-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція.
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Завершена
4 539 079.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 700.00 UAH
Номер:
3d564151fe93451da2c888c5465b95f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 10:53 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 №30-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.05.2023 №30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-01-19-014942-a 19.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції КП «Фармація», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (із змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Олександрівська клінічна лікарня м.Києва» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Фармація» (далі – КП «Фармація»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.01.2023 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023 року, договір від 06.02.2023 №Тз-27, повідомлення про внесення змін до договору від 07.03.2023 року, додаткову угоду від 02.03.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 20.03.2023 року, додаткову угоду від 15.03.2023 №2, повідомлення про внесення змін до договору від 29.03.2023 року, додаткову угоду від 28.03.2023 №3, повідомлення про внесення змін до договору від 04.04.2023 року, додаткову угоду від 31.03.2023 №4, повідомлення про внесення змін до договору від 18.04.2023 року, додаткову угоду від 14.04.2023 №5, повідомлення про внесення змін до договору від 28.04.2023 року, додаткову угоду від 26.04.2023 №6, повідомлення про внесення змін до договору від 05.05.2023 року, додаткову угоду від 05.05.2023 №7, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 26.05.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників.
Період усунення порушень:
29.05.2023 11:26 - 13.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2023 11:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація додається.
Дата публікації звіту:
29.05.2023 16:17
Запити/Пояснення
Номер:
1455c7b4ce7b40d094b9bf79a9234f8c
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2023 13:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-19-014942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
eb28e38060c447a4910678c1e0d6f07d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.05.2023 11:21
Опис:
КНП «Олександрівська клінічна лікарні м. Києва» на Ваш запит від 23.05.2023 року надає пояснення та копії документів по закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (UA-2023-01-19-014942-a), а саме:
1. Закупівля лікарських засобів: Код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, належать до категорії наркотичних (психотропних) лікарських засобів, наш лікувальний заклад здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується з урахуванням цільового призначення та забезпечення безперебійного надання медичної допомоги населенню у відділеннях КНП «ОЛЕКСАНДРІВСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.КИЄВА», згідно п. 22 частини 1. статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями (далі – Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 25 березня 2009 р. № 333 (зі змінами). Відповідно п.14 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів річної потреби у заявлених до закупівлі лікарських засобах.
Загальні вимоги до наркотичних засобів, психотропних речовин встановлюється Наказом МОЗ 29.09.2014 № 677 «Про затвердження Порядку контролю якості лікарських засобів під час оптової та роздрібної торгівлі», Постановою Уряду від 03.06.2009 № 589 «Про затвердження Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом».
Державний контроль якості лікарських засобів, наркотичних засобів, психотропних речовин здійснюється відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Під час визначення вимог щодо підтвердження якості враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями, згідно з якого ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними.
Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів – висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу).
Також, оскільки предметом закупівлі є наркотичні (психотропні) лікарські засоби, учасники мають мати ліцензію на право придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), знищення, виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, а також ліцензію на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами для постачальника, а для виробника – ліцензію на виробництво лікарських засобів.
Очікувана вартість даної закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (UA-2023-01-19-014942-a) визначена на підставі проведеного моніторингу цін на даний вид товару (розрахунок методом порівняння ринкових цін)* (3-и цінові пропозиції від постачальників додаються), відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
* очікувана ціна за одиницю товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод=(Ц1+ ….+Цк)/К
Цод – очікувана ціна за одиницю товару
Ц1 , Цк – ціни отримані з цінових пропозицій
К – кількість цін отриманих з цінових пропозицій
Ціни повинні відповідати ціноутворенню на лікарські засоби, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів, згідно з актуальним на момент прорахунку очікуваної вартості закупівлі Реєстром оптово-відпускних цін на лікарські засоби на сайті Міністерства охорони здоров’я України та/або Реєстром граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби (за наявності у переліку закупівлі таких лікарських засобів), із врахуванням чинної Постанови КМУ «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Відповідно до постанови КМУ від 03.04.2019 № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти» заклади й установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби, за цінами, що не перевищують установлених МОЗ України граничних оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів, а також граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок, визначених постановою КМУ від 17.10.2008р № 955 (надалі – Постанова № 955).Хоча Реєстр відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, МОЗ України,містить деякі наркотичні (психотропні) лікарські засоби у формі розчинів для ін’єкцій,однак, враховуючи особливі умови обігу наркотичних і психотропних препаратів, граничні надбавки, визначені Постановою № 955, не підлягають регулюванню на наркотичні і психотропні лікарські засоби, які придбаваються закладами та установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Такі надбавки визначаються постачальниками самостійно і нараховуються до оптово-відпускної ціни.