-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Івана Виговського, 8-Г у Подільському районі м. Києва за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
3 751 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 759.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 759.82 UAH
Номер:
b70fa16e95cd442993bdccfaddc73c81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-09-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
09.03.2023 14:50 - 31.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-01-20-010405-a 20.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до догвору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 №201/15 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2023 №702/1, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2023, договір від 14.02.2023 № 142/8-ПР, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.03.2023.
Моніторингом встановлено невідповідність учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 1 частини другої статті 16 Закону.
Так, згідно з вимогами пункту 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту, транспорту, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, а також адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника.
До довідки додаються:
- підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання та техніки;
- документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних, виробничих (складських) приміщень;
- протокол перевірки ізоляції електрообладнання (виданий спеціалізованою лабораторією в поточному році), що планує використовувати учасник під час проведення робіт.
Також, у вищезазначеному пункті ТД Замовником зазначено, що надані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» міститься договір оренди нежитлового приміщення від 20.07.2021, наданий на підтвердження наявності в учасника складського та офісно – виробничого приміщення за адресою: м. Київ,
вул. Коноплянська, 18, строк дії якого закінчується 31 травня 2023.
З огляду на вищезазначене, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до ТД в частині надання договору, термін дії якого менший ніж до 31 грудня 2023 та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю на суму 3 747 641,54 гривень.
Період усунення порушень:
30.03.2023 13:37 - 14.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2023 13:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, у зв'язку з чим подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 30.03.2023 про результати проведення моніторингу (UA-M-2023-03-09-000019) процедури закупівлі UA-2023-01-20-010405-a.
Місце подачі - Київський окружний адміністративний суд.
Дата подачі - 12.04.2023, номер вх. 13860.
Реєстраційний номер справи - 320/11708/23
Дата публікації:
12.04.2023 17:21
Дата відкриття провадження:
19.04.2023 12:00
Номер відкриття провадження:
№П/320/11708/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-20-010405-a.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» категорично не погоджується з висновком Органу фінансового контролю, та вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що спотворює дійсні обставини процедури закупівель та порушує права та інтереси Замовника, з наступних підстав:
Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пунктом 31 Особливостей встановлено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
У пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник передбачив надання Учасниками, довідки на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту, транспорту, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, а також адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника.
Слід зазначити, що в вищезазначеному пункті Замовник вимагає наявність лише обладнання та інструменту, а також зазначення тільки саме адреси офісу та складських, або виробничих приміщень учасника та контактні телефони офісу учасника.
Згідно з пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації до вищезазначеної довідки додаються:
- підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання та техніки;
- документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних, виробничих (складських) приміщень;
- протокол перевірки ізоляції електрообладнання (виданий спеціалізованою лабораторією в поточному році), що планує використовувати учасник під час проведення робіт.
Також Замовник визначив, що надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року.
На виконання вищезазначених вимог у тендерній документації, Учасник закупівлі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» ( надалі- Учасник) у складі пропозиції завантажив файл під назвою «1 Додаток №1.rar», в якому наявний файл під назвою «1.1 Довідка про наявність обладнання та МТБ». У складі вказаного документа міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 25012023/1 від 25.01.2023, яка містить відомості щодо наявності електроінструменту, транспорту, що планується використовуватися учасником під час проведення робіт. В даній довідці Учасником також зазначено інформацію щодо наявності офісних та складських, або виробничих приміщень та контактні телефони.
Зазначаємо, що чинне законодавство про здійснення публічних закупівель не містить чіткого визначення терміну «матеріально-технічна база», тому Замовник вважає, що вимога про надання належним чином завірених договорів на користування матеріально-технічною базою, які повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін дії яких має бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року, є релевантною лише до сукупності об’єктів рухомого майна, техніки, обладнання, необхідних для здійснення робот щодо предмету закупівлі, а саме в даній закупівлі лише на електроінструмент, транспорт, що планується використовувати учасник під час проведення робіт. Така точка зору опосередковано підтверджується і тим фактом, що Замовник вимагав у Довідці в довільній формі лише інформацію, а саме адресу офісних та складських, або виробничих приміщень та контактні телефони Учасника. Також зазначаємо, що на момент розкриття тендерної пропозиції договір оренди нежилих приміщень був дійсним, тому і не викликав сумніву у Замовника щодо відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам та спроможністю надання послуг згідно предмета закупівлі. Крім того, положення пункту 9.3 договору оренди нежилих приміщень передбачають можливість продовження строку його дії, що практично свідчить про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» було надано лист щодо гарантій продовження терміну дії договору оренди нежилих приміщень на період до 31.12.2023 р. (копія листа додається).
