ДК 021:2015, код 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Лот№1 - Lidocaine, Paracetamol, Paracetamol, Ibuprofen, Dexamethasone, Epinephrine, Hydrocortisone, Prednisolone, Loratadine, Loratadine, Medicinal charcoal, Calcium gluconate, Thiosulfate, Naloxone, Doxycycline, Gentamicin, Amikacin, Amikacin, Moxifloxacin, Linezolid, Fluconazole, Aciclovir, Oseltamivir, Cyanocobalamin, Furosemide, Zinc sulfate, Ranitidine, Metoclopramide, Insulin (human), Insulin (human), Atracurium, Neostigmine, Ofloxacin, Misoprostol, Oxytocin, Salbutamol, Budesonide, Glucose, Sodium bicarbonate, Drotaverine, Captopril, Isosorbide dinitrate, Phenylephrine, Omeprazole, Diclofenac. Лот №2 - Аzithromycin, Imipenem and cilastatin, Ibuprofen. Лот №3 - Bupivacaine, Bupivacaine, Paracetamol, Paracetamol, Acetylcysteine, Magnesium sulfate, Ceftriaxone, Ceftazidime, Linezolid, Cefepime, Metronidazole, Ciprofloxacin, Levofloxacin, Moxifloxacin, Fluconazole, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Mannitol, Glucose, Glucose, Glucose, Electrolytes, Electrolytes, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Hydroxyethylstarch, Metamizole sodium, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor. Лот №4 - Anti-D (rh) immunoglobulin) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Завершена
5 240 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 050.00 UAH
Період моніторингу:18.05.2023 11:10 - 09.06.2023 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-01-20-015720-a 20.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення по Лоту 2 та Лоту 3, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 8 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.01.2023 №2, тендерні пропозиції: Лот 2- ТОВ «АТ-ФАРМА»; Лот 3 - ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» Лот 4 - СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВ «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», протоколи розкриття від 13.02.2023, повідомлення про намір укласти договори по Лотах 2, 3, 4 від 13.02.2023, договір по Лоту 2 від 20.02.2023 №120; договір по Лоту 3 від 21.02.2023 №124, додаткову угоду від 08.03.2023 №1 до договору від 21.02.2023 №124; договір по Лоту 4 від 27.02.2023 №137, додаткову угоду від 17.04.2023 №1 до договору від 27.02.2023 №137, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2023 року.
Згідно з підпунктом 1 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Додатковою угодою від 17.04.2023 №1 до договору від 27.02.2023 №137 (за лотом 4) змінено ціну в частині зменшення ціни за одиницю товару та змінено суму договору, чим змінено істотну умову договору.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2023 додаткову угоду від 17.04.2023 №1 до договору від 27.02.2023 № 137 по Лоту 4, чим порушив норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону
Період усунення порушень:13.06.2023 13:26 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:13.06.2023 13:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
22100 Вінницька область, Хмільницький район, містоКозятин, вулиця Винниченка, 9 тел., факс 2-25-05,
E-mail: koztermed1@ukr.net, ЄДРПОУ 35814729,
№ 859 від 19.06.2023 року
Інформація
про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сферіпублічних закупівельза результатами здійснення моніторингу закупівліUA-M-2023-05-08-000101 ● 042e0332bdbf4a4da59922b30ad9206b Північного офісу Держаудитслужби
Дата публікації висновку
про результати моніторингу: 13червня 2023 року
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-05-18-000035 ● 8dd0bf430d6040978fbc2badf4281da0від 13червня 2023 року (надалі по тексту - Висновок), якийскладенийначальником управлінняЧумак Романом Олександровичем.
Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За Висновком встановленозобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сферізакупівель з огляду на відсутність механізму усуненнятаких порушень керуючись статтями 5 та 10 ЗаконуУкраїни «Про основні засади здійснення державногофінансового контролю в Україні» та статтею 8 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущеннявстановлених порушень у подальшому, зокрема шляхомзабезпечення притягнення до відповідальності осіб,якими допущені порушення та протягом п’яти робочихднів з дня оприлюднення висновку оприлюднити черезелектронну систему закупівель інформацію та/абодокументи, що свідчать про вжиття таких заходів».
