• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в центральних регіонах України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська області)

Завершена

8 850 786.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 253.93 UAH
Номер: 5d01a45c2a7a46578fcfc3871e5aa133
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.05.2023 18:18 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2023 № 111 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 № 111 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2023-01-18-015537-a 18.01.2023 ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ, код ЄДРПОУ 03491079 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено розбіжності в частині зазначення строку дії тендерної пропозиції. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ (далі Замовник) UA-P-2023-01-18-004890-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи зі змінами від 20.01.2023 №34, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» (далі – ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА»), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 26.01.2023, договір про закупівлю від 01.02.2023 №11/71, додаткова угода до договору від пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.05.2023, 26.05.2023. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено розбіжності в частині зазначення у Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» строку дотримання умов пропозиції, які відмінні від строків, які вказано в Законі №922 та у пункті пункту 4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, зокрема, замість строку з із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій вказано строк з дня розкриття тендерних пропозицій. Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 26 Закону № 922 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 31.05.2023 10:17 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2023 10:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку. Тендерною документацією на закупівлю послуг з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в центральних регіонах України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська області) визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з 26.01.2023 по 26.05.2023. Форма тендерної пропозиції містить інформацію щодо згоди учасника дотримуватися умов своєї пропозиції, починаючи відлік дії тендерної пропозиції з дня розкриття тендерних пропозицій, тобто з 26.01.2023 по 26.05.2023. В пункті 7 форми «Тендерна пропозиція» від 23.01.2023 вих. №57/4 учасник зазначив, що підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, тобто з умовами пункту 4 розділу 3 Тендерної документації щодо дійсності його тендерної пропозиції протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з 26.01.2023 по 26.05.2023. Таким чином, строк дії тендерної пропозиції Учасника склав 120 днів починаючи з 26.01.2023 по 26.05.2023, та, як наслідок, зазначене відповідає нормам, встановленим пунктом 29 частини першої статті 1 та частини сьомої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 26.01.2023, отже кінцевий максимальний термін розгляду єдиної тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» – 23.02.2023, що настає значно раніше, ніж кінцевий строк дії тендерної пропозиції – 26.05.2023. Оскільки на участь в торгах була подана одна тендерна пропозиція, то ризиків призупинення строку розгляду тендерної пропозиції у зв’язку з оскарженням дій/бездіяльності Замовника до органу оскарження не було. Виходячи з вищенаведеного, а також з того, що учасника було визначено переможцем торгів, порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей щодо відхилення тендерної пропозиції у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився, є неможливим.
Дата публікації звіту: 07.06.2023 20:16

Запити/Пояснення