Таким чином, вимога щодо надання належним чином завірених договорів на користування матеріально-технічною базою, які мають бути чинними на дату подання пропозиції і термін дії яких повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року не розповсюджується та не зобов’язує Учасників надавати договори щодо наявності саме офісних та складських, або виробничих приміщень, а розповсюджується лише на догори користування на електроінструмент, транспорт, що планується використовувати учасник під час проведення робіт.
На думку Замовника, Учасником підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначені у розділах Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, Замовник, оглянувши тендерну пропозицію, не мав сумнівів щодо наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасника – переконатися у спроможності учасника до виконання послуг за предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником дотримано законодавство та принципи здійснення закупівель.
Також слід зауважити, що порушення, зазначені висновку Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2023 не є суттєвими та не впливають на заміст тендерної пропозиції та якість надання послуг.
Так зауважимо, що потреба у закупівлі послуг з поточного ремонту покрівлі виникла у зв’язку з необхідністю ліквідації наслідків пожежі та забезпеченням мешканців сприятливими умовами проживання у найкоротший термін. Враховуючи обґрунтовану терміновість та нагальність у потребі щодо надання послуг з поточного ремонту покрівлі, Замовником було прийняте рішення проводити процедуру закупівлі, а не укладати прямий договір керуючись підпункт 4 пункту 13 Особливостей.
Держаудитслужба у висновку від 30.03.2023 про результати моніторингу (ID моніторингу - UA-M-2023-03-09-000019 ) процедури закупівлі (UA-2023-01-20-010405-a) зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Слід зазначити, що під договором про закупівлю, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону, слід розуміти - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно з пунктом 21 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12 жовтня 2022 р., на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей;
2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей;
3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей;
5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Враховуючи вищезазначене, укладений договір про закупівлю № 142/8-ПР від 14.02.2023 по процедури закупівлі UA-2023-01-20-010405-a (надалі – Договір) не може вважатися нікчемним або недійсним, а тому створює юридичні наслідки, а саме даний Договір породжує майново-господарські зобов’язання, які виникають між суб’єктами господарювання.
Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим.
Згідно зі статтею 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Зазначимо, що відповідно до п. 10.2. Договору - Договір не може бути розірваний в односторонньому порядку однією із Сторін, крім випадків, прямо передбачених цим Договором. В інших випадках господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього мають бути причини такого розірвання.
Викладена у висновку вимога про усунення порушення є неконкретизованою, застосування вимоги про зобов’язання розірвання договору суперечить нормам ЦКУ та ГКУ, а тому така вимога не може вважатися правомірною, оскільки спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених законодавчих актів, які саме заходи слід вжити для усунення виявленого порушення, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства (рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 жовтня 2020 року у справі № 380/1501/20). Тому зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Зобов`язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового та законного способу його усунення.
Тому окремо зауважуємо, що зазначивши у висновку про необхідність вжити заходів саме про розірвання договору, яке не узгоджується з формулюваннями Положення про ДАСУ, орган Держаудитслужби також не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Таким чином, вважаємо, що зазначені у висновку порушення є проявом надмірного формалізму з боку Держаудитслужби, адже визначальним у цій ситуації є підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та підтвердження учасником такої можливості шляхом надання у складі пропозицій відповідних документів, що вимагалися умовами тендерної документації.
Окрім того, додатково повідомляємо, що потреба у закупівлі послуг з поточного ремонту покрівлі виникла у зв’язку з необхідністю ліквідації наслідків пожежі, що сталася у житловому будинку за адресою: вул. Івана Виговського, 8-Г у Подільському районі м. Києва та задля забезпечення мешканцям сприятливих умов для проживання, у найкоротший термін виконати роботи.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що поточний ремонт покрівлі у житловому будинку згідно Договору від 14.02.2023 р. № 142/8-ПР виконано у повному обсязі (фотоматеріали додаються).
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з висновком Органу фінансового контролю від 30.03.2023 щодо нібито встановлених порушень під час моніторингу UA-M-2023-03-09-000019, опублікованого в електронній системі закупівель, за результатами моніторингу у межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Івана Виговського, 8-Г у Подільському районі м. Києва за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), закупівля № UA-2023-01-20-010405-a.
