• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Термоплівка Agfa для сухого друку Drystar DT 5000 I B 35х43 №100, згідно ДК 021-2015: 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання (32354000-9 — Плівки), код за НК 024:2019 - 63183 Медична плівка для принтера.

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Номер: c02c3e9436be49729a4a7a67f76638fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.02.2023 16:40 - 07.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2023 № 9-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 №9-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 21. UA-2023-01-19-007857-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП РОМАНЕНКО ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням від 19.01.2023 № 23, тендерна пропозиція переможця ФОП РОМАНЕНКО ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 30.01.2023 № 36, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023, укладений договір про закупівлю від 06.02.2023 № 77, пояснення Замовника та копії документів, що надані через електронну систему закупівель 16.02.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 4 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Agfa») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень: 08.03.2023 10:28 - 23.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.03.2023 10:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО», повідомляє Вас про вжиття заходів на виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08 березня 2023 р. за результатами здійсненого моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-02-13-000055) публічної закупівлі за предметом: Термоплівка Agfa для сухого друку Drystar DT 5000 I B 35х43 №100, згідно ДК 021-2015: 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання (32354000-9 — Плівки), код за НК 024:2019 - 63183 Медична плівка для принтера. Копія наказу №103 від 08 березня 2023 р. на 1 арк. додається.
Дата публікації звіту: 08.03.2023 16:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб (попередження), якими допущені порушення вимог частини 4 статті 23 Закону
Дата публікації: 07.05.2023 20:50

Запити/Пояснення