• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко, сметана (15510000-6 Молоко та вершки)

Завершена

438 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер: 98108bb8ede041f78ecf618ee521cb93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 11.04.2023 16:40 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.04.2023 № 21 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-01-18-000585-a 18.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцький обласний будинок дитини «Надія» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 17.01.2023 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Прилуцький Хлібодар», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2023 № 12, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.01.2023, договір про закупівлю від 10.02.2023 № 44, укладений Замовником з ТОВ «Прилуцький Хлібодар» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.02.2023, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.04.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Проте, Замовником в тендерній документації інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі не зазначено, чим порушено вимогу абзацу другого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 02.05.2023 16:51 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „ПРИЛУЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ “НАДІЯ” ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ вул. Богунська, 2-А, м. Прилуки, 17510, Чернігівська обл., тел.-факс: 5-33-77, 5-25-96 e-mail: dm.nadiya@gmail.com 04.05.2023р На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.01.2023 розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: Молока та сметани на 2023 рік. В тендерній документації не зазначена інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим порушено вимогу абзацу другого пункту 28 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та недопущення встановлених порушень у подальшому були прийняті такі заходи: - 17.02. 2023 року уповноважена особа Зіміна А.В. відвідала курси ТОВ «АГЕНСТВО «КОНСАЛТ» на тему: «Публічні закупівлі в Україні. Закупівлі в умовах воєнного стану», в м. Прилуки.(сертифікат додається). - 25.04.2023 р. сплачена підписка на журнал "Радник в сфері державних закупівель"на 6 місяців.(платіжне доручення додається) - Уповноважена особа постійно слідкує за новинами і змінами в сфері публічних закупівель і бере участь в семінарах, які проводять майданчик e-tender, ДП "ПРОЗОРРО", Радник у сфері публічних закупівель, тощо.
Дата публікації звіту: 04.05.2023 13:30

Запити/Пояснення