-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реанімаційний стіл для новонароджених (інфрачервоний обігрівач для новонароджених) (НК 024:2019: 17433 Пристрій для обігрівання немовляти/новонародженого)
Завершена
3 791 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 957.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 957.10 UAH
Номер:
1188880f30334575ba9c587eb0f458b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 16:44 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 № 15-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.05.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-20-011006-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «Компанія «Медіо»» вимогам тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок» Рівненської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «Медіо»»; повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023; договір про закупівлю товарів від 13.02.2023 № 45/2; додаткова угода від 20.03.2023 № 1 до договору про закупівлю товарів від 13.02.2023 № 45/2; пояснення Замовника надані 16.05.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.05.2023 12:37 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2023 12:37
Запити/Пояснення
Номер:
07fbf844657f45f790679084deb369f4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.05.2023 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-011006-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: Відповідно до вимог Розділу ІІ «Технічні характеристики» Додатку 1 до тендерної документації Вами встановлено вимогу, що навіс столу повинен мати можливість обертання за годинниковою стрілкою чи проти неї 170° (до ±85˚вправо/вліво) з центрального положення в горизонтальне положення. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕДІО" у складі своєї пропозиції надав інструкцію з експлуатації, в якій на сторінці 33 вказано, що навіс може обертатися ±85˚ з центрального положення в горизонтальне положення. Прошу Вас надати підтверджуючі документи, що виставлена Вам вимога, а саме: що навіс столу має можливість обертання за годинниковою стрілкою чи проти неї 170° з центрального положення в горизонтальне положення.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
473e60ae60fc49b3ab3b6296fb70e9f4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.05.2023 08:47
Опис:
По закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації. Реанімаційний стіл для новонароджених (інфрачервоний обігрівач для новонароджених) (НК 024:2019: 17433 Пристрій для обігрівання немовляти/новонародженого) за номером ID: UA-2023-01-20-011006-a на запитання про наявність підтвердження вимоги Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: «Навіс столу повинен мати можливість обертання за годинниковою стрілкою чи проти неї 170° (до ±85˚вправо/вліво) з центрального положення в горизонтальне положення» інформуємо, що в документі Учасника закупівлі «Детальний опис медико-технічних характеристик» міститься підтвердження даного пункту на сторінці 2 в таблиці «Технічні характеристики», пункт 7.
Крім того, на сторінці 33 Інструкції з експлуатації обладнання зазначено, що: «Навіс може обертатися до ±85˚ з центрального положення в горизонтальне положення». Тобто максимальний розворот навісу столу від центрального положення в ліве/праве положення сумарно становить 170˚.