-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо
М’ясо
Завершена
520 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
Номер:
681538a81533402db6ed6b20390d1b6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 12:36 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 11-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іван МАРУЩИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.04.2023 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-20-010234-a 20.01.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, дотримання вимог Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання документів та інформації – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» від 14.02.2023 № 22, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення закупівлі, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Горондівської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Данканич Андрія Андрійовича (далі – ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» від 07.02.2023; повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2023; договір про закупівлю від 14.02.2023
№22.
Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з пунктом 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082) та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 15112130-6 – Курятина; 15113000-3 – Свинина, 15111100-0 – Яловичина.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» на відповідність вимогам законодавства у сфері закупівель та умовам Замовника встановлених в тендерній документації встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 тендерної документації тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерних пропозицій надає наступні документи, зокрема : довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. В довідці обов’язково мають бути зазначені складські приміщення, автотранспорт необхідний для перевезення даного виду харчових продуктів. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, стосовно наявності власних або орендованих складських приміщень, необхідно надати документи, що засвідчують право власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
На виконання даної вимоги учасником ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» надано довідку про наявність матеріально – технічної бази (файл Довідка про наявність МТБ.pdf), на підтвердження інформації зазначеної в довідці учасником надано договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2022 №4 (файл Договора оренди.pdf ), в якому пунктом 5.1 визначено, що договір вступає в силу з часу його підписання Сторонами і діє з 01.01.2022 року, а пунктом 5.2 встановлено термін дії договору 1 рік. На час подання тендерної пропозиції учасником 30 січня 2023, даний договір втратив чинність. Відповідно учасником не підтверджено наявність матеріально – технічної бази, що не відповідає вимогам пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 тендерної документації тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» надано:
- декларацію виробника (посвідчення про якість) №68188 від 01.12.2022 (файл IMG_1357.JPG), де виробник Приватне підприємство «Агротем» - товароотримувач ФОП Микитанець Андрій Володимирович;
- декларацію виробника (посвідчення про якість) №УЛ-032447 від 15.12.2022 (файл IMG_1358.JPG) , де виробник Фермерське господарство «УЛАР» - товароотримувач Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬБЕРТІ КИЇВ»
- декларація виробника про відповідність м’ясної продукції від 28.11.2022 ( файл Якасне посвідчення.pdf), де виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «ГПК – м'ясо», вантажоотримувач відсутній.
Таким чином, згідно наявної інформації у вищезазначених декларацій виробників (посвідчень про якість) та декларації виробника про відповідність м’ясної продукції не можливо встановити договірні відносини між учасником
ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» та виробниками продукції.
Разом з тим, підпунктом 9 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка 1 тендерної документації передбачено надання листа від виробника(ів) товару або його(їх) представника(ів), який(які) підтверджує(ють), що учасник є офіційним представником компанії-виробника (компаній-виробників), що має право на продаж товарів, що пропонуються до постачання (у разі якщо учасник не є виробником товару), проте у складі тендерної пропозиції ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» відсутній зазначений лист, що не відповідає вимогам зазначеного пункту тендерної документації.
Окрім того, підпунктом 12 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка 1 тендерної документації передбачено, що відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції експертний висновок, що підтверджує здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Висновок має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції.
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» відсутній вищезазначений експертний висновок, що не відповідає вимогам підпункту 12 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка 1 тендерної документації.
Підпунктом 10 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка 1 тендерної документації передбачено, надання учасником кольорової скан-копії договору про надання державних ветеринарно – санітарних послуг Учасника закупівлі (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; договір повинен бути дійсним на момент подання пропозиції Учасника закупівлі з додаванням акту виконаних робіт.
На виконання даної вимоги учасником ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» надано договір на надання послуг на проведення лабораторних досліджень № 29 від 23 січня 2023 року (файл «Договір з акредитованою лабораторією.pdf»), проте в складі тендерної пропозиції відсутній акт виконаних робіт, що не відповідає вимогам підпункту 10 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка 1 тендерної документації.
Отже, за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» не відповідає вимогам пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» та підпунктів 9, 10 та 12 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка 1 тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Таким чином, Замовником в порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП «ДАНКАНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII,а укладено договір про закупівлю від 14.02.2023 №22 на суму 468 880,00 гривень.
Період усунення порушень:
02.05.2023 11:39 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку(зобов'язання) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель, повідомляємо про усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору.
Додаємо для підтвердження виконання зобов'язання додаток №2 до договору №22 від 14.02.2023 р.
Дата публікації звіту:
05.05.2023 15:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
08.05.2023 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
ace4f43b56a040468f409c64178afcdd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.04.2023 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-010234-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f7b0adfd99c24a779562b37ce7326833
Назва:
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 квітня 2023 року
Дата опублікування:
20.04.2023 15:03
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 квітня 2023 року щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-20-010234-a надаємо наступні пояснення: предметом вищезазначеної закупівлі є м'ясо - (Код ДК 021:2015:15110000-2).
М’ясо, в обсязі 408 кілограм - м'ясо (яловичина) без кістки, 325 кілограм - м'ясо (свинина) без кістки та філе куряче - 2200 кілограм , які є необхідними для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), 7) постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. №305 (зі змінами).
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного сезонного чотиритижневого меню, погодженого з Мукачівським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, сайті Мінфіну, спеціалізованих торгівельних майданчиках, ринків, дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Закарпатській області. Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-01-20-010234-a/lot-c9da9a0e54454a3194016c4ff70f8fcd