копії реєстраційного посвідчення МОЗ України і інструкції про медичне застосування), відповідати вимогам Державних стандартів та мати сертифікати (паспорти) якості; якщо Учасник не є виробником товару відповідно до предмета закупівлі, то він повинен надати оригінал гарантійного листа про змогу поставляти необхідну кількість кисню медичного, яка зазначена Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі та копії наступних документів: ліцензія на оптову торгівлю на кисень медичний; ліцензія виробника на виробництво лікарських засобів кисню медичного; реєстраційне посвідчення виробника на кисень медичний відповідно до предмета закупівлі; паспорти якості від виробника на лікарський засіб – кисень медичний. Проте, учасником ТОВ «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ» у складі тендерної пропозиції не надано інструкції про медичне застосування запропонованого товару та паспорти якості від виробника на лікарський засіб – кисень медичний, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та розділу 2 Додатка 3 «Медико-технічні вимоги» до ТД. Таким чином, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ», у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також, відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме, зокрема: інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (пункт 3 частини першої статті 17 Закону). Проте, переможцем процедури закупівлі ТОВ «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону. Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ» у той час, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, та укладено з ним договір про закупівлю від 14.02.2023 № 2220/31. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.02.2023 із зазначених питань Замовник 20.02.2023 надав пояснення, що у зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у запиті, Замовником прийнято рішення про розірвання договору з учасником-переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ». Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 20.02.2023 до Договору про закупівлю від 14.02.2023 № 2220/31 дію Договору припинено. Також Замовником 20.02.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 20.02.2023 № 1 про розірвання за взаємною згодою сторін договору про закупівлю від 14.02.2023 № 2220/31 та звіт про виконання договору про закупівлю у зв’язку із його розірванням.
Період усунення порушень: 21.02.2023 16:25 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2023 16:25

Запити/Пояснення