-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)
Завершена
42 229 665.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 211 148.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 211 148.33 UAH
Номер:
0a47e4ba1e154103a17148f7717fb333
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2023 00:00
Період моніторингу:
09.02.2023 14:22 - 03.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 42
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-01-20-002978-a 20.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 № 31, тендерну пропозицію ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.02.2023 № 51, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір від 08.02.2023 № 02-12, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.02.2023.
Період усунення порушень:
07.03.2023 13:56 - 11.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2023 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
1600db1cdac145f7a20efd06584b6926
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2023 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b57c317f9027477fa390b00ab358d2a4
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-20-002978-a
Дата опублікування:
15.02.2023 11:53
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Згідно висновків та рекомендацій наданих за результатами комплексних спеціальних обстежень мостових споруд, які знаходяться у непрацездатному стані та для подальшої тимчасової експлуатації таких споруд, недопущення непередбачуваних наслідків та уникнення аварійної ситуації, необхідно першочергово виконати протиаварійні заходи на зазначених об’єктах шляхом встановлення тимчасових підтримуючих конструкцій.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-002978-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідності поставленої продукції державним стандартам та нормам.
За результатом вивчення комерційних пропозицій (копії додаються) наданих від організацій, які займаються поставкою тимчасових підтримуючих конструкції для виконання протиаварійних заходів, було здійснено розрахунок (копія додається) та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