-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Генератори
Завершена
135 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 350 000.00 UAH
Номер:
dd3d648ba79043d3ba7e3074907d9cf6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 10:49 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-01-19-013643-a 19.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023 бн, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ»), протокол уповноваженої особи від 02.02.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 16.02.2023 № б/н, договір поставки від 09.03.2023 № 123 Т, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду до договору від 09.03.2023 № 1 (далі – Договір), пояснення на запит Держаудитслужби, надане 08.03.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник оприлюднив оголошення про закупівлю ДК 021:2015: 31121100-1 — Дизель-генераторних установок та визначив очікувану вартість предмета закупівлі у сумі 135 000 000,00 грн (без ПДВ).
За результатами відкритих торгів з особливостями визнано переможцем торгів ТОВ « СК СТРОЙІНВЕСТ» з ціновою пропозицією 125 712 074,00 грн (без ПДВ), з яким укладено договір від 09.03.2023 № 123Т про постачання дизель-генераторних установок у кількості 39 штук на відповідну суму.
Поряд з цим, Замовник оприлюднив 10.03.2023 в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 16.02.2023 б/н щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю в якому зазначив інформацію, зокрема «Після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку із стрімким зниженням цін на дизель-генераторні установки до Замовника надійшло звернення від громадського контролю щодо необхідності проведення ретельного вивчення ринку та моніторингу цін на відповідний товар».
Замовник оприлюднив 10.03.2023 додаткову угоду від 09.03.2023 № 1, якою вніс зміни до ціни Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару, сума Договору складає 62 858 656,94 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:29 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:29
Запити/Пояснення
Номер:
5e34e9feaa2d4c3bbaf11525a6fc2904
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2023 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі генераторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-19-013643-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
81d0036603db4fcf85dd38b5a893f060
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.03.2023 10:15
Опис:
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 3 тендерної документації
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства