-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт з заміни пошкоджених проміжних залізобетонних опор на нові ПЛ 330кВ Слов’янська ТЕС-Зміївська ТЕС інв. № 07006671, 07002092 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
Завершена
44 984 051.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 449 840.51 UAH
мін. крок: 1% або 449 840.51 UAH
Номер:
1fe0ca81da6f406bb04b0252c3c43f2b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 10:47 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-01-18-014911-a 18.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕК», своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.01.2023 № 033/23-ТС, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.02.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕК» (далі – ТОВ «ПЕК»), повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, договір від 24.02.2023 № 01-002476-23 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 14.03.2023.
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:24 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:24
Запити/Пояснення
Номер:
19ea196dfcf5410ab53c466fce36a722
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.03.2023 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт з заміни пошкоджених проміжних залізобетонних опор на нові ПЛ 330кВ Слов’янська ТЕС-Зміївська ТЕС інв. № 07006671, 07002092 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-014911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
671dce90495343abbcc1a81b591454bd
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 09.03.2023 17:46
Дата опублікування:
14.03.2023 17:27
Опис:
«Технічні та якісні характеристики, розмір витрат, очікувана вартість предмету закупівлі сформована на основі комерційної пропозиції ФОП Ковач Леонід Іванович, що надана у вигляді Договірної ціни (додається – архів «Кошторисна документація») на підставі дефектних актів, зокрема:
1. Акт дефектів від 21.10.2022р.(додається);
2. Акт дефектів ПЛ 330 кВ Слов’янська ТЕС – Зміївська ТЕС, інв. № 07002092 (3020/6) від 21.10.2022р. (додається);