• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

препарати лікарські – 11 лотів: Лот №1 – Метронідазол; Лот №2 - Левофлоксацин; Лот №3 - Моксифлоксацин; Лот №4 - Вориконазол; Лот №5 – Еноксапарин; Лот №6 - Гепарин натрій; Лот №7 - Транексамова кислота; Лот №8 – Фуросемід; Лот №9 – Норепінефрин; Лот №10 – Хлоргексидин; Лот №11 – Омепразол

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2023 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами.

Завершена

8 132 864.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 446.00 UAH
Номер: 40a28bb1904d4d23b5c8fb0039085b4a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-22-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.06.2023 14:05 - 14.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2023 №189 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 №189. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-19-007479-a, 19.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону, пунктів 3 та 14 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможців тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178 щодо учасника ТОВ «ФАРМАСЕЛ» за Лотом 3 та вимог підпункту 3 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178 щодо учасника ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» за Лотом 6. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій за Лотами 1, 2, 4, 5, 7-11; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення відповідних підпунктів пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеними за результатами процедури закупівлі за Лотом 3 та Лотом 6 договорів з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ФАРМАСЕЛ» (переможець за Лотом 3) та ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» (переможець за Лотом 6) щодо розірвання договорів. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому виявлених моніторингом порушень при відображенні закупівель у річному плані, заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-19-003423-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану вимогу щодо усунення порушення при проведенні Замовником процедури закупівлі та надану Замовником відповідь на таку вимогу; реєстри отриманих тендерних пропозицій (Лоти 1 – 11); протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лоти 1 – 11); тендерні пропозиції ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» (Лот 1); ПрАТ «ІНФУЗІЯ» (Лот 2), ТОВ «ФАРМАСЕЛ» (Лот 3 та Лот 7), ТОВ «АТ-ФАРМА» (Лоти 4 та 11), АТ «ФАРМАК» (Лот 5), ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» (Лот 6), ТОВ «Фармацевтична компанія «ЗДОРОВ'Я» (Лот 8), ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» (Лоти 9 та 10); опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ТОВ «ФАРМАСЕЛ» (Лоти 3 та 7), ТОВ «АТ-ФАРМА» (Лот 4) та ТОВ «Фармацевтична компанія «ЗДОРОВ'Я» (Лот 8) та опубліковані вказаними учасниками документи на усунення таких невідповідностей; опубліковане повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни пропозиції ТОВ «Фармацевтична компанія «ЗДОРОВ'Я» (Лот 8) та надану вказаним учасником інформацію з обґрунтуванням аномально низької ціни; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.02.2023 №48; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Лоти 1 – 11); опубліковані переможцями тендеру за Лотами 1 – 11 документи після опублікування повідомлень про намір укласти договір; договір про закупівлю від 07.02.2023 №07/02/1 (Лот 1), договір про закупівлю від 07.02.2023 №07/02/3 (Лот 2), договір про закупівлю від 07.02.2023 №07/02/2 та додаткову угоду від 10.02.2023 №1 до вказаного договору (Лот 3), договір про закупівлю від 08.02.2023 №08/02/5 (Лот 4), договір про закупівлю від 13.02.2023 №13/02/1 (Лот 5), договір про закупівлю від 10.02.2023 №10/02/1 та додаткову угоду від 16.02.2023 №1 до вказаного договору (Лот 6), договір про закупівлю від 09.02.2023 №09/02/1 та додаткову угоду від 16.02.2023 №1 до вказаного договору (Лот 7), договір про закупівлю від 15.02.2023 №15/02/4 (Лот 8), договір про закупівлю від 08.02.2023 №08/02/6 (Лот 9), договір про закупівлю від 08.02.2023 №08/02/7 (Лот 10), договір про закупівлю від 08.02.2023 №08/02/4 (Лот 11); опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 14 Особливостей №1178 запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Так, відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Водночас, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону, пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 при включенні досліджуваної процедури закупівлі до річного плану (UA-P-2023-01-19-003423-a) Замовником при поділі предмета закупівлі на лоти у річному у плані не зазначено кодів за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів частин предмета закупівлі. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, за нормою пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Так, відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Моніторингом встановлено, що в опублікованому Замовником оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано, що мова тендерної пропозиції – українська. Водночас, у тендерній документації (пункт 7 розділу І) вказано, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою, всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами, а тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. Таким чином, оголошення про проведення відкритих торгів містить недостовірну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Згідно з вимогою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, пунктом 35 Особливостей №1178 (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) визначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункт 2 розділу IV) зазначено, що дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу; розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону; перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Також, у пункті 1 розділу V тендерної документації вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону; найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону; до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників; учасники під час аукціону не повинні штучно та невиправдано занижувати своїх цін. Крім того, у тендерній документації (пункт 1 розділу V) міститься вимога щодо надання учасниками гарантійного листа про те, що під час участі в аукціоні учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін. Також моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункт 3 розділу VI) вказано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом тоді, як за нормою пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. При цьому, у пункті 3 розділу VI тендерної документації зазначено, що основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Зазначене у тендерній документації суперечить нормам пункту 18 Особливостей №1178 (за яким умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки) та пункту 46 Особливостей №1178 (відповідно до якого замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі). Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За вимогою пункту 5 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати, зокрема, оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Учасником процедури закупівлі за Лотом 3 ТОВ «ФАРМАСЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи на підтвердження відповідності пропозиції медико-технічним вимогам до предмету закупівлі (довідка з інформацією про пропонований товар №27/24 від 27.01.2023, реєстраційне посвідчення з вкладками, Інструкція для медичного застосування лікарського засобу, дозвіл на випуск (реалізацію), висновки про якість ввезеного лікарського засобу тощо), відповідно до яких виробником пропонованого товару (Моксифлоксацин, розчин для інфузій) є компанія ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція), яка також є власником реєстраційного свідоцтва №UA/19305/01/01 (на Моксифлоксацин ВІОСЕР). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФАРМАСЕЛ» по Лоту 3 надано лист №27/30 від 27.01.2023, у якому зазначено, що ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) є контрактним виробником для учасника за укладеним між ними контрактом на виробництво лікарських засобів Моксифлоксацин ВІОСЕР (розчин для інфузій) та що весь товар, який виробляється за цим контрактом є виключно власністю ТОВ «ФАРМАСЕЛ». Крім цього, у вищевказаному гарантійному листі учасником зазначено, що надання гарантійних листів, підтверджуючих посвідчень чи інших документів відповідності від ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) неможливе, оскільки розпорядження препаратами Моксифлоксацин ВІОСЕР (розчин для інфузій) здійснюється виключно учасником (ТОВ «ФАРМАСЕЛ»). Однак, моніторингом встановлено, що гарантійного листа виробника ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією чи документу, який підтверджує наявність правових відносин між вказаним виробником та учасником (зокрема контракту, про який зазначено у листі учасника №27/30 від 27.01.2023) та відповідних повноважень учасника у складі тендерної пропозиції за Лотом 3 учасником ТОВ «ФАРМАСЕЛ» не надано, чим недотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до норм підпункту 2 пункту 41 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАРМАСЕЛ» за Лотом 3, а визначено його переможцем тендеру (Лот 3) та укладено з ним договір. Згідно з нормами пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Аналогічно, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до Положення про Реєстр корупціонерів, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 №166, держателем та адміністратором Реєстру корупціонерів є Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – НАЗК), відомості з Реєстру корупціонерів надаються НАЗК у вигляді витягу з Реєстру корупціонерів та інформаційної довідки. Слід зазначити, що у листі НАЗК від 31.05.2022 №23-06/12865-22 «Про розгляд листа та надання роз’яснення» зазначено, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Реєстру корупціонерів, а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру корупціонерів наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації відповідно до підпункту 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» (далі – Постанова КМУ №263). Згідно з підпунктом 4 пункту 1 Постанови КМУ №263 установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів: зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Слід також зазначити, що станом на лютий 2023 року та на час проведення моніторингу на офіційному веб-сайті НАЗК (nazk.gov.ua) вказано, що функції пошуку та перегляду відомостей про осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка довідок Реєстру корупціонерів, а також доступ до публічного АРІ будуть відновлені після закінчення воєнного стану в Україні. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» за Лотом 6, в недотримання вимог пункту 44 Особливостей №1178, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документального підтвердження щодо відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» за Лотом 6, а укладено з ним договір.
Період усунення порушень: 13.07.2023 13:15 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2023 13:15

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0176/2023пр
Дата відкриття провадження: 13.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0133/2023пн
Номер протоколу: 13/0177/2023пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ «ОХМАТДИТ» МОЗ УКРАЇНИ Від 19.07.2023 року Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-19-007479-a 1. «…На порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону, пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 при включенні досліджуваної процедури закупівлі до річного плану (UAP-2023-01-19-003423-a) Замовником при поділі предмета закупівлі на лоти у річному у плані не зазначено кодів за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів частин предмета закупівлі. …» Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. У свою чергу, згідно з пунктом 2 наказу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому, норми в частині обов’язковості та/або необхідності зазначення конкретної назви предмету закупівлі даний наказ не містить. Разом з цим, відповідно до пункту 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація, зокрема, щодо назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи). При цьому, відповідно до пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо, зокрема: міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу. На виконання зазначених вище норм чинного законодавства було забезпечено визначення предмета закупівлі та зазначено усю необхідну інформацію, яка передбачена зазначеними вище нормативно-правовими актами законодавства, а тому дане зауваження не може вважатись порушенням. 2. «…у тендерній документації (пункт 7 розділу І) вказано, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою, всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами, а тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. Таким чином, оголошення про проведення відкритих торгів містить недостовірну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Згідно з вимогою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей…» Відповідно до пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У свою чергу, пунктом 26 Постанови оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, на виконання зазначених вище норм чинного законодавства нами було подано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями у порядку та у строки, регламентовані нормами чинного законодавства. При цьому, варто зазначити, що під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу технічної можливості щодо зазначення декількох способів зазначення інформації про мову, саме у той спосіб, що вона зазначена у тендерній документації не має, що відповідно не може вважатись порушенням, а єдиною мовою є українська. Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, на те, що вже безпосередньо під час підготовки тендерної документації Замовник визначає спосіб підготовки тендерної пропозиції, у тому числі в частині зазначення інформації про мову та встановлює його саме в тендерній документації. Зважаючи на зазначене вище, а також беручи до уваги той факт, що і оголошення про проведення відкритих торгів і тендерна документація оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу, а потенційно ймовірні учасники мають можливість вивчати обидва документи, розбіжності в частині зазначення інформації про мову між оголошенням та тендерною документацією не може вважатись порушення. 3. «…Пунктом 35 Постанови №1178 (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) визначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункт 2 розділу IV) зазначено, що дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу; розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону; перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Також, у пункті 1 розділу V тендерної документації вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону; найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону; до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників; учасники під час аукціону не повинні штучно та невиправдано занижувати своїх цін. Крім того, у тендерній документації (пункт 1 розділу V) міститься вимога щодо надання учасниками гарантійного листа про те, що під час участі в аукціоні учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін.…» Відповідно до пункту 1 Розділу І тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Таким чином, при проведення даної закупівлі застосовувалися норми Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, чинній на момент оголошення даної закупівлі. Недотримання в тексті тендерної документації вимог, встановлених пунктом 35 Особливостей жодним чином не вплинуло на правомірність проведення даної закупівлі та не потягло жодних негативних наслідків для Замовника, Учасників та/або держави чи третіх осіб. 4. «…Також моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункт 3 розділу VI) вказано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом тоді, як за нормою пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. При цьому, у пункті 3 розділу VI тендерної документації зазначено, що основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасникомпереможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Зазначене у тендерній документації суперечить нормам пункту 18 Особливостей №1178 (за яким умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки) та пункту 46 Особливостей №1178 (відповідно до якого замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі). Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.…» Відповідно до пункту 1 Розділу І тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Таким чином, при проведення даної закупівлі застосовувалися норми Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, чинній на момент оголошення даної закупівлі. Недотримання в тексті тендерної документації вимог, встановлених пунктом 3 та 38 Особливостей жодним чином не вплинуло на правомірність проведення даної закупівлі та не потягло жодних негативних наслідків для Замовника, Учасників та/або держави чи третіх осіб. 5. «За вимогою пункту 5 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати, зокрема, оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Учасником процедури закупівлі за Лотом 3 ТОВ «ФАРМАСЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи на підтвердження відповідності пропозиції медико-технічним вимогам до предмету закупівлі (довідка з інформацією про пропонований товар №27/24 від 27.01.2023, реєстраційне посвідчення з вкладками, Інструкція для медичного застосування лікарського засобу, дозвіл на випуск (реалізацію), висновки про якість ввезеного лікарського засобу тощо), відповідно до яких виробником пропонованого товару (Моксифлоксацин, розчин для інфузій) є компанія ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція), яка також є власником реєстраційного свідоцтва №UA/19305/01/01 (на Моксифлоксацин ВІОСЕР). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФАРМАСЕЛ» по Лоту 3 надано лист №27/30 від 27.01.2023, у якому зазначено, що ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) є контрактним виробником для учасника за укладеним між ними контрактом на виробництво лікарських засобів Моксифлоксацин ВІОСЕР (розчин для інфузій) та що весь товар, який виробляється за цим контрактом є виключно власністю ТОВ «ФАРМАСЕЛ». Крім цього, у вищевказаному гарантійному листі учасником зазначено, що надання гарантійних листів, підтверджуючих посвідчень чи інших документів відповідності від ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) неможливе, оскільки розпорядження препаратами Моксифлоксацин ВІОСЕР (розчин для інфузій) здійснюється виключно учасником (ТОВ «ФАРМАСЕЛ»). Однак, моніторингом встановлено, що гарантійного листа виробника ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією чи документу, який підтверджує наявність правових відносин між вказаним виробником та учасником (зокрема контракту, про який зазначено у листі учасника №27/30 від 27.01.2023) та відповідних повноважень учасника у складі тендерної пропозиції за Лотом 3 учасником ТОВ «ФАРМАСЕЛ» не надано, чим недотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до норм підпункту 2 пункту 41 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАРМАСЕЛ» за Лотом 3, а визначено його переможцем тендеру (Лот 3) та укладено з ним договір.……» Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати наступні документи, зокрема: 5. Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.. Під час детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФАРМАСЕЛ» по лоту №3 було виявлено надання гарантійного листа від 27.01.2023 №27/29 виходячи зі змісту, якого даний учасник гарантує поставку товару, який є предметом закупівлі у необхідній кількості, необхідної якості та у строки, встановлені згідно вимог тендерної документації. При цьому, під час детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ФАРМАСЕЛ» по лоту №3 було виявлено лист від 27.01.2023 №27/28 виходячи зі змісту, якого ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція), є контрактним виробником яке не має повноважень на видачу гарантійних листів, підтверджуючих посвідчень тощо. Даним листом також повідомляється, що видача гарантійних листів, підтверджуючих посвідчень тощо здійснюється виключно ТОВ «ФАРМАСЕЛ», яке додатково є власником заявником на лікарський засіб, який є предметом закупівлі. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що ТОВ «ФАРМАСЕЛ» є власником лікарського засобу, який виробляється ВІОСЕР С.А. ПАРЕНТЕРАЛ СОЛЮШНС ІНДАСТРІ (Греція) надання будь-яких додаткових документів стосовно підтвердження можливості поставки не мало потреби, і як наслідок не могло бути підставою для прийняття рішення про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 6. «…Згідно з нормами пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Аналогічно, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до Положення про Реєстр корупціонерів, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 №166, держателем та адміністратором Реєстру корупціонерів є Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – НАЗК), відомості з Реєстру корупціонерів надаються НАЗК у вигляді витягу з Реєстру корупціонерів та інформаційної довідки. Слід зазначити, що у листі НАЗК від 31.05.2022 №23-06/12865-22 «Про розгляд листа та надання роз’яснення» зазначено, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Реєстру корупціонерів, а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру корупціонерів наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації відповідно до підпункту 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційнокомунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» (далі – Постанова КМУ №263). Згідно з підпунктом 4 пункту 1 Постанови КМУ №263 установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів: зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційнокомунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Слід також зазначити, що станом на лютий 2023 року та на час проведення моніторингу на офіційному веб-сайті НАЗК (nazk.gov.ua) вказано, що функції пошуку та перегляду відомостей про осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка довідок Реєстру корупціонерів, а також доступ до публічного АРІ будуть відновлені після закінчення воєнного стану в Україні. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» за Лотом 6, в недотримання вимог пункту 44 Особливостей №1178, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документального підтвердження щодо відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» за Лотом 6, а укладено з ним договір…» Так, дійсно виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови та тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому, згідно умов тендерної документації, передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, згідно з п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації чітко визначений перелік документів, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі. За результатами перегляду інформації та документів, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу було встановлено, що вони наданні у повній відповідності з вимогами тендерної документації, а тому жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» за Лотом 6 не було, що у жодному разі не може вважатись порушенням. Поряд з цим, маємо намір висловити Вам повагу та звернути увагу, що під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі товару, який є предметом закупівлі ми жодним чином не мали на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки та оприлюднення тендерної документації керувалися виключно нормами Закону (з урахуванням особливостей, визначених та встановлених Постановою), практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо. Окрім цього, повідомляємо, що серед спеціалістів, які забезпечують організацію та проведення процедур закупівель проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення у подальшому зазначених порушень законодавства. Уповноважена особа КЕП Олена ШАДУРА
Дата публікації звіту: 19.07.2023 08:55

Запити/Пояснення