• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою, болти для рейкових стиків з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова (44530000-4 – Кріпильні деталі)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

107 530 326.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 537 651.63 UAH
Номер: fd018e4b142b4bffb417ff52c4f9bb0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.03.2023 11:08 - 23.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2023 № 61 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-01-18-005232-a 18.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МС ТРЕЙД Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 25 січня 2023 року зі змінами, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «МС ТРЕЙД Україна», протокол від 07.02.2023 № 330_ВО, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2023, договір поставки від 20.02.2023 № ЦЗВ-05-00923-01, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 13.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, повідомлення про внесення змін до договору від 14.03.2023 та додаткову угоду від 13.03.2023 № 1. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить відомості щодо місця поставки товару.
Період усунення порушень: 25.03.2023 05:34 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2023 05:34

Оскарження висновку в суді

Опис: 07.04.2023 до Київського окружного адміністративного суду філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби про визнання протиправними та скасування висновку від 25.03.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-01-18-005232-a.
Дата публікації: 10.04.2023 12:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-18-005232-a Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 25 березня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі «Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою, болти для рейкових стиків з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова» (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі UA-2023-01-18-005232-a). Згідно з висновком, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) установлено порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей (у редакції від 03.01.2023 р.). Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей з огляду на наступне. Так, тендерна документація містить повну та точну адресу Замовника. Крім того, відповідно до пункту 4.1 проєкту договору постачання (додаток №8 до тендерної документації) зазначено, що постачальник здійснює поставку товару на умовах FCA станція відправлення в межах України з подальшим прямуванням товару на адресу, яка зазначається у рознарядці покупця. Крім того, як зазначає сама Держаудитслужба, Уповноважена особа Валерій ШЕРГІН
Дата публікації звіту: 31.03.2023 15:51

Запити/Пояснення