-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Завершена
1 665 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 327.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 327.50 UAH
Номер:
4a37b094484040d4b72c51beb1e81ef4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2023 00:00
Період моніторингу:
13.03.2023 15:25 - 04.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 7- з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 13.03.2023 № 7- з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-20-015013-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шостак Микола Миколайович встановлено порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП Шостак Микола Миколайович № 19/2230 від 10.02.2023, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова - №1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 20.01.2023; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Шостак Микола Миколайович (далі – ФОП Шостак Микола Миколайович); протокол про прийняття рішення завідувачем сектору з питань публічних закупівель – уповноваженою особою з публічних закупівель апарату Середнянської селищної ради та її виконавчих органів щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Шостак Микола Миколайович від 31.01.2023; повідомлення про намір укласти договори від 31.01.2023; договір про закупівлю від 10.02.2023 № 19/2230; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 14.03.2023 .
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень в частині дотримання вимог Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення вищезазначеної інформації на власному веб-сайті, чим порушено вимоги Постанови № 710.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Шостак Микола Миколайович на відповідність умовам тендерної документації Замовника та вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 5.1.6 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника установлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерних пропозицій надає наступні документи, зокрема: «постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів».
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шостак Миколи Миколайовича відсутній діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів.
Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Шостак Микола Миколайович не відповідає вимогам підпункту 5.1.6 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а укладено з ним договір № 19/2230 від 10.02.2023 на суму 1 662 500,00 гривень.
Слід зазначити, що згідно пункту 48 Постанови № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
21.03.2023 14:57 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2023 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-20-015013-a прийнято рішення про усунення порушення шляхом розірвання договору від 10.02.2023 №19/2230 з ФОП Шостак М.М. Оплата за договором становить 591 813,36 грн.
Дата публікації звіту:
27.03.2023 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
29.03.2023 09:24
Запити/Пояснення
Номер:
8bbd5fd8b7404acc807cb4f8ced5d028
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.03.2023 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-015013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a9a3056fcd374effbb00091ed707f34a
Назва:
Відповідь на вимогу.
Дата опублікування:
21.03.2023 11:19
Опис:
На Вашу вимогу надаємо пояснення.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі продуктів харчування код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )Додається.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось веб-сайті у звязку з його відсутністю в Середнянській селищній раді. Разом з тим, повідомляємо що проводиться робота що створення та наповнення сайту Середнянської селищної ради
Номер:
742fb21a1a264938888ae5e7c54712e1
Назва:
відповідь на вимогу.
Дата опублікування:
17.03.2023 15:34
Опис:
На Вашу вимогу надаємо пояснення.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі продуктів харчування код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )Додається.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось веб-сайті у звязку з його відсутністю в Середнянській селищній раді. Разом з тим, повідомляємо що проводиться робота що створення та наповнення сайту Середнянської селищної ради