• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (паста томатна –15870000-7, огірки солоні -15331460-9, сухофрукти - 15332410-1, родзинки – 15332412-5, горох сухий – 15331132-1, горошок зелений заморожений – 15331170-9, квасоля суха – 15331131-4)

Завершена

570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Номер: eac809fbf0574deeb5a6389c8f4ee16a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 04.04.2023 15:39 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.04.2023 №19-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 04.04.2023 №19-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-01-18-014178-a 18.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Тростянецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.01.2023 (протокол № 16), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Вовк Геннадія Анатолійовича (далі – ФОП Вовк Г.А.), вимогу про усунення невідповідностей до 28.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.01.2023 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023, договір від 07.02.2023 № 35, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.04.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановив вимогу щодо надання довідки про виконання аналогічних договорів по даному предмету закупівлі в довільній формі; скан-копії не менше одного договору, з усіма додатками, який був виконаний у період з 2021 по 2022 рік; позитивний відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці про виконання аналогічного договору, в довільній формі/або інший документ, що підтверджує виконання зазначеного договору. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Вовк Г.А. (з урахуванням документів, наданих на вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 28.01.2023) на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надано довідку щодо наявності виконання аналогічного договору від 27.01.2023 № 25 та договір поставки товару від 09.12.2022 № 301. Проте, учасником ФОП Вовк Г.А. у складі тендерної пропозиції не надано позитивний відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці про виконання аналогічного договору, в довільній формі або інший документ, що підтверджує виконання зазначеного договору, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовника. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1 додатку 2 до тендерної документації встановив, що учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару, зокрема, копії документів на предмет закупівлі, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (копії сертифікатів відповідності та/або копії сертифікатів якості та/або копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або копія декларації виробника, та/ або копія посвідчення якості); позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Проте, учасником ФОП Вовк Г.А. у складі тендерної пропозиції не надано копій документів, що засвідчують якість та безпеку на запропонований товар «родзинки», який є складовою предмета закупівлі. Крім того, учасником ФОП Вовк Г.А. у складі тендерної пропозиції надано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 26.08.2021 №13 не у повному обсязі, а саме без останньої сторінки акту, на якій повинен міститися підпис особи компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Вовк Г.А. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір від 07.02.2023 № 35.
Період усунення порушень: 12.04.2023 11:17 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2023 11:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-18-014178-а, повідомляю, що договір поставки товару №35 від 07.02.2023р. розірвано, шляхом укладення додаткової угоди №1 від 18.04.2023р. (про розірвання договору).
Дата публікації звіту: 19.04.2023 10:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.04.2023 09:56

Запити/Пояснення