На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи.
Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданими до даної відповіді документами.
Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
У зв’язку із не можливістю усунення виявлених порушень виходячи з упущених строків на оприлюднення інформації про зміни до істотних умов договоруєдино можливим способомвжиттям належних та рівноцінних заходів щодо усуненням порушень Замовником є надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону.
Додатки:
- Пояснення;
- Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Кучер І. П..
З повагою,
уповноважена особа _________________ ІринаКУЧЕР
Дата публікації звіту:19.06.2023 16:53
p7s
sign.p7s
application/pdf
Відповідь
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
70893
Номер:5276b8e509c94a418ba0130046d6e6cb
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:19.05.2023 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.05.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 95) 128-48-39 ramzes_81@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
71337
Номер:9bc496eec8a24c35b4962ac67787ef7d
Назва:Пояснення
Дата опублікування:24.05.2023 14:24
Автор:Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул. Винниченка,9
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
22100 Вінницька область, м. Козятин, вул. Винниченка, 9, телефон(04342) 2-25-05, E-mail: koztermed1@ukr.net
№ 718 від 24.05.2023 року
Пояснення на Запит
Північного офісу Держаудитслужби
за результатами здійснення моніторингу закупівлі
UA-M-2023-05-18-000035 ● 8dd0bf430d6040978fbc2badf4281da0
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 травня 2023.
Дата публікації запиту замовнику на пояснення: 2023-05-19 14:26:27.
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2023-05-18-000035. За Запитом сформовано наступні питання:
«Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету ДК 021:2015, код 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Лот№1 - Lidocaine, Paracetamol, Paracetamol, Ibuprofen, Dexamethasone, Epinephrine, Hydrocortisone, Prednisolone, Loratadine, Loratadine, Medicinal charcoal, Calcium gluconate, Thiosulfate, Naloxone, Doxycycline, Gentamicin, Amikacin, Amikacin, Moxifloxacin, Linezolid, Fluconazole, Aciclovir, Oseltamivir, Cyanocobalamin, Furosemide, Zinc sulfate, Ranitidine, Metoclopramide, Insulin (human), Insulin (human), Atracurium, Neostigmine, Ofloxacin, Misoprostol, Oxytocin, Salbutamol, Budesonide, Glucose, Sodium bicarbonate, Drotaverine, Captopril, Isosorbide dinitrate, Phenylephrine, Omeprazole, Diclofenac. Лот №2 - Аzithromycin, Imipenem and cilastatin, Ibuprofen. Лот №3 - Bupivacaine, Bupivacaine, Paracetamol, Paracetamol, Acetylcysteine, Magnesium sulfate, Ceftriaxone, Ceftazidime, Linezolid, Cefepime, Metronidazole, Ciprofloxacin, Levofloxacin, Moxifloxacin, Fluconazole, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Mannitol, Glucose, Glucose, Glucose, Electrolytes, Electrolytes, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Hydroxyethylstarch, Metamizole sodium, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor. Лот №4 - Anti-D (rh) immunoglobulin). (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-01-000420-a) за адресою www.prozorro.gov.ua.
Замовник надає пояснення на запит.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Розмір бюджетного призначення (очікуваного) та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Разом з тим, ідентично до вказаного наказу, Замовник затвердив власну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, копія якої додавати до пояснень не вбачаємо за необхідне, адже зміст методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є ідентичною до вказаного попереду наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року.
Так ось, визначення очікуваної вартості складалося з таких етапів:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.
Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання різних лікарських засобів (діагностичних засобів, продукції медичного призначення, реактивів та контрастних речовин) для забезпечення діяльності замовника відповідно до минулих періодів та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника в 2023 році.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик здійснено з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, що містяться в статті 14-1 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». Зокрема стандарт медичної допомоги (медичний стандарт), клінічний протокол, протокол надання реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я, табель матеріально-технічного оснащення, лікарський формуляр. Оскільки, галузеві стандарти у сфері охорони здоров'я розробляються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я та є публічно доступними, то відповідно потреби в нагромадженні кількості документів за даним поясненням Замовник не вбачає за необхідне. В частині визначення якості лікарських засобів різних Замовник не встановлював додаткові вимоги, котрі ґрунтуються на досвіді застосування таких товарів окремими лікарями та медичними закладами, в тому числі комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради.
