-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
36e897f2a7014070817cdd5f86b72b90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000136
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 15:23 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 № 13-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.02.2023 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-01-20-010323-a від 20.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.02.2023 за №4 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Підгаєцької центральної міської лікарні» Підгаєцької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2023 за №30, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»), повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2023 року, договір про закупівлю від 09.02.2023 за №4, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 17.02.2023 та від 01.03.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що:
- у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, який у разі необхідності може бути продовжений», в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 11 частини другої статті 22 Закону;
- у проекті договору істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю не відповідають вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» встановлено наступне.
Згідно додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- копії інструкції з використання, затверджену належним чином, викладену українською мовою;
- копії сертифіката якості виробника (у разі поставки товару іноземного виробництва сертифікат повинен надаватись з перекладом на державну мову).
Однак зазначених вище документів ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» у складі пропозиції не надало.
Проте, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
02.03.2023 11:02 - 17.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2023 11:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення виявлених порушень, Замовник – Комунальне некомерційне підприємство Підгаєцька центральна міська лікарня» Підгаєцької міської ради, приймає рішення щодо припинення зобов’язань за Договором №4 від 09.02.2023 року (розірвання Договору), шляхом укладання відповідної Додаткової угоди та вжити у зв’язку з цим заходів, що передбачені чинним законодавством України.
Дата публікації звіту:
07.03.2023 11:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
13.03.2023 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
e2168a0658d94dbdb0ba2178f96aaec6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2023 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Фармацевтична продукція», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-010323-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5976b0e1c8d446a5bd9f1b1118cb9a13
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.02.2023 10:25
Опис:
Процедуру закупівлі «Фармацевтична продукція», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-010323-a) замовником здійснено :
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі:
Обсяги визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.
Посилання на Веб сайт :
https://xn--80afcw0a0cxgf.xn--k1ajr.xn--j1amh/
Номер:
8e2384c5c8a34136a2640ffdf505633a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.02.2023 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Фармацевтична продукція», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-010323-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу для учасників торгів, щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- копію інструкції з використання, затверджену належним чином, викладену українською мовою;
- копію сертифіката якості виробника (у разі поставки товару іноземного виробництва сертифікат повинен надаватись з перекладом на державну мову).
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» вищезазначені документи, якщо так, вкажіть у якому файлі, або надайте інформацію чому не відхилено пропозицію даного учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
20104575545445cbbbfa47715821e9fc
Назва:
Пояснення по моніторингу до закупівлі Фармацевтична продукція (UA-2023-01-20-010323-a)
Дата опублікування:
01.03.2023 10:59
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне.
Згідно тендерної документації Замовника, зокрема, додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі» Учасником (ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»), далі по тексту – «Учасник» були надані документи відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до Ваших зауважень щодо надання наступних документів повідомляємо наступне:
1. Надання «копії інструкції з використання, затвердженої належним чином, викладеної українською мовою».
Керуючись п. 3 додатку № 3 тендерної документації Замовника була встановлена вимога до Учасника що надання інструкції з застосування лікарських засобів для кожного окремого препарату надається на період завезення їх на склад Замовника. Учасником був наданий гарантійний лист в підтвердження виконання даних зобов’язань;
1. Відносно надання «копії сертифіката якості виробника (у разі поставки Товару іноземного виробництва сертифікат повинен надаватись з перекладом на державну мову)».
Учасником був наданий гарантійний лист про те, що під час постачання товару будуть надаватись належним чином завірені копії документів – кожна партія товару при постачанні буде супроводжуватись сертифікатом якості виробника (у разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат надається з перекладом на українську мову).
Таким чином, відсутність у складі пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» копії інструкції з використання, затверджену належним чином, викладену українською мовою; копії сертифіката якості виробника (у разі поставки товару іноземного виробництва сертифікат повинен надаватись з перекладом на державну мову ) не може бути підставою для її відхилення замовником..
Номер:
84041b102a454392898e12b3c9821c7d
Назва:
Надаємо пояснення через електронну систему закупівель на моніторинг Державної аудиторської служби України щодо закупівлі код ДК 021:2015 код CPV33600000-6: Фармацевтична продукція (UA-2023-01-20-010323-a)
Дата опублікування:
01.03.2023 11:09