• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти

Відкриті торги з особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

384 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 844.50 UAH
Номер: 0d22327b15f2412dad531ec21fc21f04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 21.03.2023 15:06 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.03.2023 № 21-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 21.03.2023 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-01-19-014882-a 19.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єлизаветградківського психоневрологічного інтернату на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023 № 15, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МП Мрія» (далі – ТОВ «МП Мрія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 № 23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 07.02.2023 № 6, укладений між Замовником та ТОВ «МП Мрія» (далі – Договір), пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «МП Мрія» у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Так, відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог Особливостей» додатка 3 (далі – пункт 3 Додатка 3) тендерної документації, переможець торгів повинен надати, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (далі – Витяг). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Учасником ТОВ «МП Мрія», якого визначено переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції 31.01.2023 надано вказаний Витяг на ім`я Лубенець Володимира Володимировича, який виконує обов`язки директора ТОВ «МП Мрія» від 30.12.2022, який є більшим за тридцятиденну давнину від дати подання документа, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатка 3 тендерної документації. Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги електронною системою закупівель автоматично не відмінено. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 21.03.2023 щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 23.03.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінці власного вебсайту по причині його відсутності, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 27.03.2023 15:23 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: прийнято рішення про розірвання Договору № 6 від 07 лютого 2023 року згідно предмету закупівлі: «код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий 50 %, сир кисломолочний 9 %, бринза)», укладений між Єлизаветградківським психоневрологічним інтернатом та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія». Додаткова угода № 1 від 23 березня 2023 року до Договору № 6 від 07 лютого 2023 року та специфікація в новій редакції додається. Замовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 27.03.2023 16:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.04.2023 08:59

Запити/Пояснення