• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот№1 - Lidocaine, Paracetamol, Paracetamol, Ibuprofen, Dexamethasone, Epinephrine, Hydrocortisone, Prednisolone, Loratadine, Loratadine, Medicinal charcoal, Calcium gluconate, Thiosulfate, Naloxone, Doxycycline, Gentamicin, Amikacin, Amikacin, Moxifloxacin, Linezolid, Fluconazole, Aciclovir, Oseltamivir, Cyanocobalamin, Furosemide, Zinc sulfate, Ranitidine, Metoclopramide, Insulin (human), Insulin (human), Atracurium, Neostigmine, Ofloxacin, Misoprostol, Oxytocin, Salbutamol, Budesonide, Glucose, Sodium bicarbonate, Drotaverine, Captopril, Isosorbide dinitrate, Phenylephrine, Omeprazole, Diclofenac. Лот №2 - Аzithromycin, Imipenem and cilastatin, Ibuprofen. Лот №3 - Bupivacaine, Bupivacaine, Paracetamol, Paracetamol, Acetylcysteine, Magnesium sulfate, Ceftriaxone, Ceftazidime, Linezolid, Cefepime, Metronidazole, Ciprofloxacin, Levofloxacin, Moxifloxacin, Fluconazole, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Mannitol, Glucose, Glucose, Glucose, Electrolytes, Electrolytes, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Hydroxyethylstarch, Metamizole sodium, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor. Лот №4 - Anti-D (rh) immunoglobulin

ДК 021:2015, код 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Лот№1 - Lidocaine, Paracetamol, Paracetamol, Ibuprofen, Dexamethasone, Epinephrine, Hydrocortisone, Prednisolone, Loratadine, Loratadine, Medicinal charcoal, Calcium gluconate, Thiosulfate, Naloxone, Doxycycline, Gentamicin, Amikacin, Amikacin, Moxifloxacin, Linezolid, Fluconazole, Aciclovir, Oseltamivir, Cyanocobalamin, Furosemide, Zinc sulfate, Ranitidine, Metoclopramide, Insulin (human), Insulin (human), Atracurium, Neostigmine, Ofloxacin, Misoprostol, Oxytocin, Salbutamol, Budesonide, Glucose, Sodium bicarbonate, Drotaverine, Captopril, Isosorbide dinitrate, Phenylephrine, Omeprazole, Diclofenac. Лот №2 - Аzithromycin, Imipenem and cilastatin, Ibuprofen. Лот №3 - Bupivacaine, Bupivacaine, Paracetamol, Paracetamol, Acetylcysteine, Magnesium sulfate, Ceftriaxone, Ceftazidime, Linezolid, Cefepime, Metronidazole, Ciprofloxacin, Levofloxacin, Moxifloxacin, Fluconazole, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Mannitol, Glucose, Glucose, Glucose, Electrolytes, Electrolytes, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Hydroxyethylstarch, Metamizole sodium, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor. Лот №4 - Anti-D (rh) immunoglobulin) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

5 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 050.00 UAH
Номер: 8dd0bf430d6040978fbc2badf4281da0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.05.2023 11:10 - 09.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.05.2023 № 129 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2023-01-20-015720-a 20.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 128-48-39, ramzes_81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення по Лоту 2 та Лоту 3, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 8 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.01.2023 №2, тендерні пропозиції: Лот 2- ТОВ «АТ-ФАРМА»; Лот 3 - ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» Лот 4 - СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВ «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», протоколи розкриття від 13.02.2023, повідомлення про намір укласти договори по Лотах 2, 3, 4 від 13.02.2023, договір по Лоту 2 від 20.02.2023 №120; договір по Лоту 3 від 21.02.2023 №124, додаткову угоду від 08.03.2023 №1 до договору від 21.02.2023 №124; договір по Лоту 4 від 27.02.2023 №137, додаткову угоду від 17.04.2023 №1 до договору від 27.02.2023 №137, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2023 року. Згідно з підпунктом 1 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Додатковою угодою від 17.04.2023 №1 до договору від 27.02.2023 №137 (за лотом 4) змінено ціну в частині зменшення ціни за одиницю товару та змінено суму договору, чим змінено істотну умову договору. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2023 додаткову угоду від 17.04.2023 №1 до договору від 27.02.2023 № 137 по Лоту 4, чим порушив норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону
Період усунення порушень: 13.06.2023 13:26 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2023 13:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 22100 Вінницька область, Хмільницький район, містоКозятин, вулиця Винниченка, 9 тел., факс 2-25-05, E-mail: koztermed1@ukr.net, ЄДРПОУ 35814729, № 859 від 19.06.2023 року Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сферіпублічних закупівельза результатами здійснення моніторингу закупівліUA-M-2023-05-08-000101 ● 042e0332bdbf4a4da59922b30ad9206b Північного офісу Держаудитслужби Дата публікації висновку про результати моніторингу: 13червня 2023 року В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-05-18-000035 ● 8dd0bf430d6040978fbc2badf4281da0від 13червня 2023 року (надалі по тексту - Висновок), якийскладенийначальником управлінняЧумак Романом Олександровичем. Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За Висновком встановленозобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сферізакупівель з огляду на відсутність механізму усуненнятаких порушень керуючись статтями 5 та 10 ЗаконуУкраїни «Про основні засади здійснення державногофінансового контролю в Україні» та статтею 8 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущеннявстановлених порушень у подальшому, зокрема шляхомзабезпечення притягнення до відповідальності осіб,якими допущені порушення та протягом п’яти робочихднів з дня оприлюднення висновку оприлюднити черезелектронну систему закупівель інформацію та/абодокументи, що свідчать про вжиття таких заходів». На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданими до даної відповіді документами. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із не можливістю усунення виявлених порушень виходячи з упущених строків на оприлюднення інформації про зміни до істотних умов договоруєдино можливим способомвжиттям належних та рівноцінних заходів щодо усуненням порушень Замовником є надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону. Додатки: - Пояснення; - Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Кучер І. П.. З повагою, уповноважена особа _________________ ІринаКУЧЕР
Дата публікації звіту: 19.06.2023 16:53

Запити/Пояснення