-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м'якоть)
Завершена
233 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 338.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 338.00 UAH
Номер:
b0a71197f8d94c42a73f8b725a3469e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 16:17 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2023 №49-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.07.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3.UA-2023-01-20-011619-a від 20.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення пунктів 8, 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільського міського територіального центру соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 №14, пропозицію фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір закупівлі від 08.02.2023 за №14, додаткова угода до договору від 29.05.2023 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 27.07.2023, від 07.08.2023 та від 09.08.2023, отримані через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено наступне:
- на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації не зазначено відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону, проект договору про закупівлю, який є невід’ємним додатком до тендерної документації, не містить обов’язкового порядку змін його (договору) умов.
Період усунення порушень:
10.08.2023 12:16 - 25.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2023 12:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області на закупівлю за номером UA-2023-01-20-011619-a, код за ДК 021:2015 – 15110000-2 «М'ясо» (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м'якоть), прийнято рішення у здійсненні заходів, шляхом детального опрацювання матеріалів закупівлі, проходження навчання уповноваженої особи Криворуки Вікторії Іванівни та слухання онлайн вебінарів для недопущення в подальшому встановлених порушень при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
15.08.2023 16:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
16.08.2023 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
3cee0f4e84174afc93fc475519bb36b5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.07.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М'ясо (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м'якоть)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-011619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Прусік О.Ю. укладено договір про закупівлю товару від 08.02.2023 за №14 на суму 208 440,00 гривень.
В подальшому, 29.05.2023 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 29.05.2023 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fdfdbb986a4e4e2fb2e57b02d7868db8
Назва:
Відповідь щодо моніторингу
Дата опублікування:
27.07.2023 11:51
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2023-01-20-011619-a, код за ДК 021:2015 – 15110000-2 «М'ясо» (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м'якоть) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на основі вимог встановлених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», згідно ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці», ДСТУ 7158:2010 «М’ясо. Свинина в тушах і півтушах». З метою забезпечення повноцінного харчування осіб похилого віку та малозабезпечених громадян, які опинились в складних життєвих обставинах в благодійній їдальні територіального центру. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на основі проведення моніторингу вартості м’яса у січні 2023 року на території України та безпосередньо у Тернопільській області та місті Тернопіль. За результатами моніторингу цін, та враховуючи всі особливості доставки предмета закупівлі, встановлено середньозважену ціну: Філе куряче – 140,00 грн за 1 кг; Четвертина куряча – 90,00 грн за 1 кг; М’ясо свине 180,00 грн за 1 кг. Розмір витрат та очікувану вартість розраховано в межах виділених бюджетних асигнувань відповідно до рішення сесії Тернопільської міської ради від 19.12.2022 року №8/п21/28 «Про бюджет Тернопільської міської територіальної громади на 2023 р., а саме очікувана вартість предмета закупівлі склала 233 800,00 грн. (з ПДВ).
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо, що Замовник - Тернопільський міський територіальний центр соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) та головний розпорядник бюджетних коштів (Управління соціальної політики), не мають власного веб-сайту. У зв’язку з чим обґрунтування, згадані вище не були оприлюднені.
3. Додаткова угода про збільшення ціни за одиницю товару, укладена на основі листа-повідомлення та листа з додатками Головного управління статистики у Тернопільській області, які було надано від ФОП Прусік О.Ю. (скан-копії документів додаються).
Номер:
4fa92fb5ef354b7682d35a2e5a29ef07
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м’якоть)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-011619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. виявлено наступне: на вимогу додатку 2 до тендерної документації, в частині документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасників, зокрема, підпунктом 1.5., замовником було вимогою (окрім іншого) надати акт обстеження транспортних засобів, якими буде здійснюватись поставка товару.
На зазначену вимогу ФОП Прусік О.Ю. у складі пропозиції не подано вищезазначеного акту обстеження транспортного засобу RENAULT, реєстраційний номер якого - ВО 3108 СА.
Окрім цього, на вимогу замовника, зазначену підпунктом 4 додатку 2 до тендерної документації, а саме, щодо надання сертифікатів якості на товар виданих на ім’я учасника, або виробника, або перевізника, діючих на момент подання, ФОП Прусік О.Ю. надано сертифікати якості лише на виробника м’яса свинини (ТОВ «Євро-Комерс»), а на виробника курятини – ПАТ «Миронівський хлібопродукт» сертифікати якості - відсутні.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Прусік О.Ю., як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b7056741a7924a088f69faec3753f47b
Назва:
Відповідь щодо моніторингу
Дата опублікування:
07.08.2023 14:23
Опис:
1.Щодо зауваження по даному пункту повідомляємо наступне: ФОП Прусік О.Ю надала нам інформаційний лист, в якому сказано, що автомобіль RENAULT MARTER ВО 3108 СА є авторефрижератором, який відповідає характеристикам, для перевезення продуктів харчування даного виду. Також Учасником було надано Договір дезінфекції авто та Акт наданих послуг з дезінфекційний робіт. Зазначаємо, що Акт наданих послуг з дезінфекції транспортного засобу, надається щомісячно, після огляду працівниками ТОВ «Профілактична дезінфекція-М», після чого, авторефрижератор здійснює роботу по транспортуванню продукції.
