-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі)
Завершена
369 564.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 847.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 847.82 UAH
Номер:
dfaff3ad1c864d24900a6fb65c9b5880
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 17:19 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-01-20-002489-a 20.01.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 січня 2023 року №7/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ТД «Солодкий світ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 30 січня 2023 року №7/3, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю за кошти місцевого бюджету від 06 лютого 2023 року №34 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 06 лютого 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 17 травня 2023 року №1 до Договору та пояснення від 14 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.06.2023 16:36 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2023 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
ba470a81fa144843b8b932cdf5348159
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2023 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі яєць курячих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-002489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ПП «ТД «Солодкий світ», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації пункту 2 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії документу(ів), що підтверджують виконання аналогічних договорів від 07 жовтня 2020 року №88 (далі – Договір №88) на суму 25 704,00 грн та від 19 лютого 2020 року №377-а (далі – Договір №377) на суму 24 00,00 грн? Оскільки, надані в складі тендерної пропозиції копії видаткових накладних від 07 жовтня 2020 року №РН-0018605, від 18 листопада 2020 року №РН-0022758, від 11 березня 2020 року №РН-0004807 та від 23 вересня 2020 року №РН-0017341 не підтверджують виконання аналогічних Договорів №88 та №377 в повному обсязі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c3b411e26b3f46d5abe700df1067593b
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2023 10:45
Опис:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-002489-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
Щодо запитання № 1
Предметом вищезазначеної закупівлі є Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі) Яйця курячі в обсязі 53560шт, чим забезпечується робота їдалень закладів освіти Замовника, в тому числі під час воєнного стану. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, що затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів».
Для визначення очікуваної вартості щодо закупівлі яєць курячих був проведений маркетинг ринку шляхом порівняння пропозицій потенційних постачальників та з врахуванням останніх цін, визначених в договорі про постачання яєць курячих. Визначення потреби в закупівлі товару (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу його фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням норм харчування для забезпечення належного харчування у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Розрахунок очікуваної вартості був проведений наступним чином:
Яйця курячі - 53560шт * 6,90 = 369564,00 грн.
Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 369564,00 грн. з ПДВ.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації:
https://uompmr.wixsite.com/uompmr/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Скорочене посилання на веб-сайт Замовника:
http://surl.li/dpvta
Щодо запитання № 2
В пункті 2 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії документу(ів), що підтверджують виконання аналогічних договорів не зазначено, що Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують виконання цих договорів в повному обсязі. Вимога звучить наступним чином: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.»