3. Аналіз ринку.
На цьому етапі проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, зокрема: https://tabletki.ua/uk; https://www.add.ua/ua/; https://apteka-ds.com.ua/; https://liki24.com/uk/search/; https://apteka911.ua/ua/; https://www.apteka24.ua/uk/, тощо, та в електронній системі закупівель "Prozorro"), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, а саме шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій різним виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що відповідає предмету закупівлі. Інформація про таких виробників, офіційних представників та дилерів Замовником була отримана з електронній системі закупівель "Prozorro" та з мережі інтернет, з урахуванням санкційного законодавства. У відповідь по надісланим запитам Замовник отримав наступні комерційні пропозиції, що додаються до відповіді:
- комерційна пропозиція б/н, що отримана від ТОВ «БЕЛІТРЕЙД» (код ЄДРПОУ: 43268872), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №1;
- комерційна пропозиція б/н, що отримана від ТОВ «КОРМЕД» (код ЄДРПОУ: 37412155), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №1;
- комерційна пропозиція б/н, що отримана від ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» (код ЄДРПОУ: 44559026), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №1;
- комерційна пропозиція №3/01 від 19.01.2023 року, що отримана від ТОВ «КОРМЕД» (код ЄДРПОУ: 37412155), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №3;
- комерційна пропозиція № б/н та без дати, що отримана від ТОВ Медичний центр «М.Т.К.» (код ЄДРПОУ: 21633086), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №3;
- комерційна пропозиція № б/н та без дати, що отримана від ТОВ «Техмедсервіс - ТМС» (код ЄДРПОУ: 37663732), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №3.
Вказані комерційні пропозиції містять перелік товару, що відповідає потребі Замовника по окремим частинам предмета закупівлі – Лотів №№,1, 3, окрім товару, що описаний за Лотами №№ 2, 4. Оскільки, Лоти №№ 2, 4 містять всього лише три номенклатурні позиції, то відповідно Замовником інформація про рівень цін відповідного товару була отримана з загальнодоступних джерел присутніх в мережі інтернет, в тому числі що згадувалося вище.
Таким чином, Замовник вважає оголошення закупівлі на визначену очікувану вартість предмета закупівлі, з розрахунку по кожному лоту є вмотивованим.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо що такий ресурс існує і обґрунтування оприлюднено за наступним посиланням: https://kozyatyn.crl.org.ua/news/1674715119/. Однак маємо відзначити, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права, які б зобов’язували уповноважену особу вносити інформацію в інше місце крім системи Prozorro
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-01-20-004217-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-20-015720-a?lot_id=227018818ff32a6028ea3bb06435392b#lots
Додатки до відповіді:
1) комерційна пропозиція б/н, що отримана від ТОВ «БЕЛІТРЕЙД» (код ЄДРПОУ: 43268872), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №1;
2) комерційна пропозиція б/н, що отримана від ТОВ «КОРМЕД» (код ЄДРПОУ: 37412155), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №1;
3) комерційна пропозиція б/н, що отримана від ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» (код ЄДРПОУ: 44559026), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №1;
4) комерційна пропозиція №3/01 від 19.01.2023 року, що отримана від ТОВ «КОРМЕД» (код ЄДРПОУ: 37412155), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №3;
5) комерційна пропозиція № б/н та без дати, що отримана від ТОВ Медичний центр «М.Т.К.» (код ЄДРПОУ: 21633086), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №3;
6) комерційна пропозиція № б/н та без дати, що отримана від ТОВ «Техмедсервіс - ТМС» (код ЄДРПОУ: 37663732), перелік лікарських засобів відповідає переліку за Лотом №3.
З повагою,
Уповноважена особа _________________ Кучер Ірина Петрівна