-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти
Відкриті торги з особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
384 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 844.50 UAH
мін. крок: 1% або 3 844.50 UAH
Номер:
0d22327b15f2412dad531ec21fc21f04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 15:06 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023 № 21-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.03.2023 № 21-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-01-19-014882-a 19.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єлизаветградківського психоневрологічного інтернату на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023 № 15, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МП Мрія» (далі – ТОВ «МП Мрія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 № 23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 07.02.2023 № 6, укладений між Замовником та ТОВ «МП Мрія» (далі – Договір), пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «МП Мрія» у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Так, відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог Особливостей» додатка 3 (далі – пункт 3 Додатка 3) тендерної документації, переможець торгів повинен надати, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (далі – Витяг). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником ТОВ «МП Мрія», якого визначено переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції 31.01.2023 надано вказаний Витяг на ім`я Лубенець Володимира Володимировича, який виконує обов`язки директора ТОВ «МП Мрія» від 30.12.2022, який є більшим за тридцятиденну давнину від дати подання документа, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатка 3 тендерної документації.
Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги електронною системою закупівель автоматично не відмінено.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 21.03.2023 щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 23.03.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінці власного вебсайту по причині його відсутності, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
27.03.2023 15:23 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: прийнято рішення про розірвання Договору № 6 від 07 лютого 2023 року згідно предмету закупівлі: «код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)», укладений між Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія».
Додаткова угода № 1 від 23 березня 2023 року до Договору № 6 від 07 лютого 2023 року та специфікація в новій редакції додається.
Замовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
27.03.2023 16:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
25.04.2023 08:59
Запити/Пояснення
Номер:
a94105e0663443c0ad8600ecfba94996
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти», ДК 021:2015: 15540000-5 – сирні продукти (сир твердий 50%, сир кисломолочний 9%, бринза) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-19-014882-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3382f66702444880a698c2619a1aa405
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.03.2023 10:38
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 21 березня 2023 року ID моніторингу UA-M-2023-03-21-000103) стосовно процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» з очікуваною вартістю 384 450,00 грн., яка оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-19-014882-a, повідомляємо наступне.
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника на 2023 рік з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку в тому числі з урахуванням вимог Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року та шляхом аналізу ринку відповідних продуктів через пошук загальнодоступної цінової інформації в мережі Інтернет, в електронній системі Prozorro щодо аналогічних закупівель, в електронному каталозі, шляхом моніторингу ринкових цін на продукти харчування по Кіровоградській області та методом їх порівняння, шляхом запитів цінових пропозицій від постачальників.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2023 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування по КЕКВ 2230. Розмір бюджетного (кошторисного) призначення було розраховано згідно «Натуральних норм харчування в інтернатних установах для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю» затверджено Постановою КМУ від 13 березня 2022 року № 324 та Плану розвороту ліжкової мережі інтернатних закладів затвердженого Наказом директора Департаменту соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації № 59-од від 05 серпня 2022 року. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розміщені в Оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
Стосовно надання посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}
2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів;
3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020}
4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”;
5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”;
6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”;
7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”.
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, тобто, не обов’язковою, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введення воєнного стану в Україні і відповідно до Постанови КМУ № 590 від 09.06.2021року «Про затвердження порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами), в якій чітко вказано першочерговість оплат. В подальшому при вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.
Наразі, так як у замовника відсутній власний вебсайт та не має можливості оприлюднювати там обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувану вартість, замовником дана інформація оприлюднена в річному плані шляхом розміщення вкладень до річного плану закупівлі та у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4¹ Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) в сканованому вигляді додається.
Номер:
de8da144d5084d0cba9e833b8bef0dd8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.03.2023 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти», ДК 021:2015: 15540000-5 – сирні продукти (сир твердий 50%, сир кисломолочний 9%, бринза) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-19-014882-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «МП Мрія», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей?
Так, в підпункті 3.1 пункту 3 Додатка 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеними у статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам Замовника» (далі - підпункт 3.1 пункт 3 Додаток 3) тендерної документації зазначено, що переможець (юридична особа) торгів на виконання вимоги статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (далі – Витяг). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником ТОВ «МП Мрія» у складі тендерної пропозиції 31.01.2023 надано Витяг щодо фізичної особи в. о. директора Лубенець Володимира Володимировича від 30.12.2022, який більше тридцятиденної давнини від дати подання документа, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 3 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e74e71223df94fdfb575a4dc09f66427
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.03.2023 09:59
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 21 березня 2023 року ID моніторингу UA-M-2023-03-21-000103) стосовно процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» з очікуваною вартістю 384 450,00 грн., яка оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-19-014882-a, повідомляємо наступне.
Згідно із умовами тендерної документації, а саме з Додатком 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеними у статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам Замовника» Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: (далі мовою оригіналу):
«Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пункт 3 частини 1 статті 17 Закону) - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону). Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону)
- Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (частина 2 статті 17 Закону)
- Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Переможець закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «МРІЯ» стосовно процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)» оприлюднив в електронній системі довідки встановлені тендерною документацією згідно ст.17 Закону.
У зв’язку з частими відключеннями електричної енергії на початку року, яке впливало на роботу замовника, та з технічних причин уповноважена особа замовника пропустила той факт, що Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий щодо фізичної особи в.о. директора Лубенець Володимир Володимирович від 30.12.2022 року, має термін більше тридцяти денної давнини від дати подання документа, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 3 до тендерної документації (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). Через це не було відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «МП «МРІЯ», як такого що не надав у спосіб визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей та порушено норми законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у зв’язку з неможливістю їх виправлення Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом будуть здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: прийнято рішення про розірвання Договору № 6 від 07 лютого 2023 року згідно предмету закупівлі: «код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)», укладений між Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія». Замовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.