-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир твердий 52% жирності
Завершена
2 202 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 012.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 012.40 UAH
Номер:
307a1416d3794e1ea89b3153dd1b1231
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-06-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2023 00:00
Період моніторингу:
06.02.2023 13:55 - 28.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2023 №5-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.02.2023 №5-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-01-18-011880-a 18.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пунктів 44, 28 Постанови №1178, частини третьої статті 22 Закону та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП Грушаник Н.С., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пунктів 44, 28 Постанови №1178, частини третьої статті 22 Закону та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Грушаник Надія Степанівна (далі – ФОП Грушаник Н.С.), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання уповноваженої особи від 27.01.2023 №1554/2, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023 року, договір від 02.02.2023 №1554/01, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 22.02.2023 року та від 24.02.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 3.2 Додатку 4 до ТД Замовник зазначив, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 (підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону) повинен надати таку інформацію: «Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможців не вимагаються».
Згідно пункту 44 Постанови №1178 «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
Однак, у зв'язку із широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на період дії воєнного стану в Україні на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», вільний доступ до відомостей, що містяться в інформаційно – комунікаційних системах, електронних комунікаційних системах, публічних електронних реєстрах було тимчасово зупинено або обмежено.
Національне агентство з питань запобігання корупції листом від 31.05.2022 №23-06/12865-22 проінформувало, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (підпункт 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»).
У зв’язку з цим, ті можливості роботи з Реєстром, які пов’язані з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Міністерство економіки України листом від 23.06.2022 №3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану»
повідомлено органи державної влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації, підприємства та інші суб’єкти сфери публічних закупівель що, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації. Тому, під час проведення торгів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у вищеперелічених листах, визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону.
Таким чином, на порушення вимог пунктів 44, 28 Постанови №1178, частини третьої статті 22 Закону та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, ТД Замовника не містить вимогу до переможця процедури закупівлі про надання документів, що підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, враховуючи те, що доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
01.03.2023 10:06 - 16.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2023 10:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
інформація щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
06.03.2023 09:26
Запити/Пояснення
Номер:
218ae9dab081485a8f3285da202b7a49
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Сир твердий 52% жирності» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-18-011880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
3b7e33774ff8496a9b41968cd874ad39
Назва:
Відповідь на запит №1 Західного офісу Держаудитслужби UA-2023-01-18-011880-a
Дата опублікування:
22.02.2023 16:21
Опис:
Відповідь та додатки долучено у вигляді окремих файлів
Номер:
fd53c533575f4fc4919ddaf92b7e5eec
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2023 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Сир твердий 52% жирності» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-18-011880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи надано переможцем ФОП Грушаник Надія Степанівна до дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору в розмірі 1,5% від суми договору у формі: банківська гарантія?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Грушаник Надія Степанівна те, що нею у складі пропозиції не надано лист-погодження з тим, що за будь-яке одноразове порушення Підрядником умов договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього договору, як вимагалось у Додатку 5 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.