-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код за ДК 021-2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з додаванням цільнозернового борошна, хліб пшеничний, рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті)
Завершена
9 786 905.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 97 869.05 UAH
мін. крок: 1% або 97 869.05 UAH
Номер:
c08dacb57ce440269675ff13c77991b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
18.05.2023 13:21 - 09.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-01-18-012492-a 18.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, пункту 14 Порядку №1082.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2022 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023, договір від 07.02.2023 № 121, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2023 року. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що згідно з пунктом 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082) та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та ТД не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 15811100-7 - Хліб, 15811200-8 - Булки, 15812100-4-Хлібобулочні вироби та інше.Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОПТТОРГ-К» вимогам законодавства та умовам ТД. Так,відповідно до пункту 5 Додатку № 1 до ТД Замовником визначено, що учасник додатково у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, сканкопію оригіналу договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів з відповідними актами виконаних робіт за І-ІVквартали 2022 року. Водночас, підпунктом 1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД обумовлено, що якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачається, що така інформація повинна бути чинною та достовірною на дату її подання учасником. Проте, Переможцем у складі пропозиції надано сканкопію оригіналу договору від 03.01.2022 № 21-72 про послуги із санітарно-гігієнічної обробки автомобілів (послуги дезінфекції автомобілів), згідно з пунктом 5.1 якого даний договір набирає сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2022, та який не містить умов щодо пролонгації на наступні періоди, тобто не є чинним станом на момент подання учасником тендерної пропозиції (25.01.2023), що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ ТД та пункту 5 Додатку № 1 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та уклав з ним договір на суму 9 699 575,00 гривень.
Період усунення порушень:
26.05.2023 14:43 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 14:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 26.05.2023 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Київ), про моніторинг закупівлі код за ДК 021-2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з додаванням цільнозернового борошна, хліб пшеничний, рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-18-012492-a , буде оскаржений до суду.
Дата публікації:
31.05.2023 14:06
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
451775adf42745a08256b3b9799e90e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2023 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-18-012492-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d01f1e175f84456da4fa14b494f36fd5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.05.2023 10:21
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру бюджетного призначення по закупівлі "код за ДК 021-2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з додаванням цільнозернового борошна, хліб пшеничний, рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті)" здійснено відповідно до цін наданих Кіровоградською регіонального торгово-промисловою палатою висновок В-437 від 15.12.2022 року (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість знаходяться на сайті http://osvita-mrk.gov.ua/