2.На вимогу замовника щодо надання сертифікатів якості на товар, Учасник у своїй пропозиції надав “ Довідку щодо виробників” – де чітко зазначено , що вона не є виробником запропонованою нею продукцією та для уточнення повідомляє, що виробником м’яса свинини є ТОВ «Євро-Комерс», а виробником курятини є ПАТ «Миронівський хлібопродукт». Однак в довідці вказано, що Учасник співпрацює з ПАТ «Миронівський хлібопродукт» не на пряму, а через контрагента, а саме ТОВ «Євро-Комерс», , Учасник надав скан-копію договору поставки між ним та ТОВ “ ЄВРО — КОМЕРС”, а тому відповідно до вимог, що були вказані нами, Учасник надав сертифікати ISO від основного і прямого постачальника для Учасника — це ТОВ “ ЄВРО - КОМЕРС, як на свинину так і курятину(птицю) ( у сертифікатах ISO – це вказано).Також, згідно гарантійного листа Учасник гарантує, що при поставці товару буде надаватися сертифікат відповідності/ чи якісне посвідчення/чи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи декларації виробника.
У зв’язку з вищевикладеним було прийнято рішення про визнання пропозиції ФОП Прусік. О.Ю, як такою що відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
f5f89ec3defd449caafeb29af5893de3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.08.2023 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м’якоть)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-011619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. встановлено наступне.
Згідно підпункту 4 додатку 1 до тендерної документації замовником, окрім іншого, встановлено вимогу надати у складі своєї тендерної пропозиції сертифікати якості на товар виданих на ім’я учасника, або виробника, або перевізника, діючих на момент подання.
ФОП Прусік О.Ю. в складі пропозиції подано довідку від 23.01.2023 за №6, в якій зазначено інформацію що виробником м’яса свинини є ТОВ «Євро-Комерс» та виробником курятини є ПАТ «Миронівський хлібопродукт», співпраця з яким відбувається через контрагента західного регіону ТОВ «Євро-Комерс».
В складі пропозиції ФОП Прусік О.Ю. подано: - копію декларації виробника ТОВ «Євро-Комерс» від 23.11.2021 №б/н на товароотримувача ФОП Прусік О.Ю., в якій зазначено, що термін зберігання лопатки свинної б/к 5 діб; - копії декларацій виробника філії «Переробний комплекс» товариства з обмеженою відповідальністю «Вінницька птахофабрика» від 15.11.2020 за № ЛФ-60818, №ЛФ-60814 на товароотримувача ПАТ «Миронівський хлібопродукт», в яких зазначено інформацію, що філе куряче та четвертину задню курячу необхідно вжити протягом 4-7 діб, тобто до 20.11.2020 – 23.11.2020; - декларація виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» від 15.11.2020 №КА-97166 на товароотримувача ПАТ «Миронівський хлібопродукт», в якій зазначено, що термін зберігання філе курячого та стегна курки не більше 4 діб, а також декларація виробника (посвідчення про якість) виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» від
27.12.2022 №КА-207281 на товароотримувача ТОВ «Солден Трейд», де зазначено інформацію, що філе куряче та стегно куряче необхідно вжити до 31.12.2022.
Отже, на час подачі тендерної пропозиції (28.01.2023) ФОП Прусік О.Ю., подані декларації виробників: ТОВ «Євро-Комерс», філії «Переробний комплекс» товариства з обмеженою відповідальністю «Вінницька птахофабрика», ПАТ «Миронівська птахофабрика» не підтверджують якість продукції.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Прусік О.Ю., як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Звертаєм Вашу увагу на те, що у попередньому запиті про надання пояснення від 04.08.2023, було допущено помилку в частині посилання на вимогу замовника щодо підпункту 4 додатку 2 до тендерної документації. Слід вважати вірною вимогу, зазначену підпунктом 4 додатку 1 до тендерної документації, а саме, щодо надання учасником у складі пропозиції сертифікатів якості на товар, виданих на ім’я учасника, або виробника, або перевізника, діючих на момент подання.
.
Номер:
0d57f6df246540b9aa6683cfd3a9be69
Назва:
Відповідь щодо моніторингу
Дата опублікування:
09.08.2023 12:52
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2023-01-20-011619-a, код за ДК 021:2015 – 15110000-2 «М'ясо» (філе куряче, четвертина куряча, м'ясо свине м'якоть) повідомляємо наступне:По-перше, - Сертифікати якості на товар виданих на ім'я Учасника або виробника або перевізника, діючий на момент подання ( Учасник надав). Водночас у тендерній документації відсутні вимоги стосовно необхідності надання у складі пропозиції декларації Виробника, - а тому Учасник із власної ініціативи їх надав, що було вказано, що ці декларації є лише зразком. До уваги та розгляну документів, що були подані Учасником, не бралися, бо Замовник розглядав лише ті документи, які були надані Учасником згідно Додатків до тендерної пропозиції, що вимагалися Замовником.
По -друге, у документах Учасника є доданий “ Гарантійний лист щодо сертифікатів” - де чітко прописано що при поставці товару буде надаватися сертифікат відповідності/ чи якісне посвідчення/чи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи декларації виробника/ протокол досліджень проб харчового продукти/чи інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів (оригінал або копія; дійсний на момент подання, якщо для поданого документа встановляється строк дійсності).
Посилаючись на Закон “ Про публічні закупівлі” не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерноі пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Отже. Відомості, що подані Учасником додатково, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки Замовник не вимагав їх надати.
Основним критеріями розгляду тендерної пропозиції даного учасника — це ціна та відповідність вимогам тендерної документації, та Закону де прописано критерії відбору учасника та критерії відмови учаснику.