• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молочні продукти різні

Сметана не менше 20% жиру, кефір не менше 2,5% жиру

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер: fddef2be0d54498d8a6a1a584218041c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 23.02.2023 16:01 - 17.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.02.2023 № 15-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.02.2023 № 15-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2023-01-22-000809-a 22.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення пункту 19 Особливостей. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійського геріатричного пансіонату з спеціальним відділенням на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.01.2023 № 7, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія» (далі – ТОВ «МП «Мрія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 № 23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.02.2023, договір про закупівлю від 09.02.2023 № 34, укладений між Замовником та ТОВ «МП «Мрія» (далі – Договір), пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що у пункті 11.2 розділу 11 «Інші умови» Проекту договору до тендерної документації зазначено перелік змін істотних умов Договору, які не відповідають вимогам пункту 19 Особливостей, а саме, підпункти 11.2.2, 11.2.6 Договору та в подальшому укладено Договір. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником при проведенні торгів на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МП «Мрія» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, відповідно до підпункту 8.5 пункту 8 Додатка № 1 «Технічна специфікація з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – підпункт 8.5 пункту 8 Додатка № 1) тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію протоколу випробувань та (або) експертного висновку виданого на ім`я виробника (імпортера) і (або) учасника про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «МП «Мрія» у складі тендерної пропозиції надано Протокол випробувань харчової продукції № 160/12-21Х від 24.12.2021 на ім`я замовника випробувань та виробника ТОВ «МП «Мрія», складений державним підприємством «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який не містить молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися, що не відповідає вимогам підпункту 8.5 пункту 8 Додатка № 1 тендерної документації. Також, відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» (далі - підпункт 2.2 пункту 2 Додатка 3) тендерної документації, для документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, водії (експедитори за наявності), зайняті перевезенням харчових продуктів, повинні мати санітарну книжку з результатами медичного огляду та санітарний одяг. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «МП «Мрія» у складі тендерної пропозиції надано особисту медичну книжку водія Корнійчука Юрія Олександровича, яка не містить результати медичного огляду, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 тендерної пропозиції. Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 24.02.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 28.02.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 13.03.2023 15:16 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 15:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 23.03.2023 11:43

Запити/Пояснення