-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко, сметана (15510000-6 Молоко та вершки)
Завершена
438 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
98108bb8ede041f78ecf618ee521cb93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 16:40 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 21
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-01-18-000585-a 18.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцький обласний будинок дитини «Надія» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 17.01.2023 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Прилуцький Хлібодар», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2023 № 12, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.01.2023, договір про закупівлю від 10.02.2023 № 44, укладений Замовником з ТОВ «Прилуцький Хлібодар» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.02.2023, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.04.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Проте, Замовником в тендерній документації інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі не зазначено, чим порушено вимогу абзацу другого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
02.05.2023 16:51 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
„ПРИЛУЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ “НАДІЯ”
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
вул. Богунська, 2-А, м. Прилуки, 17510, Чернігівська обл., тел.-факс: 5-33-77, 5-25-96
e-mail: dm.nadiya@gmail.com
04.05.2023р
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.01.2023 розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: Молока та сметани на 2023 рік. В тендерній документації не зазначена інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим порушено вимогу абзацу другого пункту 28 Особливостей.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та недопущення встановлених порушень у подальшому були прийняті такі заходи:
- 17.02. 2023 року уповноважена особа Зіміна А.В. відвідала курси ТОВ «АГЕНСТВО «КОНСАЛТ» на тему: «Публічні закупівлі в Україні. Закупівлі в умовах воєнного стану», в м. Прилуки.(сертифікат додається).
- 25.04.2023 р. сплачена підписка на журнал "Радник в сфері державних закупівель"на 6 місяців.(платіжне доручення додається)
- Уповноважена особа постійно слідкує за новинами і змінами в сфері публічних закупівель і бере участь в семінарах, які проводять майданчик e-tender, ДП "ПРОЗОРРО", Радник у сфері публічних закупівель, тощо.
Дата публікації звіту:
04.05.2023 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
ce4f091872ef4e54971b92f1e468458f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2023 10:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю молоко, сметану (15510000-6 Молоко та вершки), за ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, очікуваною вартістю 438 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-000585-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем –ТОВ «Прилуцький Хлібодар» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
454abea2729f404a9b1ae6c6d68baff8
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
18.04.2023 15:19
Опис:
1.На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.01.2023 розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: Молока та сметани на 2023 рік.
На 01.01.2023 р. в закладі перебувало 78 вихованців, це діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування від 0 до 6 років, в тому числі 12 дітей до 1 року.
Організація харчування в закладі здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремих показників якості харчових продуктів.
Щоденно молоко використовують для приготування каш, напоїв, овочевого пюре. Сметана потрібна для приготування страв: сирників, пудингів, тощо.
Норми споживання молока і сметани для вікових груп: від 0 до 1 року , від 1 до 4 років та від 4 до 6 років затверджені Постановою № 305, від 24.03.2021 р.
На 78 вихованців середня місячна потреба сметани складає 20 кг, молока 1400 л . В січні і лютому молоко і сметана закуплені згідно договору 2022 року, який в 2023 році продовжений згідно додаткової угоди на суму, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2022 році. Закупівлю на 2023 рік проведено з урахуванням спожитої продукції, а саме в обсязі 200 кг сметани і 15000 літрів молока, на загальну суму 438 800, 0 грн.
Якісні характеристики предмету закупівлі визначені в Постанові № 305, від 24.03.2021 р. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» а саме: вихованцям закладу від 0 до 6 років сметана повинна бути не менше 15% жирності , а молоко повинно бути 2,5% жирності і термін зберігання - не більше ніж 72 год.
Щоб визначити розрахункову ціну було проведено моніторинг діючих ринкових цін на 18.01.2023 року :
Середня ціна за 1 кг сметани – 94 грн.
за 1 л молока - 28 грн..
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на сайті http://nadia.net.ua/.
2. Переможець ТОВ «Прилуцький Хлібодар» надав документи, які зазначені у тендерній документації
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.