• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 36e897f2a7014070817cdd5f86b72b90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-14-000136
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.02.2023 15:23 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.02.2023 № 13-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.02.2023 №13-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2023-01-20-010323-a від 20.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.02.2023 за №4 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Підгаєцької центральної міської лікарні» Підгаєцької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2023 за №30, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»), повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2023 року, договір про закупівлю від 09.02.2023 за №4, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 17.02.2023 та від 01.03.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що: - у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, який у разі необхідності може бути продовжений», в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 11 частини другої статті 22 Закону; - у проекті договору істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю не відповідають вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» встановлено наступне. Згідно додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів: - копії інструкції з використання, затверджену належним чином, викладену українською мовою; - копії сертифіката якості виробника (у разі поставки товару іноземного виробництва сертифікат повинен надаватись з перекладом на державну мову). Однак зазначених вище документів ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» у складі пропозиції не надало. Проте, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 02.03.2023 11:02 - 17.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2023 11:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення виявлених порушень, Замовник – Комунальне некомерційне підприємство Підгаєцька центральна міська лікарня» Підгаєцької міської ради, приймає рішення щодо припинення зобов’язань за Договором №4 від 09.02.2023 року (розірвання Договору), шляхом укладання відповідної Додаткової угоди та вжити у зв’язку з цим заходів, що передбачені чинним законодавством України.
Дата публікації звіту: 07.03.2023 11:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 13.03.2023 09:50

Запити/Пояснення