• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали». (Катетер аспіраційний з вакуумним контролем TRO SUCOCATH plus 10 FG; Катетер аспіраційний з вакуумним контролем TRO-SUCOCATH plus 12 FG; Катетер аспіраційний з вакуумним контролем TRO-SUCOCATH plus 14 FG; Катетер аспіраційний з вакуумним контролем TRO-SUCOCATH plus 6 FG; Катетер аспіраційний з вакуумним контролем TRO-SUCOCATH plus 8 FG; Зонд дуоденальний одноразовий стерильний №12; Зонд дуоденальний одноразовий стерильний №13; Зонд дуоденальний одноразовий стерильний №14; Зонд шлунковий одноразовий стерильний Ch 15; Зонд шлунковий одноразовий стерильний FR18;Зонд шлунковий одноразовий стерильний Ch 21;Зонд шлунковий одноразовий стерильний Ch 30; Катетер годуючий FR 6;Катетер годуючий FR 8; Кран 3-х ходовий, пристосування для інфузії; Лінія Інфузомат Спейс, 250см, Стандарт; Подовжувач для інфузійних магістралей, довжина 1500 мм стерильний одноразового використання; Шприц одноразовий 3-компонентний Луер сліп 2 мл з голкою 0,6 х 25 мм (23G х 1''); Шприц одноразовий 3-компонентний 5 мл з голкою 0,7 х 38 мм (22Gх1 1/2''); Шприц одноразовий 3-компонентний 10 мл з голкою 0,8 х 38 мм (21Gх1 1/2''); Шприц одноразовий 3-компонентний 20 мл з голкою 0,8 х 38 мм (21Gх1 1/2''); Шприц ін'єкційний безпечний одноразового застосування, 20мл, з захисним чохлом, голкою 21Gх1 1/2" (0,8х40мм); Шприц одноразовий 3-компонентний 50,0 мл з голкою 1,2х38мм; Пристрій для переливання крові, компонентів крові, кровозамінників, колоїдних та інфузійних розчинів одноразового застосування, з пластиковою голкою вістря типу "олівець" з одним центральним і трьома бічними отворами, з повітрозабірним клапаном забезпеченим складною водонепроникною мембраною, із з'єднанням Luer- Lock, без латексу, без фталатів; Пристрій для вливання інфузійних розчинів з ін'єкційною голкою 21 G 1 1/2" (0,8x40 мм) з металевою голкою вістря типу "олівець" з одним бічним отвором, із з'єднанням Luer, з повітрозабірною голкою забезпеченою складною водонепроникною антибактеріальною мембраною, без латексу; Голка спінальна одноразового застосування з заточкою типу квінке, 20 Gх90 mm; Голка для спінальної анестезії Spinocan® 0,70 x 88 мм, G 22 x 3 1/2 дюйма чорна/Bbraun 25шт/пак 100; Спайк одноразового застосування, II 5мкм-(синій); Інтравенозна канюля розмір G22 (0,9*25мм); Інтравенозна канюля розмір G24 (0,7*19мм); Інтравенозна канюля розмір G26 (0,6*19мм); Набір інфузійний одноразового використання, в складі: канюля внутрішньовенна, ФЕП, 20G (1,1х32мм), рентгенконтрастна (4), з крилами та ін'єкційним портом, стерильна - 1шт., серветка, просочена спиртовим розчином – 2 шт.,фіксуюча пов'язка для канюль внутрішньовенних, 6 см х 8 см, стерильна - 1шт.; Скарифікатори одноразового застосування, стерильні; Ланцет безпечний, одноразового використання, стерильний; Голка 21G, глибина проникнення 1,8 мм, 200 штук), (код номенклатурної позиції: ДК 021:2015 33141200-2 «Катетери», ДК 021:2015 33141200-2 «Катетери», ДК 021:2015 33141200-2 «Катетери», ДК 021:2015 33141200-2 «Катетери», ДК 021:2015 33141200-2 «Катетери», ДК 021:2015 33141200-2 «Катетери», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141641-5 «Зонди», ДК 021:2015 33141240-4 «Приладдя до катетерів», ДК 021:2015 33141240-4 «Приладдя до катетерів», ДК 021:2015 33141240-4 «Приладдя до катетерів», ДК 021:2015 33141310-6 «Шприци», ДК 021:2015 33141310-6 «Шприци», ДК 021:2015 33141310-6 «Шприци», ДК 021:2015 33141310-6 «Шприци», ДК 021:2015 33141310-6 «Шприци», ДК 021:2015 33141310-6 «Шприци», ДК 021:2015 33141624-0 «Набори для введення лікарських засобів», ДК 021:2015 33141624-0 «Набори для введення лікарських засобів», ДК 021:2015 33141321-6 «Голки для анестезії», ДК 021:2015 33141321-6 «Голки для анестезії», ДК 021:2015 33141220-8 «Канюлі», ДК 021:2015 33141220-8 «Канюлі», ДК 021:2015 33141220-8 «Канюлі», ДК 021:2015 33141220-8 «Канюлі», ДК 021:2015 33141624-0 «Набори для введення лікарських засобів», ДК 021:2015 33141900-9 «Ланцети для забору крові», ДК 021:2015 33141900-9 «Ланцети для забору крові»).

Завершена

6 971 423.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 857.12 UAH
Номер: 669b69390a804dcb8c7775e80e22725b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 22.05.2023 16:35 - 13.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.05.2023 №47-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.05.2023 №47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12.UA-2023-01-20-014989-a 20.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 123-19-21, gurievanatalia85@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Регіональний медичний центр родинного здоров'я» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 січня 2023 року №50), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Пехотіна Марина Леонідівна», повідомлення про намір укласти договір, договір від 07 лютого 2023 року №35, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 13 лютого, 14 квітня 2023 року №1, №2 та пояснення від 01 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 2 таблиці 2 «Відповідність учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником» додатку 1 тендерної документації учасник, на підтвердження можливості поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі із строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, номер закупівлі, що оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Однак, тендерна пропозиція учасника ФОП «Пехотіна Марина Леонідівна» не містить вищезгаданого гарантійного листа виробника на лінію Інфузомат Спейс, 250 см, стандарт, або еквівалент та голку для спінальної анестезії Spinocan 0,70*88 мм, G22*31/2 дюйма чорна/Bbraun 25 шт/пак, 100, або еквівалент, виробником яких згідно тендерної пропозиції (файл «1.Тендерна пропозиція.pdf») зазначено «Б.Браун Мельзунген АГ» Німеччина, а уповноваженим представником виробника в Україні є ТОВ «Б.Браун Медікал Україна», чим порушено вимоги пункту 2 таблиці 2 «Відповідність учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником» додатку 1 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак Замовник на порушення вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Пехотіна Марина Леонідівна», а визнав його переможцем та уклав з ним договір загальною вартістю 6 771 912,50 грн.
