• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (медичні товари: 58234-Стрічка ватяна, 34655-Марля, неткана, 34655-Марля, неткана, 48126-Рулон марлевий не стерильний, 48126-Рулон марлевий не стерильний, 61223- Бинт еластичний, нелатексний, нестерильни, багаторазового використання, 61223- Бинт еластичний, нелатексний, нестерильни, багаторазового використання, 16584 - Хірургічна нитка з полідіоксанона, 13898 -Хірургічна нитка кетґут, 13898 -Хірургічна нитка кетґут, 13898 -Хірургічна нитка кетґут, 13898 -Хірургічна нитка кетґут, 13906 -Поліестерне шво, 13906 -Поліестерне шво, 13906 -Поліестерне шво, 13906 -Поліестерне шво, 13908- полигліколеве кислотне шво, 13906 - Поліестерне шво, 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 44689-полімерна хірургічна сітка, що не розсмоктується, 46854- Стерильна пов'язка на рану, що не прилипає, абсорбент, 47765 - Пов'язка раневая гідрогелева, стерильна, антибактеріальна, 35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання, 37445-Лезо скальпеля, одноразового використання, 44990 - Лейкопластир для поверхневих ран, 44990 - Лейкопластир для поверхневих ран, 34923- Катетер аспіраційної системи, загального призначення, 10759 - Катетер пупочний, 10678 - Катетер для введення, 34096-Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний, 12557 - Маска для кисневої терапії, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 12557 - Маска для кисневої терапії, 57813 - Маска лицьова апарату постійного / двухфазного позитивного тиску в дихальних шляхах, одноразового використання, 42386 -Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 46238 - Стерильна пробірка, 35209 - Голка для взяття крові, стандартна, 37566 - Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, 34920-Катетер для периферійного судинного вливання, 34920-Катетер для периферійного судинного вливання, 34920-Катетер для периферійного судинного вливання, 63061 - Система збору капілярної крові, 43324-Система для переливання рідин загального призначення, 43324-Система для переливання рідин загального призначення, 34920-Катетер для периферійного судинного вливання, 47017-Шприц загального призначення, разового застосування, 47017-Шприц загального призначення, разового застосування, 47017-Шприц загального призначення, разового застосування, 47017-Шприц загального призначення, разового застосування, 47017-Шприц загального призначення, разового застосування, 12170 - Подовжувач інфузійний, 46864 - Підключичний катетер, 12747 - Внутрішньоартерійна голка, 35389- Інсуліновий шприц, 11460 - Електрод для електроретинографа, 12042 - Місткість для підігрітої або охолодженої води, 12082- контейнер для льоду, 11583-Наконечник для клізми, 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 - Припудрені, оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 47180 - Непудрованіхірургічні рукавички без латексу, стерильні, 47173 – Припудрені, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 36281- Презервативи для УЗД, 15321-нестерильний з'єднувальний гель, 31400-Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 31400-Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок, 34343 - Термометр капілярний для вимірювання температури тіла пацієнта, спиртовий, 58770 - Набір для дренування плевральної порожнини, 14191- Трубка, дренаж, 14191- Трубка, дренаж, 61938 - Набір одягу хірургічний / оглядового, 42461 - Депрессор для язика оглядовий, 37468 - Дзеркало гінекологічне поворотно-зубчасте одноразове стерильне, 61938 - Набір одягу хірургічний / оглядового, 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 35091-Халат операційний, одноразового застосування, 35212-голка спінальна, одноразового застосування, 13472-скарифікатор, 38561- Зонд назогастральний / орогастральний, 38561- Зонд назогастральний / орогастральний, 38561- Зонд назогастральний / орогастральний, 35415 – Зонд назогастральний декомпресійний, 35415 – Зонд назогастральний декомпресійний, 14085- Разова ендотрахейна трубка, 14085- Разова ендотрахейна трубка, 14085- Разова ендотрахейна трубка, 14085- Разова ендотрахейна трубка, 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 58340 -Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково-реберного каркаса, 15687 - Покривне скло, 43998 - Затискач для пуповини, одноразового використання, 34867 -Судно підкладне, 35339 - Клейонка медична, 14191 – Трубка, дренаж, 11239- Підгузник для дорослих, 60709 -Пелюшка вбирає, 60709 -Пелюшка вбирає, 44034 – Набір для забору донорської крові, двокамерний)

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: 7cb69744142f4944bf9f988d1b36424c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 19.06.2023 15:48 - 11.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.06.2023 № 26-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 червня 2023 року № 26-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2023-01-23-002071-a від 23.01.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТАЛЬНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-22-000161-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.01.2023 № 15 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2023; тендерну пропозицію учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 03.02.2023 № 23 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.02.2023 № 30; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023; договір від 17.02.2023 № 57; пояснення та документи, надані Замовником 28.06.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 05.07.2023 11:34 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2023 11:34

Запити/Пояснення