-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної та технічної охорони
Докладніше про предмет закупівлі в тендерній документаціїї
Завершена
3 111 349.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 556.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 556.74 UAH
Номер:
2315abdc1419464aa290cb2bd87db6f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:02 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-20-001613-a 20.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківського національного заповідника (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-20-000661-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.01.2023 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Черкаській області, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 28.01.2023 № 3о про визначення переможця та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2023, Договір № 1055/кн від 03.02.2023 року.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника Управління поліції охорони в Черкаській області та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів Управлінням поліції охорони в Черкаській області укладено Договір № 1055/кн від 03.02.2023 року на суму 3111349,10 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень:
17.07.2023 14:59 - 21.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2023 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
50709b938f2a4d5dbff0fe02bfb82ce1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.07.2023 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з фізичної та технічної охорони» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-001613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9af6b0002de84f63a911590108e2d054
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.07.2023 12:14
Опис:
Шевченківський національний заповідник є Замовником торгів та мав потребу у закупівлі послуг із охорони приміщень, інших об’єктів закладу, а також підтримки громадської безпеки при реалізації Замовником завдань та цілей статутної діяльності.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено на підставі «Закону України про Державний бюджет України». До відповідного розрахунку входить середньоарифметична вартість наданих послуг з охорони за одну годину одним охоронцем, кількості постів охорони, виходячи з кількості об’єктів Замовника, загальної кількості годин охорони, кількості технічних засобів технічної охорони. Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни Виконавців, що містяться у відкритому доступ та на основі фактичних видатків за 2022 р. Обґрунтування обсягів закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичної потреби у попередніх роках. Враховуючи все вище описане, підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено включно на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі знаходиться за наступною адресою: shevchenko-museum.com/zakupivli/