Дата публікації звіту:
06.04.2023 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
e679a1e1e6c8466492f942796dc50be8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2023 08:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з поточного ремонту покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Івана Виговського, 8-Г у Подільському районі м. Києва за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, замовником якої є Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-010405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c5ee3202b004991ac3521539f3f9043
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 10.03.2023 у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-03-09-000019) процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Івана Виговського, 8-Г у Подільському районі м. Києва за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ID: UA-2023-01-20-010405-a)
Дата опублікування:
14.03.2023 17:15
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 10.03.2023 у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-03-09-000019) процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Івана Виговського, 8-Г у Подільському районі м. Києва за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ID: UA-2023-01-20-010405-a) надається наступна інформація.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог, встановлених:
- Законом України «Про охорону праці»;
- Законом України «Про пожежну безпеку»;
- Законом України «Про житлово-комунальні послуги»;
-Постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992 № 572 «Правила користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків»;
-Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»;
-ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд»;
-ДСТУ НБВ.2.6-214:2016 «Настанова з улаштування та експлуатації дахів будинків, будівель і споруд»;
-Кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281;
Відповідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»: «утримання будинків і прибудинкових територій - господарська діяльність спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.
Ремонт будинку - комплекс будівельних робіт, спрямованих на відновлення, з можливим поліпшенням експлуатаційних показників елементів будинку.»
Згідно пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.10.1992 № 572 «Правила користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків»: Власники, наймачі (орендарі) приміщень житлових будинків і гуртожитків мають право на: своєчасне отримання житлово-комунальних послуг належної якості згідно із законодавством; відшкодування збитків, завданих їх майну та/або приміщенням, шкоди, заподіяної їх життю чи здоров'ю внаслідок незадовільного утримання будинку, гуртожитку або ненадання чи надання не в повному обсязі послуг, відповідно до законодавства.
Зважаючи на багаточисельні звернення мешканців щодо залиття квартир від покрівлі, утворення плісняви та грибка на стелі та стінах в квартирах враховано потребу проведення відновлювального поточного ремонту покрівлі у житловому будинку №8-Г на вул. Виговського та проведено процедуру закупівель.
На підставі вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 розроблено кошторисну документацію, визначено витрати та очікувану вартість будівельних робіт по зазначеному об’єкту. В зведеному кошторисному розрахунку по поточному ремонту покрівлі на вул. І. Виговського, 8 –Г враховано витрати на виконання будівельних робіт, проведення експертизи кошторисної документації та кошти на здійснення технічного нагляду.
Витрати на проведення експертизи кошторисної документації враховано з метою перевірки якості та відповідності вимогам державних будівельних норм, врахованих в кошторисній документації матеріальних ресурсів, відповідності середньозважених цін на матеріальні ресурси, які склалися в регіоні в 2023 році в умовах інфляційних процесів, які відбуваються в економіці країни під час воєнного стану.
Кошти на здійснення технічного нагляду за якістю виконуваних робіт, якістю застосованих матеріальних ресурсів, конструкцій та виробів, обсягами робіт в зведеному кошторисному розрахунку враховано в зв’язку зі складністю виконання будівельних робіт та відсутністю на підприємстві сертифікованих спеціалістів з технічного нагляду.
Під час складання кошторисної документації на поточний ремонт покрівлі житлового будинку № 8-Г на вул. І. Виговського враховано вимоги нормативно-технічних документів до предмету закупівлі:
-ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд» (пункти – п.6.2. Кроквяний дах; п.7.7. Покрівля з металевих листів, профнастилу і металочерепиці);
-ДСТУ НБВ 2.6-214:2016 «Настанова з улаштування дахів будинків, будівель і споруд» (пункти – п.6. Влаштування горищного даху і просторового покриття; п.7.4. Технологічна послідовність влаштування металевих покрівель; п.12 Контролювання якості монтажно-ізоляційних робіт);
Кошторисний розрахунок по поточному ремонту покрівлі житлового будинку № 8Г на вул. І. Виговського додаємо.
Розрахунки за виконані роботи з поточного ремонту покрівлі будуть проводитись з розрахункового рахунку (не бюджетного) КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва». Бюджетні призначення по вищезазначеному об’єкту не передбачені. Джерело фінансування – власні кошти підприємства.
Звертаємо Вашу увагу, що на виконання розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, комунальним підприємством було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за наступним посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/.