Період усунення порушень: 09.06.2023 11:16 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2023 11:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР», далі - підприємство) відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України Міністерства оборони України від 07.02.2018 р. №49/180 (зі змінами), та наказу Департаменту охорони здоров’я ДВА від 13.05.2022 року № 653/0/197-22 включено до переліку закладів охорони здоров’я, які залученні для надання медичної допомоги військовослужбовцям на період дії військового стану. У зв’язку з вищезазначеним у нашому підприємстві є нагальна потреба у забезпечені медичними виробами відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 03.03.2022 № 404 «Про забезпечення пацієнтів лікарськими засобами у стаціонарних закладах охорони здоров'я». Підприємством за результатами проведеної закупівлі згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII було укладено договір про закупівлю від 07.02.03 року № 35 з ФОП Пехотіною Мариною Леонідівною відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Станом на 14 квітня 2023 року зобов’язання за договором були виконані у повному обсязі на загальну суму 6771912,5 грн. Отримані медичні вироби використані станом на 13.06.2023 року у розмірі 70% від загальної кількості. Враховуючі вище викладене, підприємство не може здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором так як зобов’язання за договором вже виконано та відповідно до законодавства, а саме: - Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. - Відповідно до вимог ч. 1, 4 ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. - За змістом ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. - Також, в укладеному договорі не було встановлено випадків, які передбачені ст. 43 Закону № 922-VIII та п.21 Особливостей, що виключає наявність будь-яких підстав про ствердження щодо нікчемності договору про закупівлю. Відповідно до пп. 6, 7,8 ч. 4. Положення, Держаудитслужба відповідно до покладених на нього завдань: сприяє забезпеченню законного та ефективного використання державних і комунальних коштів та/або майна, інших активів держави, правильності ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності суб`єктами господарювання державного сектору економіки, визначеними в установленому порядку; вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного Фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме: вимагає від керівників та інших осіб підприємств, установ та організацій, що контролюються, усунення виявлених порушень законодавства; здійснює контроль за виконанням таких вимог, звертається до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів; застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, накладає адміністративні стягнення на осіб, винних у порушенні законодавства; передає в установленому порядку правоохоронним органам матеріали за результатами державного фінансового контролю у разі встановлення порушень законодавства, за які передбачено кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних діянь; вживає в межах повноважень, передбачених законом, заходів до усунення виявлених недоліків та запобігання їм у подальшому, а саме: проводить аналіз стану дотримання фінансової та бюджетної дисципліни, виявляє причини та умови, що призвели до недоліків і порушень, готує рекомендації та пропозиції щодо їх усунення і запобігання їм у подальшому: подає зазначені рекомендації та пропозиції територіальним органам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, інших державних органів, місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування та керівникам підконтрольних установ; здійснює контроль за станом урахування і впровадження поданих рекомендацій і пропозицій та інформує про це Держаудитслужбу. З аналізу вищенаведених завдань вбачається, що перш за все, діяльність Держаудитслужби покликана на сприяння забезпеченню законного та ефективного використання державних і комунальних коштів та/або майна. Отже, втручання в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету. Дана закупівля проведена за власні надходження підприємства. Слід звернути увагу на те, що до повноважень Держаудитслужби не входить право вимагати припинення договорів, укладених у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами завершеної процедури закупівлі. У постанові Верховного Суду від 28.01.2021 року по справі № 160/12925/19 висловлена правова позиція, якою взято до уваги те, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити замовнику процедури закупівлі для усунення порушень. Зобов`язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить як про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Спонукання підприємства самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення підприємством чинного законодавства. Вищезазначена правова позиція є усталеною позицією Верховного Суду, яка викладена в постановах: від 12.08.2020 року у справі № 160/11304/19, від 10.12.2019 року у справі № 160/9513/18, від 05.03.2020 року у справі № 640/467/19, від 23.04.2020 року у справі № 160/5735/19, від 11.06.2020 року у справі № 160/6502/19, Одеський окружний адміністративний суд від 24 березня 2023 року у справі № 420/14722/22. Також підприємство могло би своєчасно реагувати на відповідні зауваження Держаудитслужби у рамках проведення безпосередньо процедури до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками (у тому числі щодо внесення змін до тендерної документації), а не вже після укладання договору переможцем закупівлі, тому що це не можливо (правова позиція суду справа № 22/2987/2 Верховний Суд). Так, як у висновку Держаудитслужби відсутній правомірний спосіб його виконання, чітко не визначено способу усунення виявлених під час моніторингу порушень (зокрема не визначено на підставі яких саме норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України підприємство має припинити зобов`язання за Договором), тому здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору наше підприємство не має можливості. Адміністрацією підприємства здійснено слідуючі заходи: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами щодо недопущення в подальшому порушень при проведені публічних закупівель. У подальшому уповноважених осіб буде направлено на відповідні курси з підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель. Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Дата публікації звіту: 13.06.2023 13:47

Запити/Пояснення