-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Телекомунікаційні послуги
Згідно внесених змін до річного плану закупівель 2023 року очікувана вартість даної закупівлі становить 31 200,00 грн. Загальна сума виділених коштів на закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015:64210000-1 – «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» в 2023 році складає 171 876,68 грн. Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, зокрема, у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, у тому числі – відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.Необхідність закупівлі послуг фіксованого зв’язку оператора Київстар викликана потребою в подальшій підтримці працездатності комунікаційних систем, які забезпечують безперервну цілодобову роботу міського контакт центру 15-80 (прийом звернень від громадян міста, зворотнього зв’язку відділу контролю і аналітики з мешканцями міста), а також вхідні та вихідні дзвінки. Заміна попереднього надавача послуги може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з переналаштуванням обладнання, що експлуатується, та втрати зв’язку з Контакт Центром 1580, що в свою чергу призведе до повної відсутності можливості керування аварійними ситуаціями, що може спричинити соціальну напругу серед мешканців міста. Крім цього, неотримання телекомунікаційних послуг оператора «Київстар» призведе до звуження кола надаваних КП «ЦУІТ» послуг (на виконання міських цільових програм, зокрема, для забезпечення функцій структурних підрозділів «Контакт Центр 1580»). Враховуючи зазначене, телекомунікаційні послуги можуть бути надані виключно ПрАТ «Київстар», оскільки відсутня конкуренція з технічних причин. Відтак, наявні умови, за яких Постанова передбачає здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.