-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична «Артек», (або еквівалент), крупа кукурудзяна, крупа ячнєва, крупа гречана, крупа перлова, крупа манна, крупа пшоно, пластівці вівсяні «Геркулес» (або еквівалент), булгур, рис)
Завершена
4 854 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 545.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 545.00 UAH
Номер:
628c2bc909554c82a520f4df3c6d9e8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
17.05.2023 11:46 - 08.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2023 № 13-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.05.2023 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-01-19-008640-а 19.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до Закону в сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону № 922, пункту 36 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінченнямоніторингу: 24 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 27.12.2022 року, тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Осадчий Євгеній Борисович (далі – ФОП Осадчий Євгеній Борисович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023, договір про закупівлю від 06.02.2023 № 95 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору: від 06.02.2023 № 1, від 09.02.2023 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 22.05.2023 року.
Моніторингом відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель установлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону № 922 та вимог пункту 36 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
24.05.2023 19:27 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2023 19:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: а саме порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення,керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області , проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами щодо недопущення зазначених помилок у висновку в подальшому.
Дата публікації звіту:
26.05.2023 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
438c1f98186142e48074bbcb34e4b269
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2023 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код за ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична «Артек», (або еквівалент), крупа кукурудзяна, крупа ячнєва, крупа гречана, крупа перлова, крупа манна, крупа пшоно, пластівці вівсяні «Геркулес» (або еквівалент), булгур, рис), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-19-008640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0f6d0940e2594705b707db3bd741aa30
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.05.2023 08:17
Опис:
Доброго дня!
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі код за ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична «Артек», (або еквівалент), крупа кукурудзяна, крупа ячнєва, крупа гречана, крупа перлова, крупа манна, крупа пшоно, пластівці вівсяні «Геркулес» (або еквівалент), булгур, рис) та його очікувана вартість знаходяться на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради е-mail: osvita@krmr.gov.ua.