-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ДК 021:2015) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 у талонах (скретч-карта), Дизельне паливо у талонах (скретч-карта))
Завершена
6 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 700.00 UAH
Номер:
9d080e8a29704134a7a6e1fd5436258b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 16:20 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 53
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-20-000032-a 20.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2023 № 4, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», протокол розгляду тендерної пропозиції від 01.02.2023 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір від 07.02.2023 № 8-23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.03.2023.
Період усунення порушень:
14.03.2023 16:49 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2023 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
0ad361840bb448159a049bc5db927a16
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.02.2023 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
bbddc514b6174dfa9c1e474d1939c895
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.03.2023 17:58
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.
З метою виконання Програми кваліфікаційної експертизи сортів рослин у 2023 році і своєчасного проведення комплексу весняно-польових робіт філіями УІЕСР та безперебійної роботи центрального апарату УІЕСР існує необхідність у закупівлі дизельного пального та бензину.
Кількість закупівлі обґрунтовано відповідно до Наказу УІЕСР від 21.10.2022 № 177-в.ОД Про затверджені ліміти витрат пального УІЕСР та його філій на 2022-2023 рік (Додаток 1) витрати дизельного пального на 2023 рік можуть становити 242150,0 л, бензину А-95 – 70000,00 л. Станом на 09.01.2023 (дата службової записки (клопотання) на здійснення закупівлі) (Додаток 2) залишки дизельного пального на балансі УІЕСР становили 68494,05 л (поточна інформація бухгалтерського обліку), а бензину А-95 – 8636,20 л. Існуючий обсяг закупленого дизельного пального і бензину А-95 не задовольняли потреби УІЕСР першого півріччя. Враховуючи розмір бюджетного призначення по КЕКВ 2210 (Додаток 3) та орієнтуючись на обсяги закупівель минулих років прийнято рішення закупити дизельне пальне в обсязі 100000,00 л та бензин А-95 у розмірі 20000,00 л.
Також повідомляємо, що Замовник (УІЕСР) проводить державну науково-технічну експертизу сортів рослин з метою визначення придатності їх до поширення в Україні та набуття майнових прав на сорт рослин, як об’єкт інтелектуальної власності. Комплекс польових і лабораторних досліджень з кваліфікаційної експертизи сортів рослин виконують 21 філія УІЕСР, а саме: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Київська, Львівська, Луганська (робота тимчасово припинена), Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська філія УІЕСР. Філії УІЕСР є відокремленими структурними підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, діють у складі УІЕСР. Кваліфікаційна експертиза сортів рослин здійснюються на землях загальною площею 2887,12 га обробіток яких потребує зазначеного обсягу закупівлі.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що розгалужена система філій УІЕСР вимагає можливості щоб перелік АЗС, на яких здійснюватиметься постачання товару в обмін на видані талони (скрейдж-картки) єдиного зразка повинні розташовуватись на відстані не більше 50 км від адрес перелічених в технічному завданні тендерної документації закупівлі UA-2023-01-20-000032-a.
2. Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення визначений Кошторисом на 2023 відповідно до назви відомчої класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2801310 Організація і регулювання діяльності установ в системі агропромислового комплексу (Додаток 3). Очікувана вартість розрахована відповідно до середньої ціни на дизельне пальне та бензин А-95 за даними сайту: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2023-01/. Таким чином 100000,00 л дизельного пального оголошено очікуваною вартістю 5 500000,00 грн (з розрахунку 55,00 грн/л), 20000,00 л бензину А-95, оголошено очікуваною вартістю 1040000,00 грн, (з розрахунку 52,00 грн/л). Загальна очікувана вартість на момент оголошення закупівлі 20.01.2023р. становила 6 540000,00 грн.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://sops.gov.ua/zakupki-prom-ua (станом на 1.03.2023 вкладка №12, Замовник додатково повідомляє, що номер розташування вкладки може змінитись оскільки збільшується кількість публікацій